معرفی و دانلود کتاب 15 داستان از 15 نویسنده کوچک

عکس جلد کتاب 15 داستان از 15 نویسنده کوچک
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 15 داستان از 15 نویسنده کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 15 داستان از 15 نویسنده کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 15 داستان از 15 نویسنده کوچک

کتاب 15 داستان از 15 نویسنده کوچک نوشته یعقوب ذاکری درباغی و علی جلالی، حاصل تلاش پانزده دانش‌آموز پایه‌های سوم، چهارم، پنحم و ششم دبستان سحر روستای خشک آباد بخش بندزرک شهرستان میناب است.

این دانش‌آموزان با وجود همه‌ی محرومیت‌ها و نبود امکانات لازم و در سنین پایین از ابتدای سال تحصیلی دست به کار بزرگی برای یادگیری فنون و اصول مهارت‌های نویسندگی و داستان‌نویسی زدند.

یادگیری مهارتی که می‌تواند منشاء و شالوده‌ای برای پرورش قوه تخیل کودکان که همان نویسندگان و نخبگان آینده‌ی کشورمان است، باشد. این کتاب نیز داستان‌های خیالی و ذهنی 15 دانش‌آموز را نشان می‌دهد. داستان‌هایی که زاییده‌ی فکر و خیال‌پردازی بچگانه است.

در بخشی از کتاب 15 داستان از 15 نویسنده کوچک می‌خوانید:

یکی از روزهای پرسرو صدای جنگل خوشگل و زیر همون گنبد کبود، یک لاک پشت خیلی شر و شیطون به اسم لاکی زندگی میکرد. لاکی عادت داشت هرروز به پارک جنگل بره و اونجا بازی کنه، غافل از اینکه جدیدا چندتا روباه وارد جنگل شدن.

اون روز لاکی مثل بقیه‌ی روزها به پارک برای بازی رفت. برای بازی اما به طور ناگهانی یک روباه به سمت لاکی رفت و خواست لاکی را بگیرد که لاکی در لاک خود پنهان شد و پشت درخت‌ها رفت و آرام خودرا به خانه رساند، اما روباه نتوانست لاکی را پیدا کند؛ کلاغ که تمام این ماجرا را دیده بود با عجله به سمت خانه‌ی موش کوچولو دوست لاکی رفت و جریان را گفت. موش کوچولو سریع به خانه‌ی روباه رفت و لاکی را به زور به خانه‌ی خود آورد و گفت : «چند روزی اینجا بمان تا روباه نتواند تورا پیدا کند.»

اما کلاغ خبرچین قصه بازهم به پیش روباه رفت و نامردانه گفت که لاکی در خانه‌ی موش است. روباه با عجله به سمت خانه‌ی موش رفت و دید که موش می‌خواهد از خانه بیرون بره، سریع راه او را بست و گفت: «من با تو کاری ندارم. بهت پیشنهاد میدم لاکی رو برام بیاری تا آسیبی به تو نرسونم.»

موش کوچولو به شدت ترسیده بود. تصمیم گرفت به خانه بازگردد و لاکی را برای روباه ببرد. همین کار راهم کرد و لاکی را به چنگ روباه نامرد سپرد.

موش چاره‌ای نداشت و لاکی خودش این را انتخاب کرد. زیرا موش یک بار جان لاکی را نجات داد. حالا نوبت لاکی بود که نگذارد برای موش اتفاقی بیفتد.

و اینبار باز هم قصه‌ی ما به سر رسید، کلاغ به خواسته‌ی خود رسید...

فهرست مطالب کتاب

سخن پدید آورندگان
ایمان آوردن به خدا
برفی کوچولو
خرسی جشن تولد دوست دارد
خرگوش و میمون
طاووس‌های کوچک
طلای مو طلایی
غار طلا
قرمزی پر دردسر
قوری مهربونه
لاکی و روباه
مادر بزرگ و دختر کوچولو
مربای تمشک
آهوی باهوش
هیولای حیله‌گر
خرگوش کوچولو و قلمرو خرس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 15 داستان از 15 نویسنده کوچک
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات رامان سخن
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات42
زبانفارسی
شابک978-600-8914-98-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 15 داستان از 15 نویسنده کوچک

یعقوب ذاکری درباغی
۱۳۹۸/۲/۲۳
لطفا دیدگاه‌های خوبتون بعد از دانلود و مطالعه‌ی کتاب برای پیشرفت دانش آموزان نویسنده همینجا ارسال فرمایید. ممنون
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب 15 داستان از 15 نویسنده کوچک

برای دریافت کتاب 15 داستان از 15 نویسنده کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.