معرفی و دانلود ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل؛ دی 98

عکس جلد ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل؛ دی 98
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل؛ دی 98 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل؛ دی 98 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل؛ دی 98

ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل؛ دی 98، منتشر شد. روش‌های روشن کردن آتش در شرایط سخت، بررسی سلامت و ایمنی در پروژه موردی برج سپند نیاوران و مکان‌یابی عرصه‌های مناسب تغذیه مصنوعی دشت گزیر به روش انتروپی شانون، از جمله عناوینی هستند که در این شماره از ماهنامه می‌خوانید.

فن‌آوری‌های پیشرفته، برداشته شدن مرزهای موجود میان بازارهای داخلی و جهانی، دگرگون شدن خواسته‌ها و انتظارات مشتریان که اینک امکان انتخاب بس گسترده‌ی یافته‌اند، دست بدست هم داده و هدف‌ها، روش‌ها، و اصول نخستین سازماندهی سنتی شرکت‌ها را به طرز اسفباری ناکارآ کرده‌اند. نوسازی توان رقابتی این شرکت‌ها از راه وادار ساختن کارکنان به سخت کوشی بیشتر، بلکه بایستی بیاموزند تا روش کار را به کلی دگرگون کنند. این بدان معنی است که شرکت‌ها و کارکنانش باید بخش عمده‌ای از اصول و روش‌هایی را که در گذشته مایه پیروزی و پیشرفت‌شان بود، به فراموشی بسپارند.

مهندسی مجدد فرآیند‌ها به شرح حال مدل تازه اداره کسب و کار و روش‌های اجرائی وابسته به آن می‌پردازد و مدیران ما ناچارند تا برای پیروزی در دنیای پر رقابت امروز شرکت‌های خود را بر پایه این مدل دوباره کشف و سازماندهی نمایند. برای دستیابی به چنین هدفی، مدیران بایستی اندیشه‌های موجود خود در زمینه ساختار و روش اداره کسب و کار را به دور بریزند. آن‌ها باید اصول کنونی سازماندهی و بهره‌بردای و روش‌های اجرائی آن‌ها را کنار گذاشته و جانشین‌های کاملا تازه‌ای برای آن‌ها بیافرینند.

فهرست مطالب

مهندسی فرآیند (مطالعه موردی: شرکت فن آوا کارت)
روش‌های روشن کردن آتش در شرایط سخت
بررسی سلامت و ایمنی در پروژه موردی برج سپند نیاوران
مکان‌یابی عرصه‌های مناسب تغذیه مصنوعی دشت گزیر به روش انتروپی شانون
بهبود ایمنی برق با مدیریت ریسک و تصمیم‌گیری در بحران
آب شیرین‌کن‌ها و تجمع صنایع بزرگ در حاشیه خلیج فارس
تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر شدت حوادث شغلی (استان تهران طی سال‌های 1390 الى 1395)
گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما
مسیریابی خطوط لوله در سیستم‌های انتقال آب (از سد طالقان تا شهر جدید هشتگرد) با کاربرد و مقایسه روش‌های تحلیل سلسله مراتبی
در مورد زندگی گرگ‌ها بیشتر بدانید
بررسی استانداردسازی دستگاه‌های تصفیه فاضلاب پیش‌ساخته بتنی در فرآیند بی‌هوازی
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر موفقیت سازمانی با استفاده از معادلات ساختاری (تحقیق در شرکت‌های دانش بنیان شهرستان یزد)
جهان برای مدیریت زباله چه می‌کند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل؛ دی 98
ناشر چاپی ماهنامه تخصصی محیط زیست
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات130
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های علمی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید مجله

راهنمای مطالعه ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل؛ دی 98

برای دریافت ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل؛ دی 98 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.