معرفی و دانلود کتاب 101 ایده برتر - جلد چهارم

برای دانلود قانونی کتاب 101 ایده برتر - جلد چهارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 101 ایده برتر - جلد چهارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 101 ایده برتر - جلد چهارم

ایده هایی که می توانند زندگی شما را تغییر دهند!
ایده های این کتاب که در تمام شئونات زندگی از قبیل کسب وکار، موفقیت، دوستیابی، ارتباطات، مدیریت، کارآفرینی، بهره وری، یادگیری و معنویت و ... بسیار ارزشمند و راهگشا می‌باشند.
کتاب حاضر در اروپا و آمریکا بسیار پرفروش بوده و سادگی و قابل فهم بودنِ آن برای تمامی اقشار جامعه از بارزترین مشخصه این مجموعه میباشد.
مجموعه ی 101 ایده ی برتر، نتیجه ی همکاری سه تن از شگفت انگیزترینِ نویسندگان، سخنرانان و متفکران است.
مارک ویکتور هانسن؛ یکی از خالقین امپراطوری "سوپ جوجه برای روح" است که یکی از پرفروش ترین نویسندگان کتاب های غیرداستانی در طول تاریخ بوده است. هدف او آن است که سیاره زمین را به خدمت تمام بشریت درآوَرَد.
جیمز اسکینر؛ مؤسس دو گروه مالی جهانی است که میلیاردها دلار سرمایه و دارایی را مدیریت می کند. همچنین او را در سرتاسر دنیا به عنوان یکی از سرشناس ترین متفکرین تجاری می شناسند و مرتباً در تلویزیون ژاپن دیده می شود.
رویس کروگر؛ یکی از مؤسسین " فرانکلین کاوی"  از بزرگترین شرکت های آموزشی دنیا بوده و هشتاد درصد پروژه های مشاورۀ Fortune 500 را سرپرستی و نظارت کرده است.

از متن کتاب:

به چه چیزی عادت کرده­اید که شما را از انجام این کار باز می­دارد؟ الان چطور درآمدتان کسب می­کنید؟ کار می­کنید؟ چه کار می­کنید؟ برای تجارت دیگران کار می­کنید و به آنها کمک می­کنید که پول در بیاورند؟ خیلی خوب. شما پول دریافت می­کنید. آنها به شما پول می­دهند. اما شما باید الگویتان را تغییر دهید.

من به شما می­گویم که چطور اعتیادتان را از بین ببرید. خیلی خیلی خوب در کارتان عمل کنید؛ در کار کنونی خود مهارت­های منحصر­به فردی را گسترش دهید. به اتاق رئیس­تان بروید و بگویید، «بیشتر از این نمی­خواهم به من حقوق ماهیانه بدهید. آنچه می­خواهم درصدی از سود شرکت است آن هم به خاطر ارزشی که به سازمان اضافه می­کنم». من الان چندین منبع درآمد دارم چون در کارهایی خیلی­خیلی خوب عمل کردم: کمک به شرکت­های آموزشی که کار تجاری برون­مرزی در امریکا انجام می­دهند. گفتم: «از پیش به من پول پرداخت نکنید، اگر کارمان گرفت آنچه که می­خواهم این است که به مدت x سال درصدی از سود شرکت را به من بدهید.» می­توانید به این صورت چنین کاری انجام بدهید و در وقت خواب هم پول در بیاورید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 101 ایده برتر - جلد چهارم
نویسنده، ،
مترجمابوالفضل یوسفی دارستانی
ناشر چاپیانتشارات کلیدر
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-964-7650-76-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 101 ایده برتر - جلد چهارم

حمیدالله درزابی
۱۳۹۵/۵/۱۲
به نظر بنده یک کتاب واقعأ خواندنی هست
دریا احمدیان
۱۳۹۶/۱/۱۵
باید خوندش حیفه نخونیدش
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب 101 ایده برتر - جلد چهارم

برای دریافت کتاب 101 ایده برتر - جلد چهارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.