نقد، بررسی و نظرات کتاب همین امروز انجامش بده - داریوس فوروکس

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
سارا طیبی
۱۴۰۱/۱۲/۲
با درود خدمت دوستان کتاب خوانم. این کتاب میتونه الگوی خوبی باشه جهت انجام کارها، آن هم در زمان مناسبش. خیلی از مطالب کتاب به صورت واقع بینانه نوشته شده و بعضی از مطالب هم از همان صحبت‌های انگیزشی میباشد. در کل وقتی کتابی نوشته میشه اون نوشته‌ها چیزی نیستند جز برداشت شخصی نویسنده نسبت به موضوعی و این برداشت میتونه در هر شخصی متفاوت باشه. به نظر من مطالعه واقعا بسیاربسیار مفید هستش چون با دیدگاههای مختلفی انسان اشنا میشه و به اگاهی هاش اضافه میشه. البته باید کتابهایی رو بخونید که در راستای هدفتون باشه. هدفت چیه؟ خود سازی. رشد فردی یا مثلا کسب مهارت در حسابداری یا هر موضوع دیگه ای؟ اول هدفت رو مشخص کن بعد ببین چه مطالبی رو باید مطالعه کنی و این رو هم بگم وقتی مدام در حال یادگیری باشیم جملاتی که به کارمون میان رو میتونیم در عمل ازشون استفاده کنیم یعنی واقعا خوندن کتاب به تنهایی فایده‌ای نداره اون چیزی رو که داریم یاد میگیریم رو باید عمل کنیم.
محمد امین پیشدار
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
این کتاب، یک راهنمای جذاب و کاربردی است که به خواننده‌ی آن کمک می‌کند تا با تحلیل عادات خود، عملکرد خود را بهبود بخشد و با غلبه بر تعویق‌کاری، به اهدافش دست پیدا کند.
فوروکس در این کتاب، به بررسی دلایل تعویق‌کاری و مشکلاتی که برای ما ایجاد می‌کند، پرداخته و راهکارهایی را ارائه می‌دهد که به ما کمک می‌کند تا به راحتی از این مشکلات عبور کنیم. او با توجه به تجربیات خود و دیدگاه خود، به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه با تغییر عادت‌های بد خود، می‌توانند به بهترین شکل ممکن به اهداف خود برسند.
این کتاب با ارائه‌ی چگونگی تحلیل و بررسی عادت‌های خود، به خواننده‌ی آن کمک می‌کند تا اولویت‌های خود را بررسی کند و برای رسیدن به آن‌ها کار کند. همچنین، با ارائه‌ی روش‌های جدید برای انجام کارهای خود، کارآیی خود را افزایش می‌دهد و بهترین استراتژی‌های موفقیت را برای دستیابی به هدف‌های خود ارائه می‌دهد.
در کل، این کتاب یک کتاب عالی برای همه‌ی افرادی است که می‌خواهند به بهترین شکل ممکن به اهدافشان دست پیدا کنند. با روش‌های جدیدی که در این کتاب ارائه شده است، می‌توان به راحتی از تعویق‌کاری خود رهایی پیدا کرد و به بهترین شکل ممکن به اهداف خود دست پیدا کرد. این کتاب را به همه‌ی دوستان توصیه میکنم.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۱۲/۲
در یک کلام میشه گفت فوق العاده از همه لحاظ، نویسنده با قلمی ساده و روان سعی بر این داره که تفکرات و تجربیات خودشو که طی مدتها به دست آورده در اختیارمان قرار بده. خیلی از نکاتی که عنوان شده اینجا برای خیلی هامون در روزمرگی‌هامون پیش میاد و حداقل یکی دوتا تجربه در موردشون داریم, این کتاب در حیطه روانشناسی موفقیت و رشد کسب و کار جزو خوبها هست، که خیلی واضح و با نگاهی منطقی به عوامل و عادت‌های مخرب سعی داره راه حل‌های گوناگون به ما نشان بده و کمک حال خواننده باشه. البته خالی از لطف نیست که از مترجم ممنون باشم که که با برگردان فوق العاده و ساده کمک به درک مطالب کتاب کرد برای بنده و به گونه‌ای که داری با طرف مقابل یه گفتگوی دوستانه انجام می‌دی و ایشون هم دارند به نوعی نصیحتمون می‌کنن. توصیه می‌کنم حتما بخوانید این کتاب و از مطالب مفیدش لذت ببرید. سپاس فراوان و همیشگی خدمت تیم خوب کتابراه
