معرفی و دانلود کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل

عکس جلد کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل
قیمت:
۷۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل

کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل، رازهای صعود از نردبان رتبه‌های موتور جستجوی گوگل را با مخاطب در میان می‌گذارد. نیما جعفری، مولف این کتاب، به روش‌هایی جالب و کارآمد برای فهم زیروبم‌های سئو اشاره می‌کند.

درباره‌ی کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل

کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل، رویکردی آموزش‌محور برای ارتقا رتبه‌ی وب‌سایت در موتور جستجوی گوگل دارد. همان‌گونه که می‌دانید، گوگل به‌راحتی رازهای این موتور جستجو را با مدیران وب‌سایت و سئوکارهای بین‌‌المللی مطرح نمی‌کند. اینجاست که اطلاعات این کتاب نقش کیمیا را در دنیای پررقابت سئو ایفا می‌کند. کتابی که از آن صحبت می‌کنیم را نیما جعفری به رشته تحریر در آورده است. این نویسنده در حین نگارش کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل، سعی کرده تا دست مخاطب را بگیرید و نخست وی را با مفاهیم اصلی سئو آشنا کند.

نام دامنه، زیردامنه، دامنه‌ی سطح بالا، دامنه‌های سطح بالای جغرافیایی، دی.‌اِن‌.اِس (DNS)، موتور جستجو، ربات و نتایج ارگانیک از مفاهیمی است که در فصل نخست کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل، اگرچه به‌ زبانی ساده، اما به طور کامل توضیح داده می‌شود. نویسنده در این فصل اشاره می‌کند که گوگل ابزارهایی را برای بررسی و ارتقای رتبه‌ی وب‌سایت در اختیار سئوکارها قرار داده است. نیما جعفری توضیحات کاملی درباره‌ی گوگل وب‌مستر گایدلاینز (Google Webmaster GuideLines)، گوگل آنالیتیکز (Google Analytics) و ابزارهایی از این دست مطرح می‌کند.

اطلاعات کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل، در فصل دوم با بررسی الگوریتم‌های موتور جستجو ادامه پیدا می‌کند. از آنجایی که آشنایی با الگوریتم‌ها، حرف اول را در ارتقای رتبه‌وب‌سایت در موتورهای جستجو می‌زند، مطالعه‌‌‌ی‌ این فصل از کتاب اهمیت زیادی پیدا می‌کند. نویسنده در این قسمت به الگوریتم‌های بسیار معروفی مانند گوگل پِیج رَنک (Google PageRank)، الگوریتم پاندا گوگل و الگوریتم پنگوئن گوگل اشاره می‌کند. الگوریتم‌هایی مانند مرغ مگس‌خوار، کبوتر گوگل، و آپدیت‌های معروف دزد دریایی و موبایلگدون، از دیگر اطلاعات جالب فصل دوم کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل به‌حساب می‌آید. در سومین فصل از این کتاب به مفاهیم اَکسِلِرِیتد موبایل پیچ (Accelerated Mobile Pages)، اشاره می‌شود. چهارمین فصل از این کتاب، راهنمایی کامل از گوگل وب‌مستر (Google Webmaster) است. این راهنما، به توضیح گوگل وب‌مستر در مورد کیفیت و محتوا می‌پردازد.

معرفی و دانلود کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل

آنچه یک سئوکار باید بداند، نام پنجمین فصل از کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل، است. نیما جعفری، نویسنده، مخاطب را در این قسمت با نقشه‌ی سایت، اطلاعات ساختاریافته، نرخ پرش، بهینه‌سازی سایت‌های کم‌ترافیک و با ترافیک بالا، کش کردن اطلاعات و فشرده‌سازی در اچ.‌تی.‌تی‌.پی (HTTP) و... آشنا می‌کند.

کار با گوگل‌ سرچ کنسول، نام ششمین فصل از این کتاب است. در این قسمت با توضیحاتی جالب برای ثبت سایت در گوگل سرچ کنسول و مدیریت کاربران، روبه‌رو هستیم. آموزش‌های کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل در فصل هفتم با اشاره‌ای کامل به روش‌های بهینه‌سازی تصویر، پایان می‌یابد. علاقه‌مندان سئو به‌خوبی‌ می‌دانند که سلاطین موتورهای جستجو، همیشه در حال تغییر الگوریتم‌ها و به‌روزرسانی شیوه‌های ارتقای رتبه‌ی وب‌سایت هستند. در نتیجه نویسنده‌ی کتاب، لینک‌های مفیدی را در انتها برای مطالعه‌ی بیشتر خواننده مطرح کرده است.

گفتنی است که این اثر توسط انتشارات دیباگران تهران عرضه شده است.

کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که به‌تازگی قصد حضور در دنیای پر رمزوراز سئو و ارتقای رتبه در نتایج موتورهای جستجو را دارند، مخاطب اصلی این کتاب به‌حساب می‌آیند. کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل، اطلاعاتی مبتدی تا متوسط دارد. در نتیجه مطالعه‌‌ی این کتاب برای مدیران وب‌سایت نیز خالی از لطف نخواهد بود.

در بخشی از کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل می‌خوانیم

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که افزایش تعداد و حجم صفحات بر روی سایتشان یک استراتژی بلندمدت خوب است. به همین دلیل برخی از وب‌مستران بدون توجه به نوع و مرتبط بودن محتوای سایت‌های معتبر دیگر، از محتوای آن‌ها جهت افزایش تعداد صفحات سایت خودشان استفاده می‌کنند.

محتوایی که به طور خالص از سایت‌های دیگر حتی از منابع با کیفیت بالا گرفته شده باشد، هیچ ارزشی افزوده‌ای را برای بازدیدکنندگان سایت شما نسبت به سایت اصلی ندارد مگر اینکه خدمات کاربردی و یا محتوایی که خودتان تولید کرده‌اید را به سایتتان اضافه کنید. استفاده از محتوای سایت‌های دیگر ممکن است باعث نقض قوانین کپی رایت نیز شود و مالک محتوا می‌تواند درخواست حذف صفحه، صفحات و حتی کل سایت خاطی از ایندکس گوگل را برای DMCA گوگل ارسال کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی ناشر
سخن نویسنده
مقدمه
1- مفاهیم
2- الگوریتم‌های موتور جستجو
3- ACCELERATED MOBILE PAGES
4- راهنماهای گوگل وبمستر
5- آنچه یک سئوکار باید بداند
6- گوگل سرچ کنسول
7- بهینه‌سازی تصاویر
لینک‌های مهم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات222
زبانفارسی
شابک978-622-218-321-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل

برای دریافت کتاب SEO اصولی از زبان پارتنر رسمی گوگل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.