نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رخدادی به نام جهان: دنیایی که فکر می‌کردید می‌شناسید - آلن لایتمن

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
رضوان ابطحی
۱۴۰۱/۶/۲۷
اوایل کتاب یکم برام کسل کننده بود ولی بعدها متوجه شدم که این کتاب مثل کتابهایی که قبلا خوندم نیست چون نویسنده فقط از فیزیک سخن نگفته بلکه آمیزه‌ای از فیزیک، معنویات، طبیعت را در قالب کلمات برای ما به ارمغان آورده است، من واقعا لذت بردم و همچنین کتاب، ساده نوشته شده بود و همین باعث شده درکش آسان شود. و یکی از چیزهایی که باعث شد از خواندن کتاب لذت ببرم این بود که نویسنده ابتدا داستانی از زندگی خودش را میگوید سپس با یکی از مباحث فیزیک آنرا تلفیق میکند.
خواندن این کتاب را به دوستداران فیزیک توصیه میکنم. 😊
علیرضا رضائیان
۱۴۰۱/۴/۱۸
دوستان من اوایل کتاب مطالعه کردم ولی واقعا خیلی جذاب هست قلبم میتپه که ادامه بدم صدای گوینده و سرعت خواندن هم با وزن متن هماهنگ و موضوع بسیار چالش برانگیز و جذاب و کیدونم پایان بی نظیری داره شنیدم از یکی از دوستانم در هر صورت شک نکنید که عالیه 🙏🙏🌹🌹☘️
mohammad amin
۱۴۰۳/۱/۱۰
من کتاب در ستایش اتلاف وقت را از همین نویسنده خواندم و عالی بود. این کتاب لحن علمی و دقیق دارد. این داستان علم است در فصول جهان غول اسا این داستان شبیه به تمدنها‌ی کهن است. به نظرم بسیار جذاب و عالی بود. تشکر. لذت بردم. راوی هم بسیار خوب بود. ترجمه هم عالی بود.
داود
۱۴۰۲/۸/۲۷
با عرض سلام. کتاب روان و آموزنده‌ای است که نویسنده تلاش زیادی کرده که سلیقه‌های شخصی و نظراتش را به خواننده تحمیل نکند و با جلو رفتن در کتاب بار علمی اون هم افزایش پیدا میکنه.
مهران بلوچی
۱۴۰۲/۸/۱۹
کتاب خوبی بود اطلاعات جالبی در مورد کهکشان و انسانیت توضیح داد
سپاس از کتابراه
بیتا معیریان
۱۴۰۲/۱/۹
این چه میکس و مسترینگ و ضبط صدایی بود؟!!
بابک معتقدی
۱۴۰۱/۶/۱۴
عالیه در یک کلام