یدالله نخعی زرندی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
ادمی برای رسیدن به موفقیت به سه چیز نیاز دارد اولی علم و اگاهی کامل نسبت به کارهایی که در دستور کار دارد دومی پشت کار و مداومت کار و اراده اهنین جهت انجام کار میباشد که این موضوع بسیار از علم و اگاهی هم مهمتر میباشد و پست کار است به دانش و علم شکل وجودی داده و علم را به منصه ظهور می‌رساند ولی اولویت بندی و برنامه ریزی در کار با مد نظر گذاشتن جایگاه و ارزش هر کار میتوان بسیار زود انسان را به سر منزل مقصود برساند و این عامل نیز اهمیت خاصی نسبت به دو عامل دیگر دارد و کار باید در زمان مناسب انجام شودو کار باید به موقع انجام شود و این اهمال کاری است که رشته امید را از هم گسیخته و تمام امید انسان را بناگاه به نومیدی تبدیل میکند و این کتاب واقعا جایگاه عامل سوم یعنی به موقع انجام دادن و جلوگیری از اهمال کاری را در کارها به زیبایی هرچه تمامتر به افراد دنبال موفقیت نشان میدهد
mojtaba seyedi
۱۴۰۲/۱/۳
یه نگاه به اسم کتاب انداختم بعد رفت سراغ فهرست کتاب
بعد به خودم گفتم که من چقدر این کتابو نیاز دارم،
متنی بودن کتاب یه مقداری زده بود تو ذوقم چون من کلا کتاب متنی نمیتونم بخونم و بیشتر کتاب صوتی گوش میدم
ولی این کتاب انقدر که به زبون ساده ترجمه شده بود و روون بود منو جذب خودش کرد.
این کتاب بخشی از تجربه شخصی نویسندست که میشه گفت با جملات انگیزشی و در عین حال واقع بینانه تزئین شده.
خوده نویسنده یه فردیه که به وبلاگ نویسی و کتاب خوندن علاقه زیادی داره و خوندن این کتاب آدمو وسوسه میکنه که کتاب‌های بیشتری رو بخونیم. (حداقل روی من که همچین تأثیری گذاشت)
درواقع این کتاب یه نسخه خلاصه نویسی شده و فهرست بندی شده از اون چیزهایی هست که تو وبلاگش مینوشته.
یه تشکر هم میکنم از خانم سحر میرلوحی بابت این ترجمه خوبشون
saeideh b
۱۴۰۱/۱۲/۶
کتاب زیبا با متنی روان. خواندن این کتاب رو توصیه میکنم. با اینکه کتاب‌هایی با این مضمون زیاد هستند ولی به نظرم نیاز هست که هر روز در حال خوندن اونها باشیم. هر روز به خودمون یادآوری کنیم که فرصت‌های طلایی مون رو با برنامه ریزی کردن دریابیم. اگر این کار رو انجام بدیم و در عمل هم به برنامه هامون پایبند باشیم میتونیم پیشرفت کنیم. بهتره که زیاد دور و بر خودمون رو شلوغ نکنیم و یکی دو اولویت رو در نظر بگیریم و تمام تمرکزمون رو روی آن قرار بدیم تا سریعتر و بهتر به نتیجه برسیم. ‌به قول جمله‌ای از این کتاب که یک ضرب المثل چینی هستش یک شکارچی اگر همزمان دنبال دو تا شکار باشه نمیتونه هیچ کدوم رو صید کنه. تمرکز داشتن و تکنیک‌های حذف عواملی که تمرکز ما را کاهش می‌دهندو تداوم در عمل و انگیزه آموزه‌های این کتاب هستند.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۹/۱۴
نخست که می‌خواندم، مطالبش بدای انگیزه داشتن برای شروع بود و یه جورایی از سنگ بزرگ علامت نزدن دلالت می‌کرد! ادامه که دادم دیدم به ریزعادتها و کوچک و مداوم شروع کردن دارد اشاره می‌کند و این مغز شما را از هنگ کردن و از دست دادن امنیت نجات می‌دهد. می‌دانید که مغز عاشق امنیت و ماندن در وضعیت آخر است؟!
داریوس فوروکس، را ترجمه خوب کتاب همین امروز انجامش بده، سحر میرلوحی به ما شناسانده است که اول تصور می‌شد مترجم یک آقا باشد.
