معرفی و دانلود کتاب اسرار فروش دیجی کالا

عکس جلد کتاب اسرار فروش دیجی کالا
قیمت:
۹,۷۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اسرار فروش دیجی کالا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اسرار فروش دیجی کالا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اسرار فروش دیجی کالا

کتاب اسرار فروش دیجی کالا به قلم علی محمدی دوست، 12 مورد از راز‌های موفقیت دیجی کالا که باعث شده به بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کشور تبدیل شود را بررسی کرده است و سپس نشان می‌دهد که چطور می‌توان همانند آن فروش میلیاردی داشت.

همه دوست دارند سایتی مانند دیجی کالا داشته باشند که از طریق آن درآمد‌های میلیاردی کسب کنند. حتی بعضی ظاهر سایت خود را شبیه به دیجی کالا درست می‌کنند اما نمی‌توانند فروش خوبی داشته باشند و شکست می‌خورند. دلیل آن، این است که فکر می‌کنند تنها داشتن یک سایت کافی است و از سختی‌های پس از راه‌اندازی سایت و کسب و کار بی‌خبرند.

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و قصد دارید مانند دیجی کالا میلیاردی فروش داشته باشید این کتاب مناسب شماست. کتاب اسرار فروش دیجی کالا (How To Sell Like Digikala) ایده‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با بکارگیری آن‌ها یک دید کلی نسبت به کسب و کار اینترنی پیدا می‌کنید و متوجه می‌شوید که چه کارهایی در شغل، کسب و کار و سایت تأثیر مثبت داشته و فروش‌ خوبی را به همراه خواهد داشت.

دیجی کالا اولین فروشگاه اینترنتی ایران برای اینکه موفق بشود به این سطح از درآمد و فروش روزانه برسد کارهای اصولی و درستی انجام داده که باعث شده بتواند امروز به بی‌رقیب‌ترین فروشگاه آنلاین ایران تبدیل شود. این کتاب برای مدیران و صاحبان کسب ‌و کارهایی نوشته‌ شده است که می‌خواهند میزان فروش خودشان را مانند دیجی کالا افزایش دهند، کسانی که می‌خواهند یک وب‌سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا داشته باشند و مانند آن بفروشند.

مطالب کتاب اسرار فروش دیجی کالا به‌ صورت کاملاً ساده و واضح بیان شده است تا فهم و درک آن‌ها برای همه ساده و راحت باشد البته بعضی از فصل‌ها به ‌عمد مقدار مطالب خیلی کمتری دارند و بعضی از فصل‌ها مقدار مطالب بیشتری.

در بخشی از کتاب اسرار فروش دیجی کالا می‌خوانیم:

یکی از دلایل بسیار مهمی که باعث می‌شود مشتری کالایی را نخرد، ترس از ضرر است. همگی ما تجربه‌های تلخی از خریدهای ناموفق داریم. کالایی که به‌ ظاهر بسیار خوب و مناسب بود، اما پس از خرید پی بردیم که پولمان را با خرید محصولی بی‌ارزش تلف ‌کرده‌ایم. بنابراین سعی کنید با ارائه ضمانت مناسب، ترس مشتری را از بین ببرید.

وقتی‌ که مشتری کالای دارای ضمانت را می‌خرد یک نوع آرامش خاطر پیدا می‌کند و می‌داند که اگر زمانی کالای خریداری ‌شده دچار مشکل شود می‌تواند به شخص یا شرکت گارانتی کننده مراجعه کند و تقاضای تعمیر یا تعویض آن را بنماید.

در واقع مشتری در مواجهه با کالایی که ضمانت یا گارانتی دارد اعتماد بیشتری به آن دارد و راحت‌تر خرید می‌کند و حتی حاضر است برای کالایی که گارانتی و ضمانت دارد مبلغی تا دو برابر را پرداخت کند.

پس هیچ‌گاه از گارانتی کردن و ضمانت کردن کالا یا محصول خودتان نترسید و نگویید که این کالا را که نمی‌شود گارانتی کرد یا مشتری‌ها از ما سو استفاده می‌کنند و به ما ضرر می‌رسانند.

این نوع تفکر بسیار غلط و اشتباه است درواقع مشتری کالایی را که گارانتی و ضمانت معتبر داشته باشد راحت‌ترمی‌خرد و به فروشنده هم بیشتر اعتماد می‌کند و آن محصول در نظر مشتری دارای اعتبار و ارزش بیشتری است.

ضمانت کردن محصول شما از دید مشتری به معنی این است که شما به کالا و محصول خودتان آن‌قدر اعتماد و اطمینان دارید که یک محصول کاملاً خوب و با ارزش است پس به همین خاطر حاضر می‌شوید که آن را ضمانت کنید.

