معرفی و دانلود کتاب لاغری بدون گرسنگی: چگونه بدون گرسنگی کشیدن و ورزش کردن لاغر شویم؟

عکس جلد کتاب لاغری بدون گرسنگی: چگونه بدون گرسنگی کشیدن و ورزش کردن لاغر شویم؟
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لاغری بدون گرسنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لاغری بدون گرسنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لاغری بدون گرسنگی: چگونه بدون گرسنگی کشیدن و ورزش کردن لاغر شویم؟

لاغری بدون گرسنگی، عبارتی طلایی برای تبلیغ انواع رژیم‌های لاغری است، اما این یک تبلیغ نیست. کتاب لاغری بدون گرسنگی، نوشته‌ی علی محمدی‌ دوست است که با زبانی خودمانی و جوان‌پسند، به یکی از معضلات بزرگ بشر در دوران معاصر می‌پردازد: چاقی. آیا می‌شود بدون گرفتن رژیم غذایی و ورزش کردن لاغر شد؟ با این کتاب همراه شوید تا پاسخ را بیابید.

درباره‌ی کتاب لاغری بدون گرسنگی

برای افرادی که از اضافه‌وزن رنج می‌برند، رؤیای داشتن اندامی ایده‌آل و لاغر شدن در اغلب مواقع تبدیل به کابوسی وحشتناک شده. اگر بگوییم بیشتر تبلیغات حوزه‌ی سلامت و زیبایی به مقوله‌ی لاغری انحصار یافته، سخنی به گزاف نگفته‌ایم و تعداد بی‌شمار کتاب‌ها و برنامه‌های مربوط به رژیم‌های لاغری، گواهی بر این ادعا هستند.

علی‌ محمدی دوست کتاب لاغری بدون گرسنگی را با این پرسش اصلی از خواننده آغاز می‌کند: چرا هر کاری می‌کنیم، نمی‌توانیم لاغر شویم؟ نویسنده در آغاز کتاب این مسئله را روشن کرده که شخصاً تمامی مصائب لاغر شدن و نتیجه نگرفتن را تحمل نموده و از آن دسته افرادی نیست که طبق مثل معروف بیرون از گود نشسته‌اند و از هیچ چیز خبر ندارند. بدون شک اکثر پزشکان دلیل چاقی را پرخوری می‌دانند، اما محمدی‌ دوست با تکیه بر منابعی متفاوت، علت چاقی را پرخوری و بی‌ارادگی نمی‌داند، بلکه این مسئله از نظر او دلایلی دیگر دارد.

کتاب لاغری بدون گرسنگی که شامل نه فصل است، در اولین فصل خود به یک پرسش بنیادین می‌پردازد و از خواننده می‌پرسد چرا قصد لاغر شدن دارد. از دیدگاه نویسنده داشتن یک دلیل محکم لازمه‌ی آغاز این راه طولانی است، زیرا اگر فرد انگیزه‌ی کافی برای شروع این فرآیند را نداشته باشد، بدون شک در ادامه‌‎ی راه دچار ناامیدی شده و علاقه‌ای به پیشرفت نخواهد داشت. محمدی‌‌ دوست به ارائه‌ی دلایلی منطقی برای آغاز کار می‌پردازد و خواننده را ترغیب می‌کند تا بیش از هر چیزی، به خاطر حفظ سلامتی‌اش دست‌به‌کار شود.

در کتاب لاغری بدون گرسنگی، به پرسش‌های زیادی پرداخته شده که به طور معمول ذهن افراد دچار اضافه‌وزن را به خود مشغول می‌کند. تمام کسانی که از این مشکل رنج می‌‎برند، مشکلاتی مشابه دارند و به دنبال راه‌هایی خلاقانه به جز رژیم گرفتن و ورزش کردن هستند تا بتوانند وزن اضافی خود را کم کنند. نویسنده در اثر تألیفی خود به این مسئله می‌پردازد که در وهله‌ی اول چه چیزهایی باعث چاق شدن می‌شوند و سپس این نکته را مطرح می‌کند که آیا فرد برای لاغر شدن واقعاً نیازمند اراده است یا هر کسی می‌تواند از عهده‌ی این کار به‌ظاهر ناممکن برآید. او همچنین فصلی را به عوارض لاغر شدن با تحمل گرسنگی اختصاص داده تا خواننده را از مشکلاتی که رژیم‌های غذایی نادرست ایجاد می‌کنند، آگاه سازد.

