معرفی و دانلود رایگان فصلنامه علمی مطالعات نوین بانکی - شماره سوم

عکس جلد فصلنامه علمی مطالعات نوین بانکی - شماره سوم
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی فصلنامه علمی مطالعات نوین بانکی - شماره سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی فصلنامه علمی مطالعات نوین بانکی - شماره سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی فصلنامه علمی مطالعات نوین بانکی - شماره سوم

فصلنامه علمی مطالعات نوین بانکی - شماره سوم، منتشر شد. خرید دین در معاملات بانکی، تاثیر بهره بانکی در رشد یا سقوط توسعه اقتصادی و بررسی حقوقی بانکداری اسلامی به عنوان ابزاری برای تامین سرمایه مالی و اقتصادی، از جمله عناوینی است که در این شماره از مجله می‌خوانید.

اصطلاح خرید دین در لغت، واژه‌ای ترکیبی است از خرید و دین. در فرهنگ لغت معین، روبروی واژه‌ی خرید چنین آمده است: عمل خریدن چیزی، بیع. کسانی که با علم اصول فقه آشنایی دارند نیک می‌دانند که واژه‌ها و معانی آن‌ها در ساخت و پرداخت و تولید امور تا چه اندازه اهمیت و برجستگی می‌توانند داشته باشند. امروزه نیز متفکران موسوم به فیلسوفان تحلیل زبانی، به اهمیت واژه‌ها و معانی آن‌ها اذعان کرده مدعیات اصولیون ما را صحه گذاشته‌اند. مبحث خرید دین به سه جهت عمده، اهمیت بسزا دارد: نخست این که مباحث جدی ماهوی و نظری حقوقی را دامن می‌زند که اشتغال به چنین مباحثی، حتی اگر فاقد نتایج کاربردی نیز باشد، در پرورده و فربه شدن دانش حقوق تأثیر بسزا دارد. دیگر‌ این‌که این مبحث، با تاریخ علم حقوق نیز پیوندی وثیق خورده است تا آن جا که بررسی ماهوی آن فارغ از دست کم اندک توضیحاتی در حیطه‌ی تاریخ حقوق میسر نیست؛ که این خود باعث می‌شود، شاخه‌ی تاریخ علم حقوق که تا امروز سخت مغفول مانده است، جانی تازه و اهمیتی دوباره بیابد. به دیگر سخن، هرگاه مبحثی و معضلی حقوقی، پای تاریخ حقوق را نیز به میان کشد، مشتغلین، پژوهشگران و دانشجویان حقوق را، بیش از پیش به اهمیت پیگیری تاریخ این دانش متفطن می‌سازد.

فهرست مطالب

خرید دین در معاملات بانکی
تاثیر بهره بانکی در رشد یا سقوط توسعه اقتصادی
بررسی حقوقی بانکداری اسلامی به عنوان ابزاری برای تامین سرمایه مالی و اقتصادی
پیشرفت توسعه اقتصادی با نگاهی به تجارب دیگر کشورها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابفصلنامه علمی مطالعات نوین بانکی - شماره سوم
ناشر چاپیفصلنامه مطالعات نوین بانکی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات88
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های علمی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات فصلنامه علمی مطالعات نوین بانکی - شماره سوم

لطیف حنضلی
۱۴۰۱/۹/۸
فصلنامه علمی مطالعات نوین بانکی - شماره سوم، یک کتاب کاربردی در زمینه عملیات بانکی محسوب میشود، فعالیت‌هایی از جمله دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط از جمله این قوانین و نکات محسوب میشود، کتاب حاضر راهنمای عملی مناسبی برای انجام امور بانکی محسوب میشود و خواندنش بسیار تأثیرگذار و قابل قبول برای انجام فعالیت‌های بانکی میباشد، موفق و پیروز باشید
محمدرضا
۱۴۰۲/۱۰/۳
در این فصلنامه به چند موضوع پرداخته شده است که برخی از آن‌ها عبارتند از خرید دین در معاملات بانکی و تاثیر بهره بانکی در رشد یا سقوط توسعه اقتصادی.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه فصلنامه علمی مطالعات نوین بانکی - شماره سوم

برای دریافت فصلنامه علمی مطالعات نوین بانکی - شماره سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.