نقد، بررسی و نظرات کتاب سفید و سیاه - داویت میناسیان

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
نیکول مرادیان
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
عشق واقعی حساب کتاب نمی‌شناسند.. سرکش است.. منطق نمی‌پذیرد.. از هیچ چیزی هراس ندارد.. گاهی سرکش.. گاهی غمگین.. گاهی در آسمان و گاهی زمین.. گاهی شادی گاهی غم.. اوج خوشحالی و اوج درد و رنج را حس خواهید کرد.. بقیه هر چی هست عشق نیست. همزیستی مسالمت آمیز هست.. عشق بدون ماجراجویی و گاهی اندکی دیوانگی هیجان و هیچ لطفی ندارد. در این رمان این چالش‌ها را خواهید دید.. حالا می‌توانید انتخاب کنید که چه چیزی را قرار است بخوانید.
سمیه جوکار
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
به نظرم خیلی بد بود تو این کتاب عشق بد معنی شده. امکان نداره کسی عاشق ظاهر کسی باشه و از این ظاهر سیر نشه اون همه با این همه سختی که از فرد بهش میرسه عشق زمانی عشقه که بر پایه شناخت باطن و سیرت آدم باشه نه بر پایه دوست داشتن چشم و ابرو و رنگ پوست. امکان نداره که شخصی بینایی فرد رو بگیره و اون فرد هنوز بخواد که در کنارش باشه. تو این داستان آرا به هر زن خوشگلی که می‌رسید بهش قول ازدواج میداد و این خیلی مسخره هست
پدرام ایروانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
رمان خوبی بود. سبک نگارش خاصی داشت. شخصیت‌ها‌ی داستان هر کدام به نوعی نقش اصلی و تاثیر گذار داشتند. برای کسانی که علاقمند خواندن رمان‌های جذاب بدون اسامی و اشخاص گیج کننده هستن انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. برخی از گفتگوها و شخصیت‌ها بسیار قابل ستایش هستن.. در این رمان هم شخصیت قهرمان و قابل ستایش کسی نیست جز الینا..
سام میلانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
داستانی جذاب و پر کشش که مجبور خواهید شد تا انتها ادامه دهید.. نگارش ساده با دیالوگ‌های مانده گار که ارتباط خوبی با شخصیت‌های داستان پیدا می‌کنید که هر کدام مفهوم جدیدی از زندگی مقابل روی‌تان می‌گذارد. ممنون از کتابراه بابت انتشار کتاب‌های جذاب و خواندنی.
Haniyeh Siavash
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
کتابی پراز پند. پیشنهاد میکنم بخونید