نقد، بررسی و نظرات کتاب تندرستی و شادمانی با یوگای خنده - مادان کاتاریا

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
maryam mafakheri
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
با تشکر از آقای مجید پزشکی مترجم گرامی که این کتاب ارزشمند را شناساندند، دیگر پدیدآورندگان و کتابراه عزیز
نویسنده کتاب، دکتر مادان کاتاریا که پزشک است به روشنی تاثیر خنده را بر بدن به وسیله بیان نتیجه پژوهشهای مختلف بیان می‌کند ‌. "ده دقیقه خندیدن با سی دقیقه دویدن روی تردمیل برابر است و پژوهشهایی که نشان می‌دهند یوگای خنده باعث افزایش آندورفین‌ها می‌شود از این یافته‌ها هستند. این کتاب تمرین‌های زیادی برای یوگای خنده را یاد می‌دهد مثل " خنده نشاط، خنده قدردانی، خنده خانه داری، خنده بازی ورزش، خنده مورچه در بدن، خنده شن داغ، خنده توپ بازی، خنده غالب یخ، قرص خنده، خنده کتابخانه، خنده شیر، خنده یک متری، خنده دالی موشه، خنده برق گرفتگی، خنده آش داغ، خنده ذهنی، خنده عکس سلفی.
ساغر کاشانی
۱۴۰۳/۱/۹
همه به یوگای خنده احتیاج دارند! یوگای خنده به خوبی درک نشده است. دکتر کاتاریا از این کتاب برای توصیف سفر خود، این سنت، مزایای پیشنهادی آن، "چگونگی" تمرین، و همچنین اثرات سلامتی آن - از جمله مواردی که توسط مطالعات علمی پشتیبانی شده است، استفاده می‌کند. در این کتاب دیدگاه جدید و کامل‌تری در مورد این مدیتیشن پویا که یوگای خنده است، خواهید دید. آن را امتحان کنید - چه چیزی برای از دست دادن دارید؟ (به جز استرس و اخم)
Hossein
۱۴۰۱/۶/۱۸
اگر انسان بتواند خنده را در تمامی امور زندگی خود پیاده کند به تمامی مشکلات جسمی وروحی وعاطفی خود فائق می‌آید وتوصیه میکنم که این کتاب را حتما مطالعه کنند وای کاش باشگاه‌های خنده در تمام شهرهای ایران دایر بود تا مردم می‌توانستند برای لحظاتی در آن می‌خندیدند وشادی میکردند
abc def
۱۴۰۱/۹/۲۷
کتابی است کاملا کاربردی که با آموزش شیوه‌های خنداندن خود، به ما کمک میکنه استرس و تنش روزانه را از بدن و ذهن دور کنیم و بیماریهای ناشی از انها را شفا ببخشیم. و باید این شیوه روتین هر روزه ما باشد تا به نتایج بهتر برسیم.
محمد رضا باقری
۱۴۰۳/۱/۱۳
سلام و عرض ادب به آقای مادان کاتاریا و مجید آقای گل چه قدر این کتاب در سلامتی ما آدم‌ها نقش داره مایی که نیاز به شادی و خنده داریم دست مریزاد
aliemami123
۱۴۰۲/۱۰/۴
یوگای خنده یکی از انواع یوگا است که با تکنیک‌های تنفسی به فرد کمک می‌کند تا بر اضطراب خود فائق آید و سلامت روان و بدن را بهبود بخشد.
الهام
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
خیلی مفیدبود. کاش توی هرمدرسه‌ای به جای درسهای غیرکاربردی این کتابها روآموزش بدن
Mohammad Akhavan1
۱۴۰۱/۸/۹
بسیار کاربردی و مفید برای همه سنین
قطعا پیشنهاد میشود
فرزانه
۱۴۰۲/۱۰/۹
دوست داشتم صوتی بود عالی میشد.
khalil javan
۱۴۰۲/۱۰/۱
کتاب کاربردی و امید میده