فوروکس در کتابش آهسته و ساده عموم خواننده‌ها را با اقدام کردن برای رسیدن به خواسته‌هایشان آشنا می‌سازد و اگر این کتاب را میخواهید بهتر درک کنید، نخست خرده عادت‌ها را مطالعه کنید فکرکنم بهتر درختان عمیق شود. البته خودتان بهتر می‌دانید نیز😉
کمیل قاسم زاده
۱۴۰۲/۱/۶
نویسنده به خوبی و به دور از شعار‌هایی که افراد انگیزشی می‌دهند سخن می‌گوید. تلاش نویسنده این است که راهکارهایی را ارائه دهد که قابل اجرا باشد (بیش از 90 درصد راهکار‌ها با فرهنگ ما مطابق است و قابل اجرا برای افراد ایرانی است) و در این زمینه راهکارهای ارزشمندی را ارائه می‌دهد. متن کتاب روان بوده و مثال‌ها را به ساده‌ترین شکل ممکن بیان کرده. ولی از نظر بنده ایرادی که وجود دارد این است که نویسنده نتوانسته طبقه بندی خوبی همچون کتاب‌های مشابه که در بازار وجود دارد، داشته باشد و از این حیث مدام هنگام مطالعه احساس می‌کنید که این موارد در قسمت‌های قبلی ذکر شده، به عبارتی دیگر به دلیل بیان حجم زیادی از راهکار‌ها نتوانسته طبقه بندی و جمع بندی خوبی برای مخاطب بکند.
قاسم
۱۴۰۲/۱/۱۳
نوشته‌هایی که آدم در زندگی خود عیناً لمس میکنه و باهاشون بصورت شبانه روزی درگیر هست؛ راهکارهای بسیار خوبی برای به موفقیت رسیدن نشان داده و همه‌ی موارد تصمیم گیری برای ایجاد یک شغل مناسب، ایده، اقدام، پشتکار، ثبات قدم، مداومت، تمرین و تکرار، صبر، ایمان، باور، اعتماد بنفس، انرژی، عمل، روابط و غیره تمامی این کلماتی که نام بردم تک به تک در موردشون صحبت شده و بسیار خوب با مثال‌های عینی و واقعی و کاربردی که از روی تجربه گفته شده در این کتاب آورده و بنظر من موضوع کتاب بسیار خوب انتخاب شده البته برای کسانی که عملگرا باشند و آماتور نباشند. در کل مفید و جامع نوشته و ترجمه شده، از نویسنده و مترجم محترم بینهایت تشکر می‌کنم همچنین از کتابراه دوست همیشگی بنده.
amin masoumi
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اول گفتم اسم نویسنده چرا داریوشه 🤣🤣🤣 بعد رفتم دیدم چه نویسنده فوق العاده ایه و چه حیف که نمیشناختمش. این کتاب خوبه اما نویسنده‌اش فوق العاده است. حتما کتاباش رو بگیرید. دوستان این کتاب متن روان و خوبی داره، به نظرم مترجم و ویراستار خوبی داشته. در مورد موضوع و محتوای کتاب باید بگم که فوق العاده بود، اصلا فکر نمی‌کردم همچین کتابی رو رایگان کنید (ازین کارا بیشتر بکنید😅). ممنونم از کتابراه و انتشارات آگاه باشیم. دوستان من کتاب صوتیش رو شنیدم، به نظرم کتاب صوتی همین انتشارات خوبه چون گوینده خوبی داره. در کل این کتاب رو به نحو احسن ارائه دادن.
زهرا رضایی مقدم
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
نویسنده در این کتاب سعی کرده تجربیات خودش رو به اشتراک بگذاره و من به خصوص از ۲۰ راهکاری که برای بازدهی بیشتر ارائه داده بود خیلی خوشم اومد و این که اگر کم کم روی این موارد وقت بذاریم و تمرکز کنیم، احتمال موفقیتمون بیشتر میشه
فوروکس در قسمت‌های مختلف کتاب، منظورش رو با ضرب المثل‌های کوتاه، شفافتر کرده که هین موضوع به درک بهتر مفاهیم کمک کرده
حتی ممکنه بعضیا بگن این موارد جزء بدیهیاته اما درواقع در این کتاب این موضوعات به خوبی دسته بندی شده و یادآوری و عمل به همین بدیهیاتی که عمدتا رعایتشون نمی‌کنیم باعث میشه که نهایتا نتیجه‌ی دلخواه رو بگیریم
🎗uriel🎗
۱۴۰۲/۷/۲۹
در این کتاب به یکسری نکاتی که حائز اهمیت هستند اما در عین حال ممکنه ساده از کنارشون بگذریم اشاره شده متن روان و گیرایی داره اما اگر در باب اهمال کاری چند کتاب مطالعه کردین و میخواین این کتاب رو هم مطالعه کنید میتونم بگم چیز تازه‌ای برای گفتن نداره. به یکسری مسائل سطحی اشاره شده به نظرم البته در نظر داشته باشید نه تنها در مطالعه این کتاب بلکه اصولا هر کتابی این شما هستید که باید تشخیص بدید از چه مطالبی گذرا عبور کنید و روی چه جمله یا حتی کلمه‌هایی از کتاب بسیار عمیق بشید و تفکر کنید. در کل ارزش یکبار خوندن رو داره
Mohammad javad Abbasi
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
کوتاه ولی کاربردی. نویسنده در عین اینکه به دنبال به کاربردن الفاظ و استفاده از لغات غامض برای افزایش اعتبار کتاب خود نبوده بلکه هشدار می‌دهد که هیچ راه میان بری برای تغییر و موفقیت وجود ندارد لذا شما را آگاه می‌کند تا فریب برخی دوره‌های پرآب و تاب و کتبی که لقمه را دور سرشان پیچانده‌اند نخورید. نثری فوق العاده صمیمی، سلیس و روان که صادقانه راه کار عملی به شما ارائه می‌دهد. اگر وقت زیادی برای مطالعه ندارید و درعین حال از انباشته شدن کارهای مهمی که همین الان باید انجامشان دهید خسته شدید؛ این کتاب به شما توصیه می‌شود.
