نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همه مردان شاه - استفن کینزر

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
نوید
۱۴۰۲/۲/۱۲
با سلام و عرض خسته نباشید.
در مورد کتاب باید بگم خواندن یا کنکاش در تاریخ همیشه عبرت آموز و پر بوده از درسهای زیاد اما وقتی در چنین ایستگاههای از تاریخ مثل دهه سی ایران توقف می‌کنی بغض غریبی گلوی آدم رو میگیره که نمیشه توصیف کرد.
برای من کل تاریخ معاصر و نزدیک میهنم خلاصه شده در تک جمله همین کشاورز احمد آبادی که میگه آن‌ها نمی‌گذارند کشور من آزاد و آباد باشه.
از عوامل این کتاب هم خیلی تشکر میکنم بابت آماده کردن چنین کاری
امید
۱۴۰۲/۴/۲
در ابتدا با تردید این کتاب را خریدم. پس از مطالعه شنیداری آن متوجه شدم که یکی از دقیق‌ترین منابع برای رویداد کودتای ۲۸ مرداد هست. قلم روان و ترجمه بسیار شیوای آن شنونده را جذب می‌کند. مخصوصا بخش آخر که نویسنده به ایران سفر می‌کند تا از روستای احمد آباد مستوفی دیدار و پس از آن با نوه و نتیجه دکتر مصدق ملاقات کند.
متاسفانه دو فایل صوتی از فصل ۱۱ و ۱۲ بار گذاری نمی‌شوند.
محمد رحیمی
۱۴۰۲/۱۲/۴
واقعا کتاب خوبی بود، نشون دهنده این که چه طور امپریالیسم در کشور ما جنایت می کرده واقعا آزار دهنده بود، انگلیسی های خبیث چه طور مردم و کشور را استثمار میکردند حقیقتا برای هر ایرانی باغیرت غیر قابل تحمله
Baran Seil Sepour
۱۴۰۲/۴/۲۳
سلام، به نظر من خواندن این کتاب برای همه ما ایرانی‌ها لازمه، خیلی خوبه بدونیم که مصدق چه مرد بزرگی بود و چگونه و چه عواملی دست به دست هم دادن تا دولت مصدق حذف بشه،
Ali Reza
۱۴۰۲/۱/۱۰
سلام درود به دوستان محفل ادب: یک انسان از هر کجای دنیا باید از چند منبع تاریخ را بخواند، زیرا حاکم یا رهبر یا امپراتور تاریخ را به نفع خود تغیر میدهد.