معرفی و دانلود کتاب 101 استراتژی معامله گری تکنیکال در بازارهای سرمایه

عکس جلد کتاب 101 استراتژی معامله گری تکنیکال در بازارهای سرمایه
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 101 استراتژی معامله گری تکنیکال در بازارهای سرمایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 101 استراتژی معامله گری تکنیکال در بازارهای سرمایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 101 استراتژی معامله گری تکنیکال در بازارهای سرمایه

کتاب 101 استراتژی معامله گری تکنیکال در بازارهای سرمایه نوشته‌ی سید سعید خلیقی‌پور در پی آن است که راه‌های سرمایه‌گذاری در بازارهای بورس را به سرمایه‌گذاران کم‌تجربه و سرگردان بیاموزد. نویسنده در این کتاب تکنیک‌هایی را مطرح می‌کند که به کمک آن‌ها سرمایه‌گذاران بتوانند بهتر معامله کنند و سود بیشتری به دست آورند.

درباره‌ی کتاب 101 استراتژی معامله‌گری تکنیکال در بازارهای سرمایه

با رواج یافتن معاملات و سرمایه‌گذاری‌های افراد جامعه در بازار بورس، نیاز به افزایش اطلاعات و آموزش عمومی و تخصص در این زمینه به شدت نمایان شد. به همین سبب انتشارات بورس با هدف گسترش اطلاعات آحاد جامعه در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری، بورس و ارائه‌ی منابع آموزشی تخصصی و عمومی به سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان تأسیس شد و دست به انتشار منابع مهمی در این حوزه زد. کتاب «101 استراتژی معامله‌گری تکنیکال در بازارهای سرمایه» نوشته‌ی سید سعید خلیقی‌پور یکی از منابعی است که توسط این انتشارات به چاپ رسیده است. نویسنده در این کتاب بنا دارد تا اصولی را که خود در معاملات و سرمایه‌گذاری‌های بورس به کار برده و مبتنی بر پژوهش‌ها و یافته‌های علمی است، به فعالان بورس ارائه دهد و آنان را از سردرگمی و سرگردانی در بازار سرمایه برهاند. خواننده در کتاب حاضر، شیوه‌ی درست معامله‌کردن و سرمایه‌گذاری صحیح را خواهد آموخت.

معرفی و دانلود کتاب 101 استراتژی معامله گری تکنیکال در بازارهای سرمایه

یکی از مواردی که سید سعید خلیقی‌پور بر آن تأکید بسیار دارد، جنبه‌ی روانی معامله و سرمایه‌گذاری در بورس است. نویسنده اعتقاد دارد که فعالان بورس در بازار سرمایه، باید بتوانند هیجانات و احساسات خود را کنترل کنند و به شیوه‌ای عقلانی و مکانیکی به معامله بپردازند. فصل اول کتاب 101 استراتژی معامله‌گری تکنیکال در بازارهای سرمایه، این موضوع را بسط می‌دهد و شرایط روان‌شناختی بازار بورس را برای خوانندگان می‌شکافد.

در فصل دوم نویسنده مباحثی را که به رفتارهای روحی و وضعیت ذهنی معامله‌گر مربوط می‌شود به خواننده می‌آموزد. در این قسمت خواننده درک خواهد کرد که موفقیت در بازار بورس، ریشه در برخی رفتارهای ذهنی دارد. مسائلی مانند تفکر هدفمند، نظم و انضباط، صداقت با خود و... در این فصل بررسی می‌شوند و رابطه‌ی آن‌ها با موفقیت برای مخاطب تشریح خواهد شد.

فصل سوم اصطلاحات معاملات تکنیکال یا فنی را برای مخاطب فهرست کرده و توضیح می‌دهد. اصطلاحاتی مانند نوسانگر، روند، نمودار قیمت، خط کانال و... در این فصل معرفی و تشریح می‌شوند. با مطالعه‌ی این فصل خواننده با شیوه‌ی معامله‌ی تکنیکال آشنا خواهد شد. فصل چهارم اندیکاتورها و کاربردهای آن‌ها را برای مخاطب توضیح می‌دهند. اندیکاتورها موجب منظم شدن معامله‌گر در بازار بورس می‌شوند و روش معامله‌ی مکانیکی را به او می‌آموزند.

در فصل پنجم نویسنده مسئله‌ی مدیریت سرمایه و ریسک را مورد توجه قرار می‌دهد و مراحلی را که لازم است یک معامله‌گر در این حوزه بداند و بر اساس آن عمل کند، تبیین و تشریح می‌کند. همینطور در فصل ششم محاسباتی را که لازم است دانسته شود و فرمول‌های کاربردی در بازار سرمایه را به خواننده عرضه خواهد کرد.