مهدی شغلی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
سلام عزیزانم
به نظر من حجم عمده مطالب این کتاب در کتاب‌های مطرح دیگه مثل آثار: جیم ران - دارن هاردی - جیمز کلییر - ترودو، رابینز و تریسی وجود داره!
جدا از کاربردی بودن مطالب ارائه شده توسط نویسنده، به نظر من ارائه‌ای جدید در این کتاب وجود نداره!
در کل میشه گفت این کتاب گزیده و هایلایت‌هایی از کتاب‌ها و افراد معروف دیگر هست که با زبان این نویسنده و ارتباطش با تجربه هایش بیان شده.
ممنون از تیم عزیز کتابراه و مترجم عزیز به شخصه لذت بردم از خوندن این کتاب
آریا متین
۱۴۰۱/۱۲/۲
سلام، کتاب بسیار عالی و کاربردی است، متن کتاب خیلی روان هست، باعث میشه مطالعه کتاب دلپذیرتر باشه، کتاب بر اساس تجربیات شخصی نویسنده، تحقیقات و راهکارهایی است که باعث شده بی‌حوصلگی و تعلل در کارها رو پشت سر بذاره و زندگی سرزنده و شاد با استرس کمتر و آرامش بیشتر داشته باشه. به همین جهت نویسنده با خواننده احساس همزاد پنداری میکنه و راهکارهای عملی ارائه میده. کتاب حدودا 150 صفحه است و به نظرم برای افرادی که حوصله مطالعه در مورد بی‌حوصلگی خودشون رو ندارند، کوتاه و به درد بخوره.
حمیدرضا افشار
۱۴۰۱/۱۲/۲
هم نویسنده و هم مترجم دقیقا میدونستن دارن چیکار میکنند، اینکه مترجم هم بدونه دقیقا نویسنده چیو میخاد برسونه هم خودش هنریه که نباید نادیده گرفت.
کم گویم و گزیده؛ این کتاب شما رو به کتاب خوانی علاقه مند میکنه، انگار یک نفر نشسته داره برات تعریف میکنه و از مصاحبت باهاش لذت میبری و هرچی پیش میره میخای بیشتر بخونیش، به شخصه وقتی به تهش رسیدم یک حالت بدی بهم دست داد، چون از خوندن این‌ کتاب و نوشته‌های فوق العاده خلاقانه این نویسنده نمیشه به این سادگی‌ها گذشت!
