نقد، بررسی و نظرات کتاب قوانین روزانه - رابرت گرین

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
سید مهدی موسوی فرگی
۱۴۰۲/۱/۳
خیلی ماها که شاید توی خوانواده نرمالی نبودیم و نتونستیم آدم قوی و آگاه‌تری بشیم، آرزو کردیم کاش یه جایی یه جوری میشد از نصیحت‌های یه آدم خوب و بزرگ برخوردار باشیم. رابرت گرین در ابن کتاب به بیان تجربیات خودش و چکیده‌ای از کتابای فوق العاده قبلی، مثل ۴۸ قانون قدرت، چیرگی و... پرداخته، و اونارو در قالب قوانینی روزانه برای ما نوشته! من ترجمه آقای هورداد به خاطر آشناییت زیاد ایشون با آثار رابرت گرین و زبان شیوا خیلی پسنیدیدم و از ترجمه‌های دیگر موجود بهتر میدونم.
هنا
۱۴۰۲/۹/۶
خیلی از دوستان اشاره کرده بودن مطالب این کتاب تکراری هست که در واقع خود نویسنده هم اشاره کرده که این کتاب به نوعی خلاصه و تکرار مطالب کتاب‌های قبلیش هست که به صورت روزانه قرار داده شده که هر روز به یکی از قوانینش پایبند باشیم. اگر اصلا از کتاب‌های رابرت گرین مطالعه نکردین یا خیلی وقت پیش مطالعه کردین و مطالب نیاز به مرور مجدد داره میتونید از این کتاب لذت ببرید.
ممنون از کتابراه
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۱/۸/۲۰
کتاب با مقدمه‌ای پرمحتوا وجذاب آغاز میشود، به گونه‌ای که گمان میکنیم قراراست مفاهیم عمیقی را ازان برداشت کنیم، اما با مواجهه بامتن اصلی به شدت شوکه میشویم، زیرا نویسنده چندمفهوم را با زبان‌های گوناگون وتکرار مکررات درکل کتاب توضیح داده است. کتاب به مفهوم شناخت ذات حقیقی وهدفی که برای آن به این جهان آمده ایم میپردازد، اما کاملا سطحی.
Mohammad M
۱۴۰۳/۱/۸
من عاشق تمام کتاب های رابرت گرین هستم چند وقت پیش این کتاب رو خریدم از اول سال شروع کنم به خوندن از الان تا آخر ۱۴۰۳ این کتاب رو شروع کردم واقعا این کتاب جمع بندی برای تمام کتب رابرت گرین هست واقعا عالیه این نویسنده تقریبا تمام کارهاشو مطالعه کردم این هم مطمئنا عالیه مثل بقیه ممنون از کتابراه
کوروش صادقى
۱۴۰۲/۱/۱۰
کتاب‌های رابرت گرین بسیار عالی، جذاب و پر محتوا هستند.
این کتاب هم با یک مقدمه بسیار جذاب و زیبا شروع میشه و در ادامه قوانینی رو میگه که هر یک از ما برای ادامه زندگی و رشد و پیشرفت خودمون، نیاز داریم و باید از طرف بزرگ ترهامون به ما گفته می‌شد.
Parsa
۱۴۰۱/۴/۱۲
کتاب‌های رابرت گرین بسیار بسیار عالی است و شما میتونید از این کتاب برای نگرش خودتون استفاده کنید این کتاب هر روز دیدگاه متفاوتی و به شما یاد میده و شما میتونید از تجربه و تفسیر فوق العاده این کتاب نهایت بهره را ببرید
مجتبی مجیدی
۱۴۰۳/۱/۶
راستش با این کتاب نتونستم ارتباط خوبی بگیرم نقدی که به این کتاب وارده کلمه بندی و جمله بندیشه شاید از کلمات ساده تری استفاده کنه مثلا به جای ژرفا از کلمه‌ی دیگه‌ای استفاده کنه. از نظر من این طوریه.
سجاد سعیدی
۱۴۰۲/۳/۶
سلام و احترام به دوستان کتابراه
بنظرم داشتن یک کوچ معتبر و آگاه به زمان و دنیا دیده حس خوبی به آدم میده بخصوص اینکه هر روز برای تو تمارینی قرار می‌ده که زندگی روزمره تو رو به سمت بهاری ببره.
بیتا جوان
۱۴۰۱/۸/۹
هنوز تقریبا نصف کتاب رو خوندم و به نظر من کتاب خوبیه که باید چند بار و با تمرکز خونده بشه‌. در کل کتاب‌های رابرت گرین رو دوست دارم و پیشنهاد می‌کنم حتما بخونید.
بهزاد تبریزی
۱۴۰۱/۱۲/۶
باید قبل خوندن این کتاب ۳ کتاب دیگه همین نویسنده قوانین طبیعت انسان چیرگی و ۴۸ قانون قدرت رو بخونی این کتاب در واقع یادآوری جامع اون کتاب‌ها بصورت روزانه است
Maryam Moradi
۱۴۰۱/۴/۲۲
بنظر من کتاب خیلی خوبیه هر روز قوانینی رو میگه که دونستنشون ضروریه و انجام دادن اونها میتونه خیلی کمک کنه که قدرت بیشتری در زندگی داشته باشیم...
زکیه جهانی
۱۴۰۲/۵/۲۳
نویسنده خیلی از مسائل رو رک و بدون پرده بازگو می‌کنه و راهکارهایی خوب برای اجرا و عملی کردن اون‌ها میده.
امیرحسین حقیقی
۱۴۰۳/۱/۳
کتابی که به نظر خودم میتونه یک سال آدم رو پوشش بده و سرشار از نکات علمی فوق العاده است
SasaN AndeH
۱۴۰۲/۵/۷
فرقی نمیکنه چه کتابی هرچی که رابرت گرین نوشته باشه رو باید بار‌ها خوند انقدر و باز یادمیگیری ازش
نادر رضائیان
۱۴۰۱/۹/۲۳
رابرت گرین؟
از خواندن نوشته‌های گرین لذت میبرم. تشکر از کتابراه
mani
۱۴۰۱/۴/۲
بیشتر مطالبش تکراری بودن، چیز خاصی نداشت.
علی
۱۴۰۱/۹/۲۹
مشابه انرا زیاد مطالعه کردم حرف جدیدی ندارد
پارسا
۱۴۰۳/۲/۹
تا اینجا خوندم عالیه
مرجان کشاورز
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
خوب بود اما اونی نبود که انتظار داشتم
مهران اسفندیاری
۱۴۰۱/۷/۱۷
خوب نیست زیاد. کاربردی نیست
YASHAR
۱۴۰۱/۶/۲۶
کتاب‌های رابرت گرین همیشه عالی بوده