معرفی و دانلود ماهنامه زندگی خوب - شماره 5

عکس جلد ماهنامه زندگی خوب - شماره 5
    قیمت:
    10000 تومان - 1.49€
    ۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

    برای دانلود قانونی ماهنامه زندگی خوب - شماره 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

    برای دانلود قانونی ماهنامه زندگی خوب - شماره 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

    معرفی ماهنامه زندگی خوب - شماره 5

    ماهنامه زندگی خوب - شماره 5 منتشر شد. درمان خانگی فشار خون بالا، فواید زنجبیل، تشخیص عسل طبیعی، کافئین مفید است یا مضر، غذا‌های مفید برای سرخرگ‌ها، جایگزین غذا‌های مضر، مدیریت حقوق ماهیانه، داستان کوتاه مرز، از جمله عناوینی هستند که در این شماره از ماهنامه زندگی خوب می‌خوانید.

    با توجه به توصیۀ رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، باید از تولیدات داخلی حمایت کنیم ولی نکته‌ای هم در این جا مطرح است و آن این که تولید کنندگان محترم و زحمت‌کش ایرانی هم باید با تولید کالا‌های با کیفیت در واقع از مصرف کنندۀ ایرانی حمایت کنند. در روز‌های اخیر به دلیل نوسانات قیمت ارز، قیمت کاغذ در وضعیت نگران کننده‌ای قرار گرفت که با همت مسؤلان، کاغذ در زمرۀ کالا‌های اساسی قرار گرفت و این باعث شد قشر آسیب‌پذیر تولید کنندۀ کالا‌های فرهنگی کتاب و مجله و غیره نفس راحتی بکشد! چون اگر کاغذ گران‌تر این که هست بشود، فرهنگ مملکت ضربۀ جبران ناپذیری خواهد خورد.

    ماهنامه زندگی خوب صادقانه تلاش دارد تا به بهبود زندگی ایرانیان کمک کند و برای نیل به این هدف شما را با اطلاعات فراوانی در زمینۀ موضوعات مهم گوناگون نظیر پیشگیری از سرطان، رژیم غذایی، مسائل روان‌شناختی، تربیت فرزند و موضوعات مشابه آشنا خواهد کرد.

    فهرست مطالب

    درمان خانگی غشار خون بالا
    فواید زنجبیل
    تشخیص عسل طبیعی
    کافئین مفید است یا مضر
    غذا‌های مفید برای سرخرگ‌ها
    جایگزین غذا‌های مضر
    مدیریت حقوق ماهیانه
    داستان کوتاه مرز

    مشخصات کتاب الکترونیک

    نام کتابماهنامه زندگی خوب - شماره 5
    سال انتشار۱۳۹۷
    فرمت کتابPDF
    تعداد صفحات52
    زبانفارسی
    موضوع کتابمجله‌های سبک زندگی و سرگرمی
    قیمت نسخه الکترونیک
    10000 ت - 1.49 یورو
    خرید مجله

    نقد، بررسی و نظرات ماهنامه زندگی خوب - شماره 5

    نصرالله سرخابی
    ۱۳۹۷/۷/۱۵
    کتابراه ممنونم
    آلما مقدم
    ۱۴۰۱/۱/۱۸
    جالب و بدرد بخور ممنونم
    مشاهده همه نظرات 2

    راهنمای مطالعه ماهنامه زندگی خوب - شماره 5

    برای دریافت ماهنامه زندگی خوب - شماره 5 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

    کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.