Mohammadi
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
توصیه میکنم این کتاب بخونید، چون واقعاً برای بهبود شرایط زندگیتون کمکتون میکنه (به طور کلی گفتم) و برعکس کتاب‌هایی که در این زمینه هستند خیلی صریح و واضح صحبت شده از مطالب اضافه پرهیز شده؛
اما حقیقت اینه هر چقدر هم کتاب‌های زیادی در زمینه موفقیت، خودسازی، روانشناسی.. مطالعه کنید تا زمانی که شما واقعاً برای تغییر زندگیتون همت نکنید، میشه گفت همش بیهوده و بی فایده بوده: |
No Name
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
واقعاااا کتاااب فووووق العادیه دو ساعت کامل وقت گذاشتم و همه کتاب رو خوندم انقد مباحث و گفته هاش عااالی و قابل فهمه ک انگار نویسنده روبه روت نشسته داره باهات حضوری صحبت میکنه بعد از مدت‌ها از خوندن این کتاب دل نمیکندم و دوس نداشتم بذارمش برای بعد فقط دوست داشتم زودتر همه رو بخونم حتماااا امتحانش کنید محشره 🤩🤩🤩🤩🤩🤩
خدیجه امیریان
۱۴۰۲/۱/۱۲
سلام، بعضیها رابطه‌ی خوبی با کتابهای به اصطلاح انگیزشی ندارند، منم نمیدونم دقیقا منظورشان از این دست کتابها چیه شاید بعضی‌ها این کتاب رو ازین دست ببینند اما از نظر خودم بعضی کتابها به درد بخورند برای اینکه آدمی به خودآگاهی بیشتر برسه بتونه بیشتر به خودش کمک کنه و با عمل به آموزه‌ها به موفقیت‌های بیشترتری برسه
خوندن این کتاب به صرف خوندنش برام دوست داشتنی بود و حال خوب کن و میدونم عمل کردن به توصیه هاش میتونه لذت بخش تر هم باشه 😊👌💎
Fatiiii
۱۴۰۲/۱/۶
با سلام خدمت همه‌ی عزیزان به صورت خیلی خلاصه بگویم که این کتاب خیلی عالی بود برای افرادی که پشتکار هم ندارند توصیه می‌شود بخوانند البته یه نقد کوچکی هم از این کتاب دارم این هم این است که در ترجمه آن کم کاری بوده چرا که من نسخه اصلی و زبان اصلی این کتاب را خوانده‌ام و خب مقداری بالا و پایینی داشته البته نقد کردن به معنای بد بودن کتاب نیست و برای پیشرفت کتاب، نویسنده و یا مترجم است با سپاس از زحمات همه‌ی شما عزیزان
maryam mafakheri
۱۴۰۲/۱/۸
کتاب جالبی بود. چندین راهکار‌اش رو برای انجام برداشتم و چندین نکته کتاب رو با ارزش یافتم شاید مدتی بعد دوباره بخونم اش، دست مترجم هم درد نکند. همه‌اش یاد نوشته‌ای از زنده نام دکتر بهزاد می‌افتم که جوانی رو که مطلبی مفید رو گردآوری کرده بود را اینطور تشویق می‌کردند که اینکه زمان گذاشته‌ای و این مطلب را برای افزودن به آگاهی دیگران تهیه کرده‌ای خیلی با ارزش است، کاری که افراد زیادی آنرا انجام نمی‌دهند.
Ensieh Abadi
۱۴۰۲/۱/۵
ترجمہ کتاب بسیار روان ھست ۔ اول از ھمہ بہ مترجم تبریک میگم کہ با ترجمہ روان و قشنگشون خوندن کتاب رو صد برابر لذت بخش کردند۔ در کتاب یک سری موضوعاتی مطرح شدہ کہ شاید پیش پا افتادہ باشہ و بہ خودتون بگید کہ این رو از قبل میدونستید ولی جالب اینجاست کہ ما معمولا این مطالب رو جدی نمیگیریم ۔ مثلا ایدہ نوشتن کارھایی کہ در روز انجام دادیم و بستن پروندہ روز قبل از بہ خواب رفتن، استرس روز بعد رو کم میکنہ ۔
محمد پارسا
۱۴۰۲/۱/۲
از نظر من کسی که میاد و مردم رو نصیحت می‌کنه باید خودش به موفقیت رسیده باشه شخصی که این کتاب را نوشته هیچ شهرتی نداره حتی با سرچ اسم ایشون توی گوگل فقط عکس کتابش میاد اون موقع سوال اینه که ایشون پس وقتی هیچ شهرتی در جهان حتی خیلی کم ندارد پس چطور می‌شود به حرف هایش اعتماد کرد و آن‌ها را درست خواند؟
تنها نقطه عطف این کتاب این است که به جای لحن کتابی لحن ساده را مورد استفاده قرار می‌دهد
Nila
۱۴۰۲/۱/۳
سلام خدمت همه‌ی دوستداران کتاب.
خواندن این کتاب برای نوجوانها و جوانها بسیار ضروری‌ست. چون در این دنیای مدرن و مجازی که همه‌چی فانتزی نشون داده میشه و از عمد میخوان ذهن جوون‌ها رو به رویاهای دست‌نیافتنی و محال محدود کنن، حقیقت رو به اونها نشون میده.
نویسنده فردی بسیار منطقی، موفق و طرفدار ایده‌های نو هست که بدون شعارهای من‌درآوردی صحبت میکنه و راه رو از بیراهه تفکیک میکنه
Mohammad Gholami
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
سلام
کتاب خوبی بود.
