معرفی و دانلود رایگان فصلنامه الکترونیکی پژوهش‌های حقوقی قانون یار - شماره هشتم

عکس جلد فصلنامه الکترونیکی پژوهش‌های حقوقی قانون یار - شماره هشتم
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی فصلنامه الکترونیکی پژوهش‌های حقوقی قانون یار - شماره هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی فصلنامه الکترونیکی پژوهش‌های حقوقی قانون یار - شماره هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی فصلنامه الکترونیکی پژوهش‌های حقوقی قانون یار - شماره هشتم

فصلنامه الکترونیکی پژوهش‌های حقوقی قانون یار - شماره هشتم، منتشر شد. ابعاد حقوقی قرارداد باز در نظام کنونی و بررسی قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی، از جمله عناوینی هستند که در این شماره از مجله می‌خوانید.

دانش فنی به عنوان یکی از زاییده‌های فکری که بر اساس تفکر و تلاش‌های بسیار زیادی ساخته و پرداخته می‌شود و فقط در ذهن آن شخص است، دیگران از آن اطلاع نداشته و صاحب دانش فنی نیز تمایلی به افشای آن ندارد. اما با این حال لازم می‌داند که برای استفاده و انتفاع از این دانش با دیگران به نقل و انتقال برخیزد. در صورتی که دانش فنی به صورت لیسانس به دیگری عرضه شود، او مالک دانش فنی نمی‌شود و صرفاً حق انتفاع و استفاده از آن را دارد اما در واگذاری دانش فنی است که منتقل الیه به نحوی مالک دانش فنی می‌شود و به تبع دارای حق انتفاع و بهره از آن می‌شود.

مسایل و فرضیاتی که در این باب ایجاد می‌شوند این است که دانش فنی از نظر حقوقی چه وضع و ماهیتی دارد و در چه قالبی امکان انتقال و واگذاری آن وجود داشته و نیز حقوق مالکیت فکری تا چه حد از این دانش حمایت نموده و چه ساز و کارهایی را ارائه می‌دهد. در نهایت آنچه مسلم است این خواهد بود که دانش فنی به عنوان یک امتیاز از حمایت حقوق مالکیت فکری برخوردار بده و انتقال آن به غیر محترم شمرده می‌شود.

فهرست مطالب

ماهیت حقوقی حاکم بر قراردادهای دانش فنی
واکاوی نیم رخ جنایی ایران در قبال موانع مسئولیت کیفری در تطبیق با حقوق کیفری انگلستان
بررسی قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی
ابعاد حقوقی قرارداد باز در نظام کنونی
ماهیت حقوقی و مسئولیت کیفری اعمال مجرمانه مجانین و دیوانگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابفصلنامه الکترونیکی پژوهش‌های حقوقی قانون یار - شماره هشتم
ناشر چاپیفصلنامه پژوهش های حقوقی قانون یار
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات155
زبانفارسی
شابک2588-6452
موضوع کتابمجله‌های علمی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

راهنمای مطالعه فصلنامه الکترونیکی پژوهش‌های حقوقی قانون یار - شماره هشتم

برای دریافت فصلنامه الکترونیکی پژوهش‌های حقوقی قانون یار - شماره هشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.