فصل هفتم 101 روش معاملاتی را معرفی می‌کند که قابلیت این را دارند تا هزار و یک روش از آن‌ها استخراج کرد. نویسنده در این فصل 19 روش معاملاتی را نیز توسط فرمول‌ها بررسی و بازده آنان را با هم مقایسه می‌کند. کتاب حاضر حکم نقشه‌ی گنجی را دارد که برای بازار سرمایه کشیده شده. اطلاعات این کتاب مسیر خواننده را برای رسیدن به فعالیت پایدار در بازار سرمایه بسیار کوتاه‌تر خواهد کرد. نکته‌ی مهم این است که توجه به مطالب گفته‌شده در کتاب باید با تمرین و تکرار عملی در بازار سرمایه همراه شود تا برای سرمایه‌گذار و معامله‌گر بازخورد مثبتی داشته باشد.

کتاب 101 استراتژی معامله‌گری تکنیکال در بازارهای سرمایه، آنچه را که یک تکنیکالیست باید از فاندامنتال بداند و آنچه را که یک فاندامنتالیست باید از تکنیکال بداند، با هم در اختیار خواننده قرار می‌دهد. همه‌ی مثال‌های نویسنده در این کتاب واقعی است و هر مثال در کنار خود تاریخی دارد. گذشته‌ی بازار بورس منبع مهمی برای پیش‌بینی آینده است. اما باید توجه داشت که شباهت وضعیت‌ها نباید معامله‌گر را از تفاوت‌های کوچک هر وضعیت با وضعیت‌های پیشین غافل کند.

این کتاب هنر، دانش و روانشناسی را در کنار هم قرار می‌دهد و مجموعه‌ای کارآمد و کاربردی برای سرمایه‌گذاری به خوانندگان ارائه می‌کند.

کتاب 101 استراتژی معامله‌گری تکنیکال در بازارهای سرمایه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به سرمایه‌گذاری در بازار بورس علاقه‌مندید یا تازه فعالیت خود را در بازار سرمایه آغاز کرده‌اید، اما برای شروع معاملات دچار سردرگمی هستید، می‌توانید با مطالعه‌ی این کتاب، با اطمینان به جلو حرکت کنید. هم‌چنین اگر به دنبال منبعی برای آموختن اصول و مبانی سرمایه‌گذاری در بورس هستید، این کتاب برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

در بخشی از کتاب 101 استراتژی معامله گری تکنیکال در بازارهای سرمایه می‌خوانیم

در بازار سهام، هم باید دانش کافی بیندوزید و هم تحقیق کافی انجام دهید بنابراین خرید و فروش سهام به همین سادگی هست که بروید کد سهام‌داری بگیرید و از فردا شروع به معامله کنید اما از دید دیگر به این سادگی هم نیست چون باید بدانید چه سهمی و در چه زمانی موقع خرید و فروش آن است، وقتی شما به تمام مطالب مشرف شدید و دانستید سهام‌دار کیست؟ و حق و حقوق او چیست؟ و با مجمع عمومی عادی سالیانه، مجمع عمومی فوق‌العاده و انواع تصمیماتی که در مجمع‌ها گرفته می‌شود و مطالبی مانند سود هر سهم (EPS) و سود نقدی هر سهم یا سود تقسیمی (DPS) و طریقه دریافت سود سهام آشنا شدید تازه اول راه هستید چون باید بدانید کدام سهم را انتخاب و در چه زمانی خرید و فروش کنید؟

خبر خوش این‌که پس از تلاش و کوشش و بررسی تمام شرکت‌ها و انواع روش‌های معاملاتی، برای شما معامله‌گری کاری ساده است چون گذشته شرکت‌ها و فراز و نشیب آن‌ها را دیده‌اید و سپس با بررسی بر روی کاغذ و محاسبات لازم و سپس کار عملی و واقعی بر روی بازار به همه موارد اشراف دارید و تصمیم‌گیری برای شما کاری ساده است و صبور بودن را نیز یاد گرفته‌اید و مسیر جلو را روشن می‌بینید حال خرید و فروش سهام برای شما از کاری دشوار به کاری آسان و مشخص تبدیل شده، شما دیگر کارمند روش و سیستم معاملاتی خود هستید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: روانشناسی، آمادگی ذهنی و قدرت روانی
فصل دوم: موفقیت
فصل سوم: اصطلاحات تکنیکال
فصل چهارم: معرفی 55 اندیکاتور کاربردی و استراتژی معاملاتی آن‌ها به همراه نمونه از شرکت‌های بورس اوراق بهادار ایران
فصل پنجم: مدیریت سرمایه و ریسک
فصل ششم: محاسبات و فرمول‌ها
فصل هفتم: روش‌های ساخت سیستم معاملاتی
معرفی 101 روش معاملاتی (Strategy)
معرفی 1001 روش معاملاتی غیرمستقیم
امتحان گذشته بازار با 19 روش معاملاتی همراه با مثال و محاسبه بازده کل آن‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 101 استراتژی معامله گری تکنیکال در بازارهای سرمایه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بورس
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات287
زبانفارسی
شابک978-600-7872-92-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 101 استراتژی معامله گری تکنیکال در بازارهای سرمایه

برای دریافت کتاب 101 استراتژی معامله گری تکنیکال در بازارهای سرمایه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.