به نظرم لازمه موفقیت قبل از هرچیزی واقعا این هست که به کاری که انجام میدیم عشق بورزیم و بهش علاقه مند باشیم؛ انقدری که سختی‌های رسیدن بهش رو تحمل کنیم و در عین حال از مسیر هم لذت ببریم.
بعد از این میتونیم از ترفندها و تجارب دیگران، مثل نویسنده این کتاب، در مسیر رسیدن به اهدافمون استفاده کنیم و موفق تر بشیم.
با تشکر از مترجم کتاب و کتابراه عزیز.
Dorna Rahimi
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
خیلی عالی بود. اونقدر که همه‌ی کتاب رو از اول تا آخر همین امروز خوندم.
به نظرم مترجم خیلی خوب ترجمه کرده بود…بعضی از ترجمه‌ها لغت به لغت هست و اصلا نمیشه منظور رو متوجه شد.
یک جمله‌ی تاثیر گذار از کتاب به نظر من:
وقتی صیاد همزمان دو تا شکار رو دنبال کنه، هیچی دستگیرش نمیشه… (نشان دهنده‌ی اهمیت تمرکز روی هدف)
ممنونم از کتابراه بخاطر این کتاب
Ehsan Ahady123
۱۴۰۲/۸/۲۴
من خودم با مشکل اهمال کاری دست به گریبان بودم می‌تونم بگم مطالعه این کتاب دلیلی قاطع برای مقابله با این مشکلم بود و باید بگم به راهکارهای بسیار جالبی اشاره کرده بود که هر شخصی با به کار گیری این ایده‌ها تا حد زیادی با مشکل اهمال کاری میتوانند مقابله کنند به گفته جناب آبراهام: (با طفره رفتن از کاری که باید امروز انجام بدی، نمیتونی از مسئودیت فردا قسر در بری)
Nahid Hosseyni
۱۴۰۲/۲/۲۱
به نظر من این کتاب خیلی سطحی یک سری مطالب رو گرداوری کرده بود و همچنین خیلی پراکنده گویی داشت. جملات انگیزشی زیاد داشت ولی نتونست منو جذب کنه ومطلب جدید و اصپلی به مطالعات قبلیم اضافه کنه علمی نبود بیشتر نویسنده از خودش و افکار و رفتار خودش برای تایید مطالبش مثال اورده بود و فوقش چند گفته سطحی و غیر مرتبط از دیگر نویسندگان تقریبا چیز جدیدی یاد نگرفتم.
دلارام
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
کتابی به ظاهرساده هستش و نکات ساده‌ای رو میگه ولی مهم اینکه همین نکات ساده رو ماچقدر انجام میدیم و یا بازم با اهمال کاری انجام نمیدیم و نویسنده کتاب به ما یاد میده که با انجام چند تا نکته ساده چطور می‌تونیم موفق باشیم در حالی که خیلی از ما رسیدن به موفقیت رو اینقدر سخت و دشوار میدونیم که خودمون رو بیخیالی میزیم و نمی‌خواهیم برای موفق بودن بهاهای اون رو بپردازیم.
آیناز بهبهانی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
با سلام
من با خوندن این کتاب مفید خیلی راحت تونستم کار‌های روز مره‌ام را انجام بدم واقعا عالی بود برنامه ریزی‌های متعادلی با این کتاب خواهید داشت با خواندن این کتاب تونستم کارهام رو به موقع انجام بدم، برنامه ریزی مفیدی کنم و تونستم از چیز‌هایی که باعث پسرفتم میشوند مثل گوشی رو کنترل کنم و کاری کنم که باعث پیشرفت من بشه
سعید سعیدی
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
باسلام. نمی دونم متن اصلی کتاب هم همینطور روون و خودمونی بوده یا نه ولی در هر حال دم مترجمش گرم. خیلی خوب و خودمانی و لذت بخش کار رو ترجمه کرده جوری که خواندنش شبیه نوشیدن جرعه‌ای شربت خنک در دل تابستان دلچسب و شیرینه. مطالبش هم خیلی خوبه البته من به شخصه ترجیح می‌دادم بعضی مباحث رو بیشتر توضیح بده
Amirhossein Madadi
۱۴۰۲/۱/۱۹
دوستش داشتم. انقدر ساده و روان نوشته شده و همینطور مسائلی هم که نویسنده بهشون پرداخته انقدر پیش پا افتاده هستن که انگار لا به لای این زندگی شلوغ یادمون میره که ازشون استفاده کنیم و لذت ببیریم و رعایت نکردن همین مسائل ساده باعث میشه که به اهمالکاری و افسردگی کشیده بشیم.
