معرفی و دانلود رایگان فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 19 و 20

عکس جلد فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 19 و 20
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 19 و 20 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 19 و 20 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 19 و 20

در فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 19 و 20، به بررسی اثرات مخرب بار انفجار خمپاره 60 میلی‌متری بر سقف‌های سازه‌ای موجود در دنیا (سقف تیرچه بلوک، سقف تیرچه کرومیت، سقف کامپوزیت، سقف عرشه فولادی، سقف دال بتن آرمه، سقف یوبوت، سقف وافل) پرداخته شده است.

در سراسر جهان کشورهای مهم همیشه در معرض خطر حملات مخرب زمینی و هوایی از جانب سایر کشورها هستند. لذا اهمیت مهندسی پدافند غیر عامل در ساخت و حفظ سازه‌های کشور در برابر حملات احتمالی مانند خطر تهدیدات موشکی و خمپاره‌ها نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند. آسیب پذیرترین بخش یک سازه سقف آن است.

در این مطالعه پس از مدلسازی توسط نرم افزار آباکوس و بررسی خرابی‌های موجود مشخص گردید که سقف تیرچه بلوک ضعیف‌ترین عملکرد را در میان مدل‌ها را دارد. استفاده از سقف تیرچه کرومیت با توجه به عملکردی قابل قبول توجیه اقتصادی ندارد. سقف‌های کامپوزیت، عرشه فولادی، دال بتن آرمه، وافل و سیستم قالب تونلی عملکرد خوب و قابل قبول همراه با توجیه اقتصادی از خود نشان دادند. سقف‌های یوبوت و پیش تنیده عملکردی عالی با توجیه اقتصادی از خود نشان دادند و استفاده از آن‌ها در سازه‌های با دهانه‌های بزرگ و پر اهمیت توصیه می‌گردد.

توسعه پر شتاب و گسترده علوم به ویژه در حوزه فنی و مهندسی، انجام اقدامات علمی برای معرفی دستاوردهای علمی را بیش از پیش ضروری کرده است. توسعه پایدار ایران اسلامی، مستلزم ایجاد زیرساخت‌های علمی به ویژه در حوزه علوم مهندسی است. موسسه مدیریت دانش شباک با همکاری اساتید برجسته دانشگاهی با هدف معرفی پژوهش‌های علوم مهندسی و ایجاد فرصتی برای تبادل مطالعات و تجارب در این حوزه، نشریه پژوهش‌های نوین علوم مهندسی را منتشر می‌کند.

فهرست مطالب

بررسی عملکرد، ارزیابی و بهینه سازی طراحی انواع سقف‌های سازه‌ای فولادی و بتنی در برابر اصابت خمپاره 60
بررسی پارامترهای ژئومکانیکی توده‌ سنگی در ساختگاه سد سرمشک
طراحی کنترل کننده لغزشی برای یک موتور القایی
برنامه‌ریزی توسعه خطوط TEP برای شبکه انتقال مجهز به TCSC با توجه به عدم قطعیت تقاضای بار مشترکین و خروجی توربین‌های بادی WTGs
بررسی تاثیر تعهد سازمانی کارکنان بر یکپارچگی تامین‌ کننده در بنگاه‌های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت خودروسازی سایپا)
تعیین عمق بحرانی برای جلوگیری از گردابه آزاد در سرریز نیلوفری با استفاده از نرم افزار فلوتریدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابفصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 19 و 20
ناشر چاپی پژوهش های نوین علوم مهندسی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات84
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های علمی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

راهنمای مطالعه فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 19 و 20

برای دریافت فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 19 و 20 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.