معرفی و دانلود کتاب 1001 درمان خانگی

عکس جلد کتاب 1001 درمان خانگی
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 1001 درمان خانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 1001 درمان خانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 1001 درمان خانگی

ازمی فلوید در کتاب 1001 درمان خانگی، با توجه به خاصیت گیاهان دارویی، میوه‌ها و دمنوش‌های طبیعی، هزار و یک راهکار خانگی برای درمان بیماری‌ها و مشکلات شایع جسمی و روحی را آموزش می‌دهد. به وسیله این کتاب با دنیای گسترده گیاهان و خواص خوراکی‌های سالمی آشنا می‌شوید که شما را از درد و رنج بیماری نجات می‌بخشند.

درباره‌ی کتاب 1001 درمان خانگی

حتما برای شما هم پیش آمده است که در حین انجام کارهای روزمره به مشکلاتی مثل زخم شدن دست، سوختگی، دلپیچه‌های ناگهانی یا بی‌خوابی شبانه و مسائلی از این دست برخورده باشید. در گذشته این مشکلات با استفاده طب سنتی و به دست مادر یا مادربزرگی که از خواص خوراکی‌ها آگاهی داشت برطرف می‌شد و با بهره‌گیری از تجربه‌ای چندین ساله درد شما تسکین پیدا می‌کرد.

شرایط زندگی امروز و پیشرفت دانش پزشکی ما را از این امکان دور نگه داشته است و در بسیاری از اوقات ما برای درمان کوچک‌ترین مشکلات باید به دکتر مراجعه کنیم و اغلب هزینه زیادی نیز بپردازیم.

اما شاید برای شما هم جالب باشد که با چه روشی یک خمیر دندان ساده می‌تواند به درمان آکنه کمک کند یا سردردهای شما چطور با نوشیدن چند دمنوش آرام می‌شوند. ازمی فلوید (Esme Floyd) با تکیه بر سنت تجویز خانگی، کتابی را تحت عنوان 1001 درمان خانگی (1001 Home Remedies & Natural Cures) منتشر کرده است که در آن از خاصیت التیام‌بخش مواد و لوازم پیرامون ما سخن می‌گوید.

این کتاب علاوه بر نحوه استفاده صحیح از هر نوع روغن، گیاه و مواد غذایی دستور تهیه مرهم و پمادهای خانگی را نیز بیان کرده و روش‌های آسان و سریع برای تسکین عارضه‌های مزمن و مشکلات فیزیکی را به شما می‌آموزد. همچنین سلامت نوزادان و برطرف کردن مسائل روحی از دیگر مطالب مفیدی است که در این اثر به آن‌ها توجه شده است.

کتاب حاضر به درمان انواع بیماری‌ها پرداخته است؛ از کمک‌های اولیه و کسالت‌های رایج گرفته تا مشکلات آرتروز، گوارش و پوست همه و همه، با کمک این کتاب قابل معالجه هستند و گاهی به سادگی با مصرف چند ماده خوراکی بی‌ضرر بهبود می‌یابند. ازمی فلوید تلاش کرده تا شما را تا حد بسیار زیادی از سایر داروها و درمان‌های پیچیده بی‌نیاز گرداند.

کتاب 1001 درمان خانگی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به همه کسانی که برای مراقبت از خود و اطرافیانشان به منبعی معتبر نیاز دارند، راهکارهای مفیدی ارائه می‌دهد. وجود کتاب 1001 درمان خانگی در هر خانه‌ای لازم و ضروری خواهد بود.

در بخشی از کتاب 1001 درمان خانگی می‌خوانیم

617 کمپرس پیاز
تکه‌ای پیاز را به مدت 4 ساعت در سرکه بخوابانید و سپس آن را روی میخچه بگذارید و با چسب زخم یا نوار زخم‌بندی باندپیچی کنید و روی آن جوراب بپوشید و بخوابید و تا صبح آن را باز نکنید.

618 درمان با میوه
برای درمان و کاهش درد میخچه بخش داخلی پوست لیمو یا آناناس را روی میخچه بگذارید و ببندید و بگذارید تا صبح ثابت بماند. آنزیم‌های موجود در پوست تازه‌ی این میوه‌ها و نیز پوست خربزه‌ی درختی در درمان میخچه مفید هستند.

619 تفاله‌ی دم‌نوش
هر بار که دم‌نوش دم می‌کنید یا از چای کیسه‌ای استفاده می‌کنید تفاله‌ی آن را روی میخچه بگذارید و اجازه دهید 20 دقیقه بماند. انجام این کار چند بار در روز از شدت درد آن می‌کاهد.

620 استفاده از پودر مخمر
یک قاشق پودر مخمر (مایه خمیر) را با چند قطره آب لیمو ترکیب کنید و خمیر به دست‌آمده را روی میخچه بگذارید و آن را باندپیچی کنید. هر صبح و شب آن را عوض کنید تا درد میخچه کاهش یابد.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
کمک‌های اولیه
بیماری‌های همگانی
بهداشت داخلی
مشکلات و دردهای آرتروز و بیماری‌های پوستی
مراقبت از بدن
سلامت خانواده
مطالب مربوط به شیوه زندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 1001 درمان خانگی
نویسنده
مترجمعلی هداوند
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-600-94258-4-6
موضوع کتابکتاب‌های طب سنتی
قیمت نسخه الکترونیک
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 1001 درمان خانگی

نفس
۱۴۰۱/۵/۲۵
کتاب خیلی خوبی بود ودر مورد درمان‌های خانگی اغلب بیمارها راه حل گفته بود
آرش رحمانی
۱۴۰۳/۱/۵
کتابی که راه حل های مدوا رو برای چندین روش میگه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب 1001 درمان خانگی

برای دریافت کتاب 1001 درمان خانگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.