معرفی و دانلود رایگان فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 24 - جلد دوم

عکس جلد فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 24 - جلد دوم
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 24 - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 24 - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 24 - جلد دوم

فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 24 - جلد دوم، منتشر شد. امکان‌سنجی استفاده از DEA به‌ جای MDEA در بخش اسکات واحد SRU پالایشگاه آبادان و افزایش انعطاف‌پذیری و کنترل ولتاژ و فرکانس ریزشبکه با استفاده از ذخیره‌سازها در حالت جزیره‌ای، از جمله عناوینی هستند که در این شماره از فصلنامه می‌خوانید.

امروزه در پالایشگاه‌ها به منظور حذف گازهای اسیدی مانند سولفید هیدروژن و دی‌اکسید کربن در واحدهای شیرین‌سازی گاز از آمین‌ها استفاده می‌شود. در واحد SRU پالایشگاه آبادان که از دو بخش کلوس و اسکات تشکیل شده است بر اساس طراحی از MDEA جهت شیرین‌سازی گاز استفاده می‌شود. با توجه به اتمام این حلال در یک دوره در پالایشگاه و زمان‌بر بودن پروسه خرید آن و همچنین عواملی مانند گران قیمت بودن و عدم تولید آن در ایران، در این مقاله به بررسی استفاده از DEA به جای MDEA در بخش اسکات واحد SRU پرداخته شده است. نتایج شبیه‌سازی با نرم‌افزار Aspen HYSYS نشان می‌دهد که استفاده از DEA به جای MDEA در بخش اسکات باعث افزایش جذب دی‌اکسید کربن می‌شود که ارسال آن به بخش کلوس منجر به تجمع دی‌اکسید کربن و به تبع آن بروز مشکل در واحد خواهد شد. از این‌رو در بخش اسکات واحد SRU باید فقط از آمین‌های نوع سوم مانند MDEA که خاصیت انتخاب‌‌پذیری به سولفید هیدروژن دارند استفاده شود و تا زمان تهیه MDEA توسط پالایشگاه جهت راه‌اندازی بخش اسکات، فقط بخش کلوس واحد SRU می‌تواند در سرویس قرار گیرد.

فهرست مطالب

امکان‌سنجی استفاده از DEA به‌ جای MDEA در بخش اسکات واحد SRU پالایشگاه آبادان
افزایش انعطاف‌پذیری و کنترل ولتاژ و فرکانس ریزشبکه با استفاده از ذخیره‌سازها در حالت جزیره‌ای
شناسایی و اولویت‌بندی انواع ریسک در پروژه‌های روستایی و پاسخ به آن‌ها
بهبود قابلیت اطمینان نقاط بار مشترکین بر اساس مدل احتمالاتی برای سیستم حفاظتی میکروشبکه مبتنی بر الگوریتم هوشمند هایبرید خفاش و نلدرمید
بررسی تأثیر مدت زمان حرکت قوی زمین بر روی سازه سیلو بتنی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابفصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 24 - جلد دوم
ناشر چاپی پژوهش های نوین علوم مهندسی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات47
زبانفارسی
شابک2538-3809
موضوع کتابمجله‌های علمی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

راهنمای مطالعه فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 24 - جلد دوم

برای دریافت فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 24 - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.