معرفی و دانلود رایگان نشریه علمی - تخصصی پژوهش در هنر و علوم انسانی - شماره 23

عکس جلد نشریه علمی - تخصصی پژوهش در هنر و علوم انسانی - شماره 23
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی نشریه علمی - تخصصی پژوهش در هنر و علوم انسانی - شماره 23 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی نشریه علمی - تخصصی پژوهش در هنر و علوم انسانی - شماره 23 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی نشریه علمی - تخصصی پژوهش در هنر و علوم انسانی - شماره 23

نشریه علمی - تخصصی پژوهش در هنر و علوم انسانی - شماره 23، منتشر شد. ظرفیت نو شبکه‌های اجتماعی مجازی در گفتمان‌سازی ایمان به وعده‌های الهی و تأثیر بیش اطمینانی مدیریت بر میزان هزینه‌های پژوهش و توسعه شرکت‌ها، از جمله عناوینی هستند که در این شماره از مجله می‌خوانید.

در راستاى گسترش چشمگیر فضاى مجازى در کلیه وجوه زندگى بشر، تولید شبکه‌های انسانى نیز عامل مهم دیگرى در افزایش تعاملات مجازى بین افراد گردید. شبکه‌های اجتماعى مجازى، نسل جدیدى از وبسایت‌ها هستند که این روزها کانون توجه کاربران شبکه جهانى (اینترنت) قرار گرفته است.

یکی از کارکردها و ظرفیت‌های این رسانه‌های نوظهور مجازی ایجاد تعامل و گفتمان سازی می‌باشد. با توجه به رشد فضای مجازی و ورود جنبه‌های مختلفی از دین و شکل‌گیری مذهب در فضای مجازی، گفتمان‌های گوناگونی از مفاهیم قرآنی و معارف دینی می‌تواند شکل بگیرد. یکی از آن مفاهیم که کمتر به آن پرداخته شده و لازم است بیشتر به آن توجه شود موضوع ایمان به وعده‌های الهی می‌باشد.

مراحل گفتمان سازی عبارت‌اند از آگاه‌سازی، آرمان سازی و هدایت‌گری که با وجود ظرفیت‌های نوشبکه‌های اجتماعی می‌توان در مرحله آگاه‌سازی مخاطب نسبت به مفهوم وعده‌های الهی، اقسام آن و در کل به نقاط ضعف و قوت گروه‌ها در این موضوع آگاهی یافت و در مرحله آرمان سازی نیز می‌توان با تعریف نقاط آرمانی به خصوص وعده‌های مرتبط با مسائل آخرالزمان و حکومت مهدوی برای ایجاد انگیزش در راستای حرکت جمعی به مقصد دست یافت و پس از این دو مرحله مقدماتی که متناظر با کلیت موضوع وعده‌های الهی است؛ گفتمان سازی وارد مرحله هدایت‌گری خواهد شد.

هدف از انجام این پژوهش بررسی ظرفیت نوشبکه‌های مجازی در گفتمان سازی ایمان به وعده‌های الهی می‌باشد. روش تحقیق در این پژوهش، روش تحلیلی، استنباطی است و از لحاظ هدف کاربردی می‌باشد. همچنین نحوۀ گردآوری اطلاعات، روش اسنادی به روش فیش برداری می‌باشد.

فهرست مطالب

ظرفیت نو شبکه‌های اجتماعی مجازی در گفتمان‌سازی ایمان به وعده‌های الهی
تأثیر بیش اطمینانی مدیریت بر میزان هزینه‌های پژوهش و توسعه شرکت‌ها
تحلیل پوسترهای استفان زاگ مستر از منظر فلسفه هنر نیچه
مطالعه تطبیقی حامیان هنری دوره‌های ایلخانی و تیموری
جغرافیای تاریخی خراسان در ادوار تاریخ
تعیین بهترین کانسپت طراحی پلان خانه‌های مسکونی اقلیم گرم و خشک بر اساس فرم‌های معماری سنتی شهر سمنان
از نارسایی تعریف اختلاس تا ناکارآمدی شروط تحقق آن
بررسی مؤلفه‌های تربیت اخلاقی در کتاب‌های تفکر و سبک زندگی دوره اول متوسطه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابنشریه علمی - تخصصی پژوهش در هنر و علوم انسانی - شماره 23
ناشر چاپی نشریه علمی - تخصصی پژوهش در هنر و علوم انسانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک2538-6298
موضوع کتابمجله‌های هنری و فرهنگی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه نشریه علمی - تخصصی پژوهش در هنر و علوم انسانی - شماره 23

برای دریافت نشریه علمی - تخصصی پژوهش در هنر و علوم انسانی - شماره 23 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.