اما کالایی که ضمانت ندارد و شما آن را گارانتی نمی‌کنید از دید مشتری یعنی اینکه کیفیت خوبی ندارد و شما هم به آن هیچ اعتمادی ندارید و مطمئن نیستید که آیا محصول به‌خوبی کار می‌کند، کیفیت خوبی دارد، یا اینکه زود خراب می‌شود و مشتری پولش را هدر می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: کمک به مشتری به وسیله آگاهی دادن
فصل دوم: اختیار دادن به مشتری با امکان مقایسه
فصل سوم: استفاده از تأییدات اجتماعی
فصل چهارم: ارزش آفرینی برای محصولات
فصل پنجم: سرعت عمل در ارائه خدمات
فصل ششم: ایجاد خریدهای ویژه برای مشتریان
فصل هفتم: استخدام افراد حرفه ای
فصل هشتم: تبلیغات هدفمند گسترده
فصل نهم: نمایش قدرت با ارائه ضمانت و گارانتی
فصل دهم: همکاری در فروش و خرید
فصل یازدهم: بیانیه ارزش و شعار تبلیغات
فصل دوازدهم: کسب و کار مدرن
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اسرار فروش دیجی کالا
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات93
زبانفارسی
شابک978-600-8528-42-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اسرار فروش دیجی کالا

Ali Mohammadi
۱۳۹۹/۱/۱۴
دوست عزیزی که گفته بود با یک سرچ ساده توی گوگل میشه به همه این مطالب دست پیدا کرد، به نظر شما صاحبان شرکت بامیلو با چندین میلیارد تومن پول و سرمایه و امکانات و کارمند، یعنی به ذهنشون نرسیده بود که توی گوگل سرچ بکنند تا این اصول رو یاد بگیرند؟ و بعد از این همه هزینه و کار و استخدام کارمند و امکانات فنی، مجبور به تعطیلی کسب و کار خودشون نباشند؟ اگه اصول کار رو می‌دونستند هیچ وقت در این مدت کوتاه کسب و کارشون نابود نمیشد!
Ali Mrp
۱۳۹۸/۶/۳۰
اقای علی محمدی دوست، ممنون بابت کتابتون ولی اگر به درد میخورد خودتون الان مثل دیجی کالا میلیاردی میفروختین: ) )

همیشه باید واسه اینکه ببینیم کتابی خوبه یا نه به ناشرش توجه کنیم ببینیم ایا خودش به جایی رسیده یا نه‌.
Peiman Jafari
۱۳۹۸/۶/۲۶
میشه بگین چه سایتی رو بالا آوردید؟ شما که اسرار فروش رو دارید
محمد حسین زاده
۱۴۰۰/۵/۲۱
من کاری ندارم که ایشون مثل دیجی کالا سایت دارن یا نه اطلاعاتی که توی کتاب آورده بودن خیلی خوب و آموزنده هست و برای کسایی که فروشگاه اینترنتی دارن یا می‌خوان راه اندازی کنن قطعا راهنمای خوبی هست
shiva salarian
۱۳۹۸/۱۰/۵
مختصر و مفید اما کامل
این کتاب دیدگاه کلی و سرفصلی به خواننده میده
درمورد هر قسمت از کتاب، ده‌ها کتاب تخصصی و دوره اموزشی وجود داره
در کل برای اشنایی کلی با بحث راه اندازی کسب و کار مناسبه
MER LO
۱۳۹۸/۶/۳۱
اغلب کتاب‌های حوزه موفقیت شخصی و موفقیت تجاری در ایران حاصل خوندن چندین کتاب موفقیت از افرادی مثل دارن هاردی. برایان تریسی و... و اومدن دوباره نوشتن به عنوان کتاب موفقیت!
Ali Heydari
۱۳۹۸/۱۱/۲
حیف پول، افتضاح، این مطالب با یک سرچ ساده داحل گوگل قابل استخراج هست و از اساس هر کار می‌باشد
مهران عباس آبادی
۱۴۰۰/۲/۷
به نظرم چیز تازه‌ای نداشت و همه مطالب تکراری بود
ای کاش به جای اسم جذاب به محتوا توجه میشد
محمد جواد کرمی تبار
۱۳۹۸/۶/۳۱
دیجی کالا بحثش فرق داره کلا
A Arani
۱۳۹۸/۷/۱۷
نکات خوبی داره.. بویژه برای استارت آپ‌ها و کسب و کارهای آنلاین
mohammad azarpeyvand
۱۳۹۹/۶/۲۰
ماخیلی استفاده کردیم.
پارسا
۱۴۰۱/۶/۸
شفاف، ساده و دقیق
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب اسرار فروش دیجی کالا

برای دریافت کتاب اسرار فروش دیجی کالا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.