نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مصائب آشپزی برای دیکتاتورها - ویتولد شابوفسکی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
هانیه هژبرالساداتی
۱۴۰۲/۶/۶
کیفیت صدا و ضبط خوب؛ انتخاب موسیقی هنرمندانه؛ نحوه بیان گوینده خوب با ذکر این نکته که "قسمت سوم: شام- ماهی در سس انبه" احتیاج به ادیت جدی داره… کتابخوان به کرات دچار عدم تمرکز و تکرار کلمات ربطی میشود.
محتوا: جذاب، سرگرم کننده، قابل تامل …
نویسنده از دیدگاه جالبی به ذکر تاریخ پرداخته… نسبتا بی طرف به نظر میرسد (هر چند در مباحثاتش با مردم کشورهای مورد بررسی، مثلا عراق، دچار این وهم و خودبزرگ بینی متداول غربیها میشود که لابد بهتر از خودمان میداند چه چیزی برای شرق خوب است یا بد)
دستور غذای قسمت ١١ عاااالیه … ارزش امتحان کردن داره😅 (یه مدل استیک با سس پرتقال)
شادی شادباد
۱۴۰۲/۵/۸
من تاریخ رو دوست دارم، اما نه اینکه برم کتاب تاریخی بخونم، اینکه اینجور تو خط داستانی یه مواردی هم از تاریخ باشه فوق العاده ست برای سلیقه‌ی من. کتاب جذابی بود، مخصوصا قسمت صدام و امین. اما یه مقد کوچیک هم بکنم که خیلی مختصر توضیح داده بود من واقعا علاقه داشتم بیشتر بدونم. ممنون از کتابراه مثل همیشه عالی.
س م
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
کتاب بسیار جالبیه ولی میتونست خلاقانه تر نوشته بشه و اینطور فهرست‌وار از این سوژه سراغ سوژه‌ی بعد نره. اجرای راوی اصلا گیرا نیست. اندکی بهتر از یک روخوانی از روی کتاب.
Farshid Sadatsharifi
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
کتابی بسیار عالی؛ سوژۀ ناب؛ روایتی درگیرکننده؛ ترجمۀ بسیار درست و معیار؛ و همۀ این‌ها با خوانش خوب منصور ضابطیان بسیار شنیدنی و گیراتر شده است.
هانیه فراقیان
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
بدنبود ولی النتظار بیشتری داشام، باز قسمت صدان نسبت به بقیه کتاب بهتر بود
زینب زمانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
خیای جالب و با موضوع متفاوتی بود و قشنگی اش هم در توضیح آخر کتاب بود.
Maryam Mehrabani
۱۴۰۳/۱/۱۷
روایت بسیار جذابی بود.