نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همه چیز درباره خانه - مایکل الن فاکس

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
محمود اژدری
۱۴۰۲/۸/۲۳
درورد به همه دوستان اهل مطالعه
کتاب همه چیز درباره خانه، مساله خانه به نظر من باید یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم معماران و طراحان باشد. در این مورد باید زیاد مطالعه کرد تا همه مطلب را آموخت. زیرا خانه یکی از اصلی‌ترین چیزهایی می‌تواند باشد که در آینده جمع زیادی از خاطرات شما را رقم بزند و آرامش شما را فراهم آورد.
کتاب همه چیز درباره خانه که نوشته مایکل آلن فاکس و ترجمه فارسی آن از مهدی نصراله زاده است و نشر خوب بیدگل چاپ نسخه کاغذی آن را برعهده داشته است. این کتاب با عنوان همه چیز درباره خانه: به انضمام جستاری در باب دوگانه منزل و خانه همانطور که از عنوانش پدیداز است واژه‌های خانه و منزل را جستجو می‌کند و به نظر من یکی از جذاب‌ترین کتاب‌ها در این حوزه است. با نظرات متفکران و نظرات آدمهای عام از جامعه نوشته را جلو می‌برد. که این خود از بهترین تعریف‌ها برای خانه است. که همانطور که در ابتدا هم عرض کردم باید به یکی از مهمترین دغدغه‌های معماران و فعالان در این حوزه بدل گردد. با مطالعه این کتاب تعریف درست تری از واژه خانه، منزل و اقامتگاه به دست شما می‌آید. این کتاب یکی از کتاب‌های در این حوزه بود که من حتی در کلاس تدریس خودم به دانشجویانم پیشنهاد کرده‌ام و به همه دوست داران این حوزه هم پینهاد میکنم و امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید.
این کتاب هم در با نسخه چاپی در دسترس می‌باشد و هم نسخه صوتی آن به همت شرکت توسعه محتوای لحن دیگر و با روایت زیبایی از سرکار خانم فروغ حداد در دسترس می‌باشد.
با تشکر از همه دوستان امید مورد توجه شما قرار گرفته باشد.
محمد زارع
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
سلامکتاب خوبیه ولی کاش مثال‌های از کشور خودمان و بستر خانه‌های ایرانی هم استفاده میشد