معرفی و دانلود کتاب 2 ثانیه ناب: چگونه انسان‌ها را رشد دهیم و فرهنگ شاد ناب ایجاد کنیم در زندگی و کار

عکس جلد کتاب 2 ثانیه ناب: چگونه انسان‌ها را رشد دهیم و فرهنگ شاد ناب ایجاد کنیم در زندگی و کار
قیمت:
14500 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 2 ثانیه ناب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 2 ثانیه ناب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 2 ثانیه ناب: چگونه انسان‌ها را رشد دهیم و فرهنگ شاد ناب ایجاد کنیم در زندگی و کار

چگونه انسان‌ها را رشد دهیم و فرهنگ شاد ناب ایجاد کنیم؟ در کتاب 2 ثانیه ناب نوشته‌ی پاول اکرس، یاد می‌گیرید در عین اینکه محیطی سازنده و مثبت ایجاد می‌کنید با حداکثر کارایی نیز عمل کنید. مثال‌ها و تحلیل‌های عالی در این اثر یک گام عالی برای افرادی است که به دنبال موفقیت شخصی و شغلی هستند.

درباره کتاب 2 ثانیه ناب

در شرکت‌ها در خصوص 5s، نظام مشارکت، بهبود مستمر، کار استاندارد، تعویض سریع قالب، حذف اتلاف‌ها و سایر اجزای تولید و تفکر ناب صحبت می‌شود ولی زیرساخت همه این‌ها، ایجاد فرهنگ ناب است که در کتاب 2 ثانیه ناب (2 Second Lean) در خصوص نحوه تغییر فرهنگ سازمانی، راهکارهای اجرایی ارائه شده است.

کتاب 2 ثانیه ناب دیدگاهی معنوی و تجربی در مورد تولید ناب ارائه می‌کند که متفاوت و فراتر از فضای آکادمیک موجود و بسیاری از کتاب‌های این حوزه است و تجربیاتی را ارائه می‌کند که کمتر کتابی به آن می‌پردازد. تجربیاتی مهم نظیر «تولید و پرورش انسان ناب» قبل از به وجود آوردن «تولید ناب».

پاول اکرس (Paul A. Akers) دیدگاه شما را نسبت به پیچیدگی‌های ناب شدن ساده می‌کند. با خواندن این کتاب کلید واژه‌های زیر را همیشه بر زبان خواهید داشت که همگی بر تمرکز و سادگی یک سازمان تمرکز دارد، از جمله: هر چیزی را که اذیتت می‌کند اصلاح کن، تمرکز بر انسان‌ها، بر بهبود دادن خودتان تمرکز کنید و نه دیگران، ناب کار سختی است برای آسان کردن همه چیز، وظیفه کارکنان انجام فرآیندها نیست بلکه بهبود فرآیندهاست، برای بهبود پاداش ندهید، سه ستون ناب شامل: دیدن اتلاف، بهبود دادن همه چیز و تهیه فیلم از بهبودها هستند، معیار ناب شدن سازمان لبخندهای کارکنان است و ...

کتاب 2 ثانیه ناب پر از محتوای کمکی شامل تمریناتی است که می‌تواند در درک مطلب به شما کمک کند. کتاب را شروع کنید، گام به گام با ماجرای ناب شدن به پیش بروید و از آن لذت ببرید. این کتاب می‌تواند نگرش‌های جدیدی در شما ایجاد کند. درواقع این داستان تلاش شخصی پاول اکرس برای ایجاد یک شرکت ناب است که با تلاش پر تب‌وتاب او برای ماجراجویی، بررسی روش‌های جدید، واکاوی مسیر اشتباهات و سرانجام رسیدن به جایزه‌ی حقیقی، یعنی کشف قلب و روح ناب، کامل می‌شود.

این کتاب را بخوانید تا الهام بخش شما باشد که ناب بودن چقدر می‌تواند ساده و سرگرم کننده باشد. در این کتاب سفر واقعی یک شرکت و نتایج شگفت انگیز تفکر ناب نمایش داده شده است. چند ساعت وقت بگذارید و زندگی خود را تغییر دهید!

نکوداشت‌های کتاب 2 ثانیه ناب:

- این کتاب عالی است. از تمام عکس‌ها لذت ببرید. از کاربردهای خانگی ناب لذت ببرید. اگر تمام متخصصان ناب مثل پاول آنچه را که توصیه می‌کنند به کار می‌بستند، بسیار عالی میشد. (رندال بنسون: مشاور ناب و نویسنده کتاب The Quest Effect)

- یک کتاب تعاملیِ باشکوه که یادگیری ناب را دست‌‌یافتنی، قابل هضم و جالب می‌کند! تمرین‌های تأمل برانگیز این اثر شما را درگیر یک تجربه مطالعه عالی می‌کنند. (تونی الیور: دنور، کلرادو)

- پاول اکرس شور و اشتیاقی برای ناب دارد که مسری است. فست‌کپ همچنان به سفر ناب خود ادامه می‌دهد تا به طور مستمر بهبود یابد. رویکرد آن‌ها در متعهد کردن کارکنان برای ایده‌های خود در کلاس جهانی است و به وسیله آنچه پاول و تیم او انجام می‌دهند به خوبی نشان داده می‌شود. (دکتر نیدو کوبِین: رئیس دانشگاه High Point و کمپانی Great Harvest Bread)

- یک کتاب عالی از پاول اکرس! پاول به شما نشان می‌دهد که ناب چیز آسانی است که سرگرم‌کننده و واقعاً کارساز است! ناب دو ثانیه‌ای داستان رهبری و ایجاد فرهنگ ناب است که به شما کمک می‌کند تا کارها را به خوبی انجام دهید، حس خوبی داشته باشید و ورق را برای تشکیلات شما برمی‌گرداند. (هری دبلیو.کنورثی: رئیس مرکز دولت ناب)

کتاب 2 ثانیه ناب مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال یافتن پاسخی برای سودآورتر کردن شرکت یا کسب‌وکار خود هستید و می‌خواهید بر روی فرهنگ سازمانی شرکت‌تان کار کنید، مطالعه‌ی این کتاب را از دست ندهید.

