معرفی و دانلود ماهنامه تخصصی بانوان هونیا - شماره پنجم

عکس جلد ماهنامه تخصصی بانوان هونیا - شماره پنجم
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی ماهنامه تخصصی بانوان هونیا - شماره پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی ماهنامه تخصصی بانوان هونیا - شماره پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی ماهنامه تخصصی بانوان هونیا - شماره پنجم

ماهنامه تخصصی بانوان هونیا - شماره پنجم منتشر شد. این شماره به مسایل فرزند پروری، خانواده، ازدواج و مسایل حقوقی بانوان و... پرداخته است.

علم روانشناسی در قرن حاضر پیشرفت‌های چشمگیری داشته؛ به طوری که این روزها حتی با پرسیدن سوالاتی از خود می‌توان آرامش را در درون خود حس کرد.

مطمئنا برای هر کدام از ما پیش آمده است که بارها خود را به خاطر مسائل بی‌اهمیتی ساعت‌ها و گاهی روزها آزرده کرده‌ایم، در حالی که اهمیت همان موضوع بعد از یک هفته کاملا از ذهن ما محو شده است. گاهی افراد به خاطر تپق زدن در جمع، سکندری خوردن در خیابان، حرف‌هایی که دیگران در موردشان زده‌اند یا قضاوت اشتباه در مورد اطرافیان آزرده خاطر و ناراحت شده‌اند و گاهی افراد بر سر موضوعاتی پیش پا افتاده باعث رنجش عزیزان خود شده‌اند، این ناراحتی‌ها ساعت‌ها و روزها طول کشیده است. اگر این افراد در هنگام ناراحت شدن برای این موضوعات از خود پرسیده بودند که «آیا این موضوع 6 ماه دیگر هم مهم است؟» مطمئنا در بیشتر موارد موضوع را کاملا فراموش کرده و سعی می‌کردند از لحظاتی که در اختیار دارند برای شاد بودن بهره ببرند.

اولین سوال همین است: «آیا این موضوع 6 ماه دیگر نیز مهم است؟» اگر جواب شما به این سوال منفی است، فورا آن را از ذهن‌تان پاک کنید و از لحظاتی که زندگی در اختیار شما قرار داده برای شاد بودن و محبت کردن استفاده کنید بسیار پیش آمده که برای موضوعات کم اهمیت و پیش با افتاده با عزیزان‌مان بحث کرده‌ایم و این بحث به دلخوری منجر شده است. اگر آن هنگام که بحث ما به منازعه کشیده شد، از خود می‌پرسیدیم: «این موضوع که دارد بین ما را به هم می‌زند مهم‌تر است یا رابطه‌ای که ما با هم داریم؟» مطمئنا همان لحظه دست از بحث می‌کشیدیم. کسی که با او بحث می‌کنیم ممکن است مادر، پدر، برادر، خواهر، دوست، فرزند و یا همسرمان باشد؛ آیا موضوعی که در موردش بحث می‌کنیم مهم‌تر است یا رابطه من با مادرم؟ آیا موضوعی که دارم به خاطرش فریاد می‌زنم مهم‌تر است یا رابطه‌ای که با دوست صمیمی‌ام دارم؟ آیا موضعی که بخاطرش ناسزا می‌گویم مهم‌تر است یا همسرم؟

فهرست مطالب

سخن سردبیر
پرسش‌های بازدارنده
تربیت جنسی کودک
پوشش والدین در خانه و تاثیر آن روی تربیت جنسی کودک
سوالات شما و جواب‌های ما
راه و رسم مادر شوهر داری
زنانگی
این جملات را به شوهرتان نگویید
با این افراد ازدواج نکنید
عقاید قدیمی و کودکان طلاق
10 چیزی که مرد از همسرش مخفی می‌کند
سلامت
استایل مناسب بانوان
داستان
شعر
مصاحبه با خانم سحر خضری
آشپزی
تاثیر گذارترین زنان جهان
فردی که قصد ازدواج دارد
در دوران نامزدی این کارها ممنوع
چرا بعد از ازدواج عشق‌های قدیمی زنده می‌شوند
شش مهارت مدیریت تعارض در زندگی مشترک
تشخیص اعتیاد خواستگار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابماهنامه تخصصی بانوان هونیا - شماره پنجم
ناشر چاپی ماهنامه تخصصی بانوان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات35
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های سبک زندگی و سرگرمی
قیمت نسخه الکترونیک
5000 ت - 0.49 یورو
خرید مجله

راهنمای مطالعه ماهنامه تخصصی بانوان هونیا - شماره پنجم

برای دریافت ماهنامه تخصصی بانوان هونیا - شماره پنجم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.