معرفی و دانلود کتاب 26 دوره آزمون کارگزاری رسمی و نمایندگی بیمه شرکت بیمه جمهوری اسلامی ایران

عکس جلد کتاب 26 دوره آزمون کارگزاری رسمی و نمایندگی بیمه شرکت بیمه جمهوری اسلامی ایران
قیمت:
۱۱۸۳۰۰ ۵۹,۱۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 26 دوره آزمون کارگزاری رسمی و نمایندگی بیمه شرکت بیمه جمهوری اسلامی ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 26 دوره آزمون کارگزاری رسمی و نمایندگی بیمه شرکت بیمه جمهوری اسلامی ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 26 دوره آزمون کارگزاری رسمی و نمایندگی بیمه شرکت بیمه جمهوری اسلامی ایران

کتاب 26 دوره آزمون کارگزاری رسمی و نمایندگی بیمه شرکت بیمه جمهوری اسلامی ایران، تألیف باقر باقریان کاسگری و باقر لطف اله پور، مجموعه‌ی سؤالات آزمون‌های آداب، بیمه‌ی زندگی و بیمه‌ی غیرزندگی به همراه پاسخنامه‌ی این آزمون‌هاست که متقاضیان شرکت در این آزمون‌ها می‌توانند با استفاده از این مجموعه سؤالات، توانایی‌های خود را تقویت کنند.

درباره‌ی کتاب 26 دوره آزمون کارگزاری رسمی و نمایندگی بیمه شرکت بیمه جمهوری اسلامی ایران

باقر باقریان کاسگری و باقر لطف اله پور در کتاب 26 دوره آزمون کارگزاری رسمی و نمایندگی بیمه شرکت بیمه جمهوری اسلامی ایران مجموعه‌ی سؤالات رسمی آزمون‌های لازم برای دریافت نمایندگی بیمه‌ی شرکت بیمه‌ی ایران را گردآوری کرده‌اند و راهنمایی جامع و مفید در اختیار متقاضیان شرکت در این آزمون قرار داده‌اند.

خدمات بیمه به صورت مدرن از دوران انقلاب صنعتی ظهور پیدا کرد و با رونق بیشتر فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی، به زندگی روزمره‌ی مردم نیز وارد شد. وجود نهاد بیمه، میزان امنیت اقتصادی و اجتماعی یک جامعه را افزایش می‌دهد و در ادامه به گسترش فعالیت‌های تولیدی می‌انجامد.

شرکت بیمه‌ی جمهوری اسلامی ایران، یک شرکت دولتی است که برای جذب کارگزاری رسمی و نمایندگی بیمه، آزمون استخدامی برگزار می‌کند. متقاضیان بعد از انجام مراحل خاصی که یکی از آن‌ها شرکت در آزمون استخدامی است، می‌توانند نمایندگی رسمی بیمه را دریافت کنند.

اولین قدم برای دریافت نمایندگی بیمه، شرکت در آزمون آداب است. آزمون آداب دارای سرفصل‌های مشخصی است و شامل اصول اولیه و قوانین بیمه‌ای می‌شود. کتاب 26 دوره آزمون کارگزاری رسمی و نمایندگی بیمه شرکت بیمه جمهوری اسلامی ایران، مجموعه‌ی آزمون‌های آداب سال‌های 96 تا 98 را به همراه پاسخنامه‌ی آزمون‌ها گردآوری کرده و سؤالات عمومی و تخصصی بیمه‌های زندگی و غیرزندگی را نیز در کنار پاسخنامه‌های این سؤالات در ادامه‌ی کتاب آورده است.

این کتاب توسط شرکت چاپ و نشر بازرگانی وابسته به مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی منتشر شده است.

کتاب 26 دوره آزمون کارگزاری رسمی و نمایندگی بیمه شرکت بیمه جمهوری اسلامی ایران برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مناسب داوطلبان شرکت در آزمون اخذ کارگزاری رسمی و نمایندگی بیمه‌ی شرکت بیمه‌ی ایران است.

در بخشی از کتاب 26 دوره آزمون کارگزاری رسمی و نمایندگی بیمه شرکت بیمه جمهوری اسلامی ایران می‌خوانیم

بررسی آماری طی دهه‌ی اخیر در صنعت بیمه کشورمان نشان می‌دهد بیش از 90 درصد تولید حق بیمه شرکت‌های بیمه از طریق نمایندگان و کارگزاران صنعت بیمه بدست می‌آید. این امر نشان می‌دهد جذب نیروهای متخصص در زمینه‌های علمی و تجربی نمایندگان و کارگزاران صنعت بیمه نقش قابل‌توجهی در افزایش پرتفوی شرکت‌های بیمه دارد که می‌تواند علیرغم ضریب نفوذ بیمه، در بالندگی کشور در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی نقش شایانی را داشته باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 26 دوره آزمون کارگزاری رسمی و نمایندگی بیمه شرکت بیمه جمهوری اسلامی ایران
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات747
زبانفارسی
شابک978-964-468-781-5
موضوع کتابکتاب‌های آزمون‌های استخدامی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۱۸۳۰۰ ۵۹,۱۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 26 دوره آزمون کارگزاری رسمی و نمایندگی بیمه شرکت بیمه جمهوری اسلامی ایران

برای دریافت کتاب 26 دوره آزمون کارگزاری رسمی و نمایندگی بیمه شرکت بیمه جمهوری اسلامی ایران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.