معرفی و دانلود ماهنامه مطالعات بازی: دریچه - شماره چهاردهم: بازی‌های دیجیتال و سبک زندگی

عکس جلد ماهنامه مطالعات بازی: دریچه - شماره چهاردهم: بازی‌های دیجیتال و سبک زندگی
قیمت:
27000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی ماهنامه مطالعات بازی: دریچه - شماره چهاردهم: بازی‌های دیجیتال و سبک زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی ماهنامه مطالعات بازی: دریچه - شماره چهاردهم: بازی‌های دیجیتال و سبک زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی ماهنامه مطالعات بازی: دریچه - شماره چهاردهم: بازی‌های دیجیتال و سبک زندگی

در ماهنامه مطالعات بازی: دریچه - شماره چهاردهم: بازی‌های دیجیتال و سبک زندگی، به موضوع محوری سبک زندگی پرداخته‌ شده است، موضوعی تحقیقاتی که به لحاظ ماهیت میان‌ رشته‌ای، طیف وسیعی از رشته‌های دانشگاهی و رویکردهای پژوهشی را تحت تاثیر قرار داده است.

مفهوم سبک زندگی در واقع از حوزه جامعه شناسی به رشته‌های دیگر سرایت کرده، همچنین این مفهوم از جمله مفاهیم علوم اجتماعی است که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سبک زندگی، به مجموعه علایق، افکار، رفتارها و گرایش‌های اخلاقی و رفتاری یک فرد، گروه یا فرهنگ اطلاق می‌شود. سبک زندگی، می‌تواند متاثر از عادات رفتاری بازیکنان و محتوای بازی‌های دیجیتال بوده و یا می‌تواند بر این عادات و گرایشات رفتاری تاثیر بگذارد.

بازی‌ کردن بازی‌های دیجیتال می‌تواند بر ارتباط والد، فرزندی، عملکرد تحصیلی، عادات غذایی، عادات استراحت و خواب اثرگذار باشد. همچنین برخی از بازی‌های جدی می‌توانند باعث بهبود سبک زندگی و هدایت بازیکنان به سمت سبک زندگی سالم شوند. از طرفی نحوه و عادات بازی‌ کردن بازیکنان نیز می‌تواند تحت تاثیر سبک زندگی آن‌ها باشد. کشورهای اروپای غربی، آمریکا و کانادا، ژاپن، چین، هند و استرالیا بیشترین تحقیقات را در زمینه بازی‌های دیجیتال و سبک زندگی انجام داده‌اند. این حوزه از پژوهش‌های مرتبط با بازی‌های دیجیتال حوزه پژوهشی نسبتا کوچک و جوانی به حساب می‌آید که پژوهشگران آن تعداد تحقیقات اندکی در این رابطه دارند و پژوهشگران برجسته نیز که تعداد ارجاعات پژوهشی بالایی دارند، دارای یک یا نهایتا دو پژوهش در این زمینه هستند.

فهرست مطالب

مروری بر پژوهش‌های برتر
معرفی مقالات پر استناد
معرفی کتاب‌های برتر
معرفی رساله و پایان‌نامه
اطلاع نگاشت
معرفی پژوهشگران برتر
معرفی مجلات علمی برتر
معرفی کنفرانس‌های علمی برتر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابماهنامه مطالعات بازی: دریچه - شماره چهاردهم: بازی‌های دیجیتال و سبک زندگی
نویسنده
ناشر چاپی ماهنامه مطالعات بازی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات38
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های علمی
قیمت نسخه الکترونیک
27000 ت - 3.49 یورو
خرید مجله

راهنمای مطالعه ماهنامه مطالعات بازی: دریچه - شماره چهاردهم: بازی‌های دیجیتال و سبک زندگی

برای دریافت ماهنامه مطالعات بازی: دریچه - شماره چهاردهم: بازی‌های دیجیتال و سبک زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.