معرفی و دانلود مجله عصر اندیشه - شماره 22

عکس جلد مجله عصر اندیشه - شماره 22
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی مجله عصر اندیشه - شماره 22 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی مجله عصر اندیشه - شماره 22 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی مجله عصر اندیشه - شماره 22

مجله عصر اندیشه - شماره 22، منتشر شد. امکان تغییر قانون چهل‌ساله، ضابطه‌مندی ولایت فقیه در قانون اساسی، احترام به قانون؛ راه‌حل همه مشکلات و تفسیر بدون عبور از نص قانون، از جمله عناوینی هستند که در این شماره از مجله می‌خوانید.

مجله فرهنگ و علوم انسانی عصر اندیشه بیست و دومین شماره خود را در واپسین روزهای زمستان و در آستانه تعطیلات نوروزی منتشر کرد که طی هفته جاری بر پیشخوان مطبوعات کشور قرار خواهد گرفت. عصر اندیشه در شماره جدید خود موضوع مهم و بحث‌برانگیز تجدیدنظر در قانون اساسی را با رویکردی حقوقی در کانون توجه قرار داده و طرح جلد مجله نیز به همین موضوع اختصاص یافته است.

مصاحبه با اساتید و چهره‌های شناختهشده‌ای چون دکتر کدخدایی، دکتر ارسطا و دکتر اسماعیلی بر وزن این پرونده می‌افزاید. در کنار آن، پرونده «طریقت در پرتو شریعت» که به بحث جایگاه عرفان و تصوف در تفکر شیعه پس از واکنش‌های ایجاد شده به فیلم مست عشق حسن فتحی می‌پردازد و نیز پرونده هنری با عنوان «سینمای استراتژیک» دیگر مطالب این شماره مجله هستند.

همچنین عصر اندیشه این‌ بار در آستانه نوروز و با توجه به تعطیلی‌های کرونایی یک بسته ویژه نوروزی را نیز برای خوانندگانش تدارک دیده که حاوی چهارده یادداشت خواندنی با موضوعات گوناگونی در دو عرصه جامعه جهانی و جامعه ایرانی است.

علاوه بر این‌ها به نظر می‌رسد یکی از خواندنی‌ترین مطالب این شماره عصر اندیشه گفتگوی تفصیلی با مهدی نصیری باشد که این روزها نام او به خاطر دیدگاه‌های جدید و جنجالی‌اش بار دیگر بر سر زبان اهل اندیشه افتاده است.

فهرست مطالب

امکان تغییر قانون چهل‌ساله
ضابطه‌مندی ولایت فقیه در قانون اساسی
احترام به قانون؛ راه‌حل همه مشکلات
تفسیر بدون عبور از نص قانون
شهید صدر و پیش‌نویس قانون اساسی جمهوری اسلامی
رکود حوزه‌های علمیه در مباحث جدید
سلوک بر مدار شریعت می‌گردد
عرفان مولوی؛ آرام‌بخش جهان امروز
سینمای فروش اندیشه
مغول‌های جدید در راهند؛ گفت‌وگو با حامد عنقا
ابراهیم حاتمی‌کیا؛ فیلم‌سازی از قلب سینمای استراتژیک
وقتی جکسونیسم با دکترین موتروئونه ترکیب می‌شود
دولت مدرن در روابط بین‌الملل
دموکراسی و سواد خبری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابمجله عصر اندیشه - شماره 22
ناشر چاپی مجله عصر اندیشه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات212
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های خبری و سیاسی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید مجله

نقد، بررسی و نظرات مجله عصر اندیشه - شماره 22

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه مجله عصر اندیشه - شماره 22

برای دریافت مجله عصر اندیشه - شماره 22 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.