پاول اکرس را بیشتر بشناسیم

پاول اکرس مؤسس و رئیس فست‌کپ است، شرکتی در حوزه توسعه محصول که در ساخت ابزارهای نجاری و سخت‌افزار برای سازندگان حرفه‌ای تخصص دارد.

او در سال 1983 باافتخار از دانشگاه بیولا فارغ‌التحصیل شد و مدرک تحصیلی خود را با درجه عالی دریافت کرد. زمانی که استعداد او برای حل مسئله منجر به اختراع و در نهایت به کسب‌وکار تولیدی شد، به دنیای کسب‌وکار آمد.

پاول اکرس در سال 2010 ، نامزد انتخابات مجلس سنای آمریکا در ایالت واشنگتن شد. پاول پس از انتخابات به کار با سازمان‌های مختلف دولتی در تدریس تفکر ناب و کمک برای ایجاد فرهنگی ناب در سازمان‌های دولتی در سراسر کشور ادامه داد. در سال 2013، پاول دعوت به مجموعه سخنرانی درباره نوآوری TEDx شد. همچنین پاول در پادکست‌های هفتگی خود (نوآوران آمریکایی) درباره قدرت نوآوری و تفکر ناب تدریس می‌کند و هزاران دنبال کننده دارد.

در بخشی از کتاب 2 ثانیه ناب می‌خوانیم

ما یک اصل در شرکت داریم که به سادگی شرح می‌دهد: "در دنیا دو نوع انسان داریم: دهنده‌ها و گیرنده‌ها." هدف این است که تمامی گیرنده‌ها را هر چه زودتر از زندگی حذف کنیم و دهنده‌ای محض برای تمام بشریت باشیم.

به بیان دیگر: "دو نوع انسان در دنیا داریم، انسان‌های شادی که بر شادی دیگران تمرکز دارند و انسان‌های غمگین چون بر شادی خودشان تمرکز دارند- دهنده‌ها و گیرنده‌ها."

این یک مفهوم عمیق است که در طول زندگی با آن روبرو شده‌ام و باعث تفاوت در رفتار من در هر موقعیتی شده است... در حال بحث درباره مزیت نیستم. در مورد ایجاد رابطه برد-برد با تأکید بر کمک به دیگران فکر می‌کنم. متوجه شده‌ام هرگاه به عنوان خادم رفتار کرده‌ام، زندگی بهتر شده است و وقتی به دنبال منفعت خودم در کاری بودم زندگی زشت شده است. با به‌کارگیری این اصول در ناب دریافتم که باز هم درست هستند. طعم واقعی ناب زمانی به دست می‌آید که شروع به دادن کنید.

ما سازمانی ناب ایجاد کردیم که تمرکز اصلی‌اش بر موارد زیر است:

1. خدمت و رساندن ارزش به مشتریان
2. رشد و توسعه کارکنان
3. دادن به جامعه و تقویت محیط کسب و کار

فهرست مطالب کتاب

1-  ناب چیست؟
2- واقعاً این‌قدر بد هستیم؟
3- حرکت تک واحدی
4- از اینجاست که بهبود شروع می‌شود
5- چه چیزی شما را اذیت می‌کند؟
6- مهم‌ترین چیز از نظر جناب لکسوس!
7- مثل شرکت‌های پیشرو فکر کنیم!
8- بیایید فرهنگ ناب ایجاد کنیم
9- فراتر از جلسه صبحگاهی
10- بیایید سرویس بهداشتی را ناب کنیم!
11- چگونه شروع کنم؟
12- نهایت ناب شدن
13- تواضع در ناب
14- سه ستون ناب
15- پرسش‌های به‌شدت خوب
16- ناب زبان بیگانه است
17- سازمان‌دهی اتلاف
18- طعم واقعی ناب
19- 90% اتلاف است!
20- همه ستاره‌های ناب
21- ناب را به پرواز درآورید!
22- استفاده از فیلم‌ها پس از انتشار
23- خانه جدید ما! ساختن برای آینده
24- بیایید به بازدید برویم
ناب در چند کلمه!
درباره ما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 2 ثانیه ناب: چگونه انسان‌ها را رشد دهیم و فرهنگ شاد ناب ایجاد کنیم در زندگی و کار
نویسنده
مترجممصطفی ایران نژاد، رسول فخرایی
ناشر چاپیانتشارات بازتاب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات186
زبانفارسی
شابک978-600-7522-47-9
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
14500 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 2 ثانیه ناب

mostafa mostafa
۱۴۰۱/۴/۱۹
کتاب بی نظیره
از خواندن ان خسته نمیشوید. فصلهای مختصر و مفید.
همه فصلها لینک فیلم مرتبط دارن و کتاب مالتی مدیا شده!!! نویسنده خودش در تولید مشکل داشته، مشاور میگیره و ناب را یاد میگیره و بعدش خودش میشه مربی ناب شدن. میگن به دکتر نروید، بروید پیش درد کشیده!
خودم فکر میکردم ناب شدن (روش تویوتا) سخته یا فقط تولید کاربد داره ولی این کتاب راه فرهنگ سازی و ناب شدن را بهم یاد دادبهم یاد داد.
mojtaba iran
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
خیلی خوب توضیح داده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب 2 ثانیه ناب

برای دریافت کتاب 2 ثانیه ناب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.