تلنگر خوبی بود و از خوندنش لذت بردم.
N n
۱۴۰۲/۱/۳
یکی دو فصل میانی کتاب، مثل تمرکز و... رو خوندم، واقعا کتاب خوبی نیست، تعجب میکنم از نظرات و تعریف‌ها، خیلی سطحیه و حتی غلط، مثلاً در ترجمه (یا متن)؛ کارایی و اثربخشی رو اشتباه توضیح داده و حتی اثربخشی رو اشتباه ترجمه کرده، حتی دلایل اهمال‌کاری رو هم کامل نیاورده...
اصلا خواندنش رو توصیه نمی‌کنم.
Rabeee
۱۴۰۲/۱/۳
کتابی هست برای ترک اهمال کاری و انجام دادن به موقع کار این از عنوان کتاب هم پیداست نویسنده سعی بر این داره که موضوع رو روان و شخصی و در عین حال تاثیر گذار بیان کنه اگه بخواییم توی‌ یه کلمه خلاصه کنیم باید بگم که خیلی جذابه این کتاب همچنین درباره‌ی داشتن انرژی و سر زندگی و بر طرف سازی نیاز‌ها و خواسته هم توضیح داده بود
Sepid Mmm
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
کتاب عالی در حوزه روان‌شناسی و موفقیت هستش قبلا صوتی این کتاب و گوش داده بودم ولی به اندازه خواندن آن لذت نبرده بودم
کتاب با‌نگارش صمیمی و به دور از طولانی گفتن‌ها و به حاشیه پرداختن کتاب در حال یاد دادن استراتژی‌های جدیدی است برای اینکه کار هارو موکول نکنید و انجام دهید البته با خواندن چیزی نمی‌شود و باید عمل کرد
هستی منفرد
۱۴۰۲/۱/۱۵
کتاب به نسبت ساده و روان... این کتاب متن فوق العاده راحتی داره و خیلی خودمونی چیزایی رو باهامون درمیون می‌ذاره که خودمون اونا رو می‌دونی ولی شاید به روی خودمون نمیاریم یه جاهایی شو خیلی خوب تجربه کردیم اما به خودمون تلنگر نزدیم... مخلص کلام این کتاب اینه که پاشو انجامش بده و تمام 😅✨
Isaac Teimouri
۱۴۰۲/۱/۱۲
به نظرم با توجه به اینکه مطالبش خیلی سطحی و عامیانه مطرح شدند و نمیتونه مرجع علمی باشه، ولی در عین حال میتونه مثل یه دوست با تجربه به شما در زمینه عدم اهمال کاری و مدیریت زمان و مدیریت تمرکز کمک بکنه
متن خیلی روان و ساده و دلنشین نوشته شده به همین دلیل خوندنش شاید کار ۳ یا ۴ ساعت باشه
مریم
۱۴۰۲/۱/۶
این کتاب اشاره به این موضوع دارد که برای اینکه در هر کاری موفق شویم باید ذهن مان را روی انجام همان کار متمرکز کنیم واز انجام کارهای دیگر که ذهن را منحرف می‌کند دوری کنیم بعضی کارهای بی اهمیت مانند مانعی بر سر راه اهداف ما می‌باشند وما باید با تصمیمات درست این موانع را بر طرف کنیم
فعال ........
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
در مقابل کتاب‌های انتشار یافته خیلی ضعیف عمل کرد کتاب. شاید درست نباشه اینچنین رک صحبت کنم اما قابل ذکر هست که مسائل بهتری هم برای صحبت و تحلیل وجود داشت. کاملا درسته که نویسنده هدف از نوشتن کتاب راهنمایی مردم بوده اما در مورد من باتوجه به مطالعاتم تاثیر چندانی نگذاشت
فیروزه روزیطلب
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
با وجودی که نزدیک صبح هست و شیفت کاریم هم صبح هست باز نتونستم از خوندن کتاب منصرف بشم، اولین کتابی هست که جملات ش رو هایلایت کردم، با خوندن این کتاب چند ایده جالب به ذهنم رسید، خوندن این کتاب رو به شما دوست عزیزی که وقت برات مهمه رو پیشنهاد میکنم. از کتابراه بابت هدیه این کتاب مچکرم 🌹
joziazkol
۱۴۰۲/۳/۱۵
داریوس فوروکس نه اینکه نویسنده بدی باشه بلکه اصلا چیزی برای گفتن نداره! چون صرفا یه آدم کاملا معمولیه و دانش و موفقیت و ثروت خاصی هم نداره. مطالب کتاب هاش اونقدر پراکندست که نمیتونم در اون غرق بشم و چیزی رو دنبال کنم که البته اگر چیزی برای دنبال کردن اصلا وجود داشته باشه.
