معرفی و دانلود مجله ملی عکاسی - فروردین 1396

عکس جلد مجله ملی عکاسی - فروردین 1396
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی مجله ملی عکاسی - فروردین 1396 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی مجله ملی عکاسی - فروردین 1396 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی مجله ملی عکاسی - فروردین 1396

مجله ملی عکاسی - فروردین 1396 منتشر شد. مهارت‌های ویژه یک عکاس طبیعت، چگونه و با چه تجهیزاتی عکاسی کنیم، چگونه عکس خوب بگیریم، آیا عکاسی در طبیعت کار ساده‌ای است، افزایش عمق میدان در عکس‌های ماکرو، نکاتی درباره عکاسی داخل استودیو یا محیط بسته، از جمله عناوینی هستند که در این شماره می‌خوانید.

در همه عمر چشمان بسیار دیده‌ام، نگاه‌هایی متفاوت، نگاه‌هایی پر از تمنا و خواستن چشمان تنگ مردمان دنیا دار را که همه چیز را برای خود می‌خواستند، نگاهایی که یخ و سرد بودند در برابر نگاهایی که گرم بودند و عاشقانه گم اما...

همچون نگاه چوپانی بر خیل رمه‌اش هنگامی که سرازیری دره را با همهمه درایش بر سرچشمه می‌کشاند. یا نگاه دهقان پیر بر زرنای خوشه زارش و برق امید به فردای خالی از نکبت و فقر، نگاه پر شعف مادر کی بر طفلکی خرد بر سر آغاز اولین قدم‌های تاتی‌اش بر هموار همیشه زمین، نگاهی که همه شیفتگی‌ها و شیرینی‌های زندگی را در خود یکجا دارد با پایانکی از حسرت و دریغ و همه عمر صاحب این نگاه دغدغه‌ی دائمی‌اش ثبت زیبایی‌های بوده که یقین دارد در این سرزمین مغموم به چوب حراج به تاراج خواهد رفت، عکس‌هایش ثبت لحظه‌هایی پر دریغ و حسرتی است از ثبت زیبایی‌های محتوم و از دست رفته... و همه عمر صاحب این نگاه در تکاپو و تلاش است برای ثبت لحظه‌ای و لحظاتی در آنی و کمتر از آنی و دمی و نفسی که فقط تا این لحظه بوده و دیگر نیست و فقط می‌توان با دیدن عکس‌هایش جزئی از آن را به تماشا نشست با دریغ و حسرتی که‌ ای کاش آن جا می‌بودیم و آن لحظات را می‌چشیدیم و می‌مزیدیم و می‌دیدیم... آن لحظات اسیری را به حواس پنجگانه می‌ماند جز حسرت و دریغی و دیگر عمر ما نیز همه در همه زمان‌ها در حسرت دریغی این چنین می‌رود تابه سرآید.

مجله ملی عکاسی اولین نشریه تخصصی عکاسی طبیعت، گردشگری و محیط زیست است.

فهرست مطالب

سخن سردبیر
مهارت‌های ویژه یک عکاس طبیعت
نگاه
چگونه و با چه تجهیزاتی عکاسی کنیم
چگونه عکس خوب بگیریم
آیا عکاسی در طبیعت کار ساده‌ای است
افزایش عمق میدان در عکس‌های ماکرو
نکاتی درباره عکاسی داخل استودیو یا محیط بسته
عکاسی انتزاعی
مهارت ترکیب بندی
تکنیک‌های نورپردازی در عکاسی
عکاسی خارج از محیط بسته
زنگ ریاضی
طبیعت‌گردی با دوچرخه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابمجله ملی عکاسی - فروردین 1396
ناشر چاپی مجله ملی عکاسی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات56
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های هنری و فرهنگی
قیمت نسخه الکترونیک
5000 ت - 0.99 یورو
خرید مجله

نقد، بررسی و نظرات مجله ملی عکاسی - فروردین 1396

ارسلان بهمنی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
عالی بود بسیار کاربردی
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه مجله ملی عکاسی - فروردین 1396

برای دریافت مجله ملی عکاسی - فروردین 1396 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.