نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ایرانی‌تر - نهال تجدد

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
yasaman malmir
۱۴۰۳/۱/۲۶
خیلی عالی هست که نویسنده این کتاب یعنی خام نهال تجدد خودشون این کتاب را به طور صوتی هم اجرا کرده‌اند و من باشنیدن این اثر واقعا لذت بردم به همه توصیه میکنم این اثر را حتما بشنوند هر چند که بنده همزمان نسخه نوشتاری را هم میدیدم و با صدای سرکار خانم پیش میرفتم دوبار پشت سر هم این کتاب رو هم مطالعه کردم هم شنیدم عالی بود عالی عالی افرین با بانویی ایرانی با چنین سواد و افتخار افرینی که همیشه و همه جا میشود از ایشان به عنوان یک اسطوره یاد کرد
javidan
۱۴۰۳/۱/۱۳
یک کتاب مناسب برای افرادی که علاقه به فرهنگها و سبکهای زندگی در شرایط خاص دارند چون صدای نویسنده ومیشنوید بشدت لذت بخش و برای شنونده تمام ماجرا قابل تصور وقابل لمس تره به نظر من خیلی کتاب فوق العاده و جالبیه.
طیبه قادری
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
اگر شخص روشنفکری هستید و علاقمند به فرهنگ و هنر کشورهای دیگر از هندوستان و تبت تا پاریس. از بودا و... حتما توصیه به شنیدن کتاب و لذت بردن از آن می‌کنم ولی اگر شخص معمولی هستید با این کتاب رابطه برقرار نخواهید کرد
Armaghan N
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
مدت‌های مدیدی گذشته بود تا با کتابی، چنین الفتی پیدا کنم. چنان در مسیرِ سفر، حظی بردم که بابتِ به آخر رسیدن‌اش از هم اکنون، دلتنگ و دلگیرم.
حسین یوسفی رستاقی
۱۴۰۳/۱/۳
لذت بردم. چند فصل کتاب را خیلی دوست داشتم. قسمت‌های مربوط به ایران برایم بسیار جذاب بود و مرهمی برای غرور جریحه دار شده ایرانی من.
میثاق انتظامیان
۱۴۰۳/۱/۲۱
بسیار عالى بود. مخصوصا که وقتى کتابخوان همان نویسنده ى کتاب باشد حس و حال فضاى کتاب خیلى بهتر منتقل مى شود.
سعید
۱۴۰۲/۱۲/۶
اثری در خور تحسین و آگاهی بخش و تاثیرگذار. صدای نویسنده این اثرگذاری رو دو چندان کرد.