علی مستانی
۱۴۰۲/۲/۱۰
من توی این زمینه چندین کتاب رو مطالعه کردم؛ به جرات میتونم بگم یکی از بهترین کتاب هاست. متن روان که حاصل محتوا مناسب نویسنده و ترجمه خوب هست که گیرایی لازم رو داره و تورو جذب کتاب میکنه. به دوستان علاقه مند توصیه میکنم کتاب رو مطالعه کنید. قطعا لذت خواهید برد.
رضایی
۱۴۰۲/۱/۲۴
کتاب همین امروز انجامش بده یه کتاب فوق العاده برای ایجاد عادات خوب هست و مخاطب آگاه میکنه که یکسری عادتهایی داریم که ناخوداگاه باعث میشن ما کارامون را به تعویق بندازیم و بعد کلی خودمون را سرزنش کنیم و استرس بگیریم.
ارزش خوندن داره وبسیار کاربردی هست.
متشکر از کتابراه
Aylar Pashs
۱۴۰۲/۱/۲۰
مواردی رو بیان میکنه، که خیلی هم نا آشنا نیست، اما:
یاد آوری میکنه که همان موارد آشنایی رو خود ما هم در طول زندگی و یا حتی به طور غریزی می‌دونیم؛ باور کنیم و بهش عمل کنیم. سبک و لهجه نوشتاری کتاب؛ هم جدید هم لذت بخش، فوق العاده روان و به دور از اغراق و شعار هستش.
Mehdi Behbahani
۱۴۰۲/۱/۵
کتاب بسیار مفیدی هست این کتاب باعث پیشرفت ما میشه و اینکه در این کتاب اورده که چجوری برنامه ریزی مفیدی داشته باشیم و چگونه با مواردی که مانع پشرفت ما میشن مثل گوشی استفاده‌ی درست کنیم و......
واقعا این کتاب رو دوست داشتم و به شما پیشنهاد میکنم این کتاب رو دانلود کنید
نورالله حسینی
۱۴۰۱/۱۲/۴
کتاب بسیار مفیدی بود مهارت و کلید‌های خوبی ب فرد ارایه میده که بهش کمک میکنه بر ذهن خودش کنترل داشته باشه با حقیقت جهان رو ب رو بشه
شیوه موفقیت رو واقع بینانه میگه برعکس بقیه استاد‌های انگیزشی
ترفند هاش محدود ولی با کیفیت هست کمی هم سطحی هست ولی درکل مفیده
پگاه شیرین کلام
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
من اصولاً عادت ندارم نظراتم را ثبت کنم، اما حیفم آمد از کنار این کتاب بی تفاوت بگذرم، کتابی فوق العاده کاربردی، با رویکردی واقع گرایانه و به شدت ملموس و متفاوت. درباره مترجم هم.... انصافا دست مریزاد.
با کتابراه، راه‌ها هموار می‌شود. درود بر شما.....
سحر احمدی
۱۴۰۲/۴/۲۵
کتاب خوبی بود. راهکارهایی برای علله بر اهمال کاری داشت
اینکه عادت‌های ناپسند خودمون و عادت‌های که نمیشناسیم و نمیپسندیم و نمیخوایم ازشون الگو برداری کنیم رو بشناسیم و بررسی کنیم. کارهامون به فردا نسپاریم و حتی برای فردامون برنامه ریزی داشته باشیم
saji gh
۱۴۰۲/۱/۵
با طفره رفتن از کاری که امروز باید انجام بدی، نمی‌تونی از مسئولیت فردا قسر در بری!
کتاب بسیار تاثیرگذاری بود، در حالیکه متن ساده و روانی دارد ولی تغییر و تحولات عمیقی در افکار و رفتار و کردار من داشت، خوندن این کتاب را از همین امروز بایستی شروع کرد✌️
Elnaz
۱۴۰۲/۱/۱
از جمله کتابایی که انسان رو با واقعیت و راه رهایی از سد‌های ساخته شده توسط خودمون رو نشون میده و واقعا باید این کتاب رو نه تنها نوجوانان مطالعه کنند بلکه باید بزرگتر‌ها باید برای مطالعه این کتاب اقدامی کنند تا بتونند فرزندانشان رو در راه درستی قرار دهند
1 2 3 4 5 6 >>