معرفی و دانلود مجله سه نقطه - شماره 46

عکس جلد مجله سه نقطه - شماره 46
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی مجله سه نقطه - شماره 46 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی مجله سه نقطه - شماره 46 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی مجله سه نقطه - شماره 46

مجله سه نقطه - شماره 46 منتشر شد. «دشمن ما»، «آری به جنگ»، «میراث عمو تراب»، «آیا سه‌ نقطه در اصل فحشی بوده که نگفته‌اند» و... از جمله عناوینی هستند که در این شماره از نشریه می‌خوانید.

مجله‌ی طنز سه نقطه با دغدغه‌ی مسائل روز و با مدیرمسئولی امید مهدی‌نژاد منتشر می‌شود. این شماره‌ی سه نقطه، در آبان ماه 1402 منتشر شده است.

در بخشی از مجله سه نقطه - شماره 46 می‌خوانیم

رمال‌ها: این یک مورد را هرچه به سمت شهرهای کوچکتر بروید، بیشتر می‌یابید. کافی است توی فامیل و دوست، بدخواه مدخواه داشته باشید تا پای رمال‌ها هم توی زندگی‌تان باز شود. دوستان رمالمان یک رفاقی با اجنه و شیاطین به هم زده‌اند که با یک اشاره می‌توانند بخت یکی را ببندند و با یک اشاره دیگر یکی را عقیم کنند و با چهار پنج تا اشاره دیگرتر، همینجوری یکسره ورد و جادو بنویسند و پودر و شربت تجویز کنند و کائنات طرف مقابل را به هم بریزند. اینها هرچه قیافه‌هایشان ترسناک‌تر و رمل و اسطرلابشان کهنه‌تر باشد، پول بیشتری می‌گیرند و دشمنی‌های فامیلی بزرگتری را ساپورت می‌کنند. یک‌وقتهایی هم دمودستگاهشان الکی نیست، واقعا کارشان درست است و بطور کامل گند می‌زنند به زاروزندگی خلایق. حالا شما هی بگویید خرافات است و ما قبول نداریم و اِله و بله. خواهرم شما همین الان یک نگاه زیر فرشتان بینداز. اگر یک تخم‌مرغ پیدا نکردی که رویش با خط میخی چیزمیز نوشته شده باشد. خوب بگردی هست. نه خب. آخه خوب نمیگردی.

فهرست مطالب

دشمن ما: فاطمه فهیمی
آری به جنگ: علی آینه‌ور
کک‌ها، این آتش افروزان تاریخ خونین بشریت: نفیسه رحمانی
میراث عموتراب: آرش کلیدساز
«پنجره عقبی؛ آیا سه‌نقطه در اصل فحشی بوده که نگفته‌اند؟»: علیرضا فتاح

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابمجله سه نقطه - شماره 46
ناشر چاپینشریه سه‌نقطه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات233
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های سبک زندگی و سرگرمی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰,۰۰۰ ت
خرید مجله

نقد، بررسی و نظرات مجله سه نقطه - شماره 46

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه مجله سه نقطه - شماره 46

برای دریافت مجله سه نقطه - شماره 46 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.