یکی از نکاتی که در کتاب لاغری بدون گرسنگی به آن پرداخته شده، این است که چرا اکثر ثروتمندان لاغر و خوش‌اندام هستند. آیا خوش‌اندام بودن دستاوردی است که ثروت برایشان به ارمغان آورده یا هر کسی با هر وضعیت مالی قادر است به رؤیای لاغر شدن و اندامی متناسب دست یابد؟

کتاب لاغری بدون گرسنگی به قلم علی محمدی‌ دوست توسط نشر وافی در سال 1401 به انتشار رسیده.

کتاب لاغری بدون گرسنگی مناسب چه کسانی است؟

جویندگان اکسیر لاغری و علاقه‌مندان به مقوله‌ی سلامت فردی آن هم بدون رژیم و ورزش، مخاطبان خاص این کتاب به شمار می‌آیند.

در بخشی از کتاب لاغری بدون گرسنگی می‌خوانیم

من خودم با تعدادی از افراد ورزشکار که به باشگاه‌های ورزشی می‌رفتند و هنوز می‌روند آشنا هستم و اون‌ها رو از نزدیک دیدم. این آدم‌ها با وجود اینکه عضلات بازو و ران قوی و ورزیده و نیرومندی دارند اما متأسفانه هنوز شکم بزرگی هم دارند و با وجود اون همه ورزش کردن و وزنه‌های سنگین بلند کردن بازهم شکمشون بزرگ و قلمبه است و هنوز نتونستند شکم خودشون رو آب بکنند.

نقش کم‌رنگ ورزش در لاغری

البته که مشخص و واضحه که فعالیت‌های بدنی شدید که بهش ورزش گفته می‌شه می‌تونه در سلامت ما نقش داشته باشه و امروزه این‌ یک اصل و یک قانون آسمانی تصور می‌شه (درحالی‌که بعداً می‌بینی و متوجه می‌شی که خیلی هم ورزش کردن به درد نمی‌خوره) اما با این وجود ورزش کردن هم نمی‌تونه کمک زیادی در جهت لاغری و لاغر شدن به آدم‌ها بکنه!

شاید دیده باشی، من که خودم کارگرهای زیادی رو دیدم و می‌شناسم که با وجود اینکه از صبح تا شب توی کارخونه یا معدن کارهای بدنی و فیزیکی سخت و سنگینی انجام می‌دهند در حدی که شاید بشه گفت از یک باشگاه بدن‌سازی بیشتر فعالیت می‌کنن و انرژی مصرف می‌کنن و کالری می‌سوزونن اما همچنان وقتی به اندام و بدنشون نگاه می‌کنی می‌بینی که شکم دارند و چاق هستند.

در واقع آدم‌های فقیر یا متوسط جامعه که پول زیادی ندارند کارهای سنگین و سختی رو هر روز انجام می‌دهند و تلاش زیادی می‌کنن و چرخ اقتصاد و صنعت یک کشور رو اون‌ها می‌چرخونند و معمولاً عضو هیچ باشگاهی هم نیستند.

فهرست مطالب کتاب

دیباچه
فصل اول: چرا می‌خواهی لاغر بشی؟
فصل دوم: چه چیزی باعث چاق شدن تو می‌شه؟
فصل سوم: آیا برای لاغر شدن واقعاً اراده لازمه؟
فصل چهارم: آیا باید حتماً ورزش بکنی تا لاغر بشی؟
فصل پنجم: آیا باید کمتر غذا بخوری تا لاغر بشی؟
فصل ششم: عوارض لاغری با گرسنگی چیه؟
فصل هفتم: چرا اکثر ثروتمندان لاغر و خوش‌اندام هستند؟
فصل هشتم: آیا خوردن چربی‌های حیوانی باعث چاقی می‌شه؟
فصل نهم: آیا فقط خوردن غذاها باعث چاقی می‌شه؟
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لاغری بدون گرسنگی: چگونه بدون گرسنگی کشیدن و ورزش کردن لاغر شویم؟
نویسنده
ناشر چاپینشر وافی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات82
زبانفارسی
شابک978-600-8528-88-3
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لاغری بدون گرسنگی

زیبا
۱۴۰۲/۲/۸
کتاب بیشتر میخواد مارا قانع کنه که رژیم گرفتن باعث لاغری نمیشه و ما باید بدونیم چه غذایی برای ما مفیده اون را مصرف کنیم و با خوردن غذای مفید بدون ورزش لاغر می‌شویم اما این که چه غذایی برای بدن ما مفید است در این کتاب نوشته نشده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب لاغری بدون گرسنگی

برای دریافت کتاب لاغری بدون گرسنگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.