نقد، بررسی و نظرات کتاب سفر به بهشت برین - مری سی نیل

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
محمدرضا فهیمی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
کتاب خوبی بود، ترجمه‌ی خوب و روان. تجربه‌ی نزدیک به مرگ یک دکتر مثل ایبن الکساندر، مریسی نیل هم از جامعه‌ی علمی هست که این تجربه رابیان میکند یعنی از جامعه‌ای که می‌خواهد همه چیزرا ازمایش کند و از شیوه‌های علمی ببیند. فقط باید کمی بیشتر در مورد تجربه خود توضیح می‌داد.
پروانه حسینی
۱۴۰۲/۶/۴
با این که از تجربه کم صحبت شده بود ولی در طول کتاب، نویسنده هر لحظه با خدا بون را یادآوری می‌کرد. با خواندن کتاب یاد گرفتم بیشتر با خدا حرف بزنم و دانستم هر اتفاقی در زندگی ما دلیلی دارد و درسی را به ما می‌آموزد. در کل کتاب خوبی بود.
Jamosa
۱۴۰۱/۶/۲۶
من هم با نظر پری دریایی موافقم، حالا نمیدانم اشکال از نویسنده است یا مترجم که روال منظمی ندارد ولی رویمهرفته کتاب خوبی است که توصیه می‌کنم و از این بهتر، کتاب «در آغوش نور» خانم بتی جین آیدی هست که بسیار عالیست
پری دریایی
۱۴۰۱/۵/۱۰
با سلام. به نظرم زمان وقوع اتفاقات رو‌درست بیان نمیکرد. ودر کل داستان تا لحظه فوت پسر معلوم نشد که پسرش زنده هست یانه. وهمش تو زمان سر درگم بود وهمه اتفاقت رو به هم ربط میداد. ولی در کل تجربه باحالی داشتن.
م.ح
۱۴۰۲/۱/۱۳
این کتاب کمک کرد تاکمی از آلام روحی‌ام تسکین پیداکند. با خواندن این کتاب، حقیقا ایمان پیداکردم که یک روح، با زندگی‌های متوالی دراین دنیا و در قالب جسم‌های مختلف (نه تناسخ) به تعالی می‌رسد.
مصطفی نیک وش
۱۴۰۱/۷/۸
کتاب جالبی نبود. نویسنده بیشتر درباره زندگی خودش نوشته بود تا در مورد تجربه مرگ خودش. به نظر من کسل کننده بود.