معرفی و دانلود ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره بیستم و یکم؛ خرداد 1397

عکس جلد ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره بیستم و یکم؛ خرداد 1397
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره بیستم و یکم؛ خرداد 1397 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره بیستم و یکم؛ خرداد 1397 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره بیستم و یکم؛ خرداد 1397

در ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره بیستم و یکم؛ خرداد 1397، سعی شده است که به تأثیرات روش RDF بر کاهش آلودگی‌های محیط زیست پرداخته شود. RDF به مواد پسماندهای گفته می‌شود که پس از انجام پروسه‌های مختلف بازیافت به عنوان سوخت حاصل از مواد زائد تولید می‌شود.

در حال حاضر مسئله کمبود انرژی از مسائل روز است و بسیاری از کشورهای در حال توسعه، سوخت مورد نیاز خود را از کشورهای دیگر تأمین می‌کنند. افزایش جمعیت و توسعه شهرنشینی باعث افزایش تولید زباله شده و مشکلات زیادی را در رابطه با امحاء پسماندهای شهری به وجود آورده است.

کمبود فضای مناسب برای دفع و نشر آلاینده‌ها سبب ایجاد انگیزه‌ای برای جست‌وجوی راه‌های مؤثرتری برای دفع پسماند با تأثیرات زیست محیطی کمتر شده است. از سوی دیگر مسئله کمبود انرژی از مسائل روز است و یافتن راه جایگزین، پایدار و مقرون به صرفه برای کسب انرژی ضروری است یکی از راه‌هایی که نیاز انسان را به سوخت‌های فسیلی کاهش می‌دهد، استفاده از انرژی‌های دیگر همچون انرژی‌های پاک و نیز انرژی‌های ناشی از بازیافت زباله است که به دلیل ارزان و قابل دسترس بودن و تبدیل سریع‌تر به انرژی مورد توجه است. به کارگیری این روش‌ها نه تنها انرژی مورد نیاز را تأمین می‌کند، بلکه حامی محیط زیست نیز است. امروزه روش‌های نوین برای تولید سوخت را پسماندهای زائد بسیار مفید و حائز اهمیت است.

فهرست مطالب

سوخت حاصل از زباله (RDF ) به عنوان یک راه­کار زیست محیطی برای تولید انرژی جایگزین
بررسی اثرات تغییر اقلیم بر روی شاخص‌های خشکسالی در سیستم های منابع آب با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو (مطالعه موردی حوضه دریاچه ارومیه)
اهمیت محیط زیست در شخصیت و کیفیت زندگی
تغییرات کاربری اراضی در تالاب امیرکلایه گیلان در سال‌های گذشته
معرفی کتاب
بررسی میزان حذف نیترات از آب‌های شور با استفاده از سیستم MBBR   
لغات و اصطلاحات تخصصی
مقایسه غلظت فلزات سنگین در رسوبات بخش‌های مختلف تالاب انزلی در فصول گرم و سرد سال
متخصصین برگزیده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره بیستم و یکم؛ خرداد 1397
ناشر چاپی ماهنامه تخصصی محیط زیست
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات103
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های علمی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید مجله

راهنمای مطالعه ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره بیستم و یکم؛ خرداد 1397

برای دریافت ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره بیستم و یکم؛ خرداد 1397 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.