معرفی و دانلود رایگان کتاب آدم برفی مهربان

عکس جلد کتاب آدم برفی مهربان
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آدم برفی مهربان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آدم برفی مهربان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آدم برفی مهربان

تا حالا اسباب‌بازی مورد علاقه‌تان را به کسی هدیه داده‌اید؟ یا حاضرید از کیک شکلاتی خوشمزه‌ای که مادربزرگ به شما داده است، به برادرتان هم بدهید؟ کتاب آدم برفی مهربان نوشته شراره شیرودی داستان بخشندگی را برایتان می‌گوید و به شما نشان می‌دهد که چطور با مهربانی می‌توانید در یاد آدم‌ها ماندگار شوید!

درباره کتاب آدم برفی مهربان

شما آدم مهربان و بخشنده‌ای هستید؟ اصلاً تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چطور می‌توان مهربان بود یا به‌عنوان یک آدم مهربان شناخته شد؟

مهربانی دقیقاً همان چیزی است که می‌توانید آن را مثل دانه یک گیاه سبز،‌ در دل دیگران بکارید و برای همیشه در یادشان ماندگار شوید.

درست مثل اتفاقی که برای آدم برفی مهربان افتاد! داستان آدم برفی از جایی شروع می‌شود که در یک روز برفی زمستانی، آرام و آراد کوچولو که همراه با پدرشان به خرید رفته بودند،‌ در راه می‌مانند و چرخ گاری‌شان خراب می‌شود. پدر از بچه‌ها می‌خواهد که تا درست شدن چرخ گاری با هم بازی کنند و چه بازی‌ای بهتر و جذاب‌تر از ساختن آدم برفی؟!

آرام و آراد آدم برفی بزرگی می‌سازند و به جای یکی از چشم‌های او،‌ یک دانه بلوط می‌گذارند! اما این دانه بلوط،‌ فقط یک دانه نیست و اتفاقات عجیب و غریبی را رقم می‌زند که هیچکس انتظارش را ندارد.

شما فکر می‌کنید آخر قصه‌ی آدم مهربانی چه می‌شود؟

کتاب آدم برفی مهربان، نوشته شراره شیرودی، کودکان را با مهربانی، بخشندگی و کمک کردن به دیگران آشنا می‌کند و به آن‌ها می‌آموزد که چطور در زندگی آدم خوبی باشند و میوه‌ی این خوب بودن را بچینند!

کتاب آدم برفی مهربان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 8 سال که به خواندن کتاب قصه و داستان‌های آموزنده علاقه‌مندند، بسیار مناسب است.

در بخشی از کتاب آدم برفی مهربان می‌خوانیم

بالاخره صبح شد و بچه‌ها از خواب بلند شدند. آرام پشت پنجره رفت که چشمش به

آدم برفی افتاد. با تعجب پدر را صدا زد: «پدر! پدر! آدم برفی» پدر گفت : «آدم برفی! چطور همچین چیزی ممکن است؟

آرام و آراد به همراه پدر و مادر به حیاط رفتند. آدم برفی با لبخند به بچه‌ها سلام کرد. آرام گفت:«چطور همچین چیزی ممکن است! تو چگونه تا اینجا آمده‌ای؟»

آراد گفت:«پس چشم و دستانت کجاست؟»

آدم برفی تمام اتفاقات را برای بچه‌ها تعریف کرد. پدر خندید و گفت:« اما آدم برفی هنوز یک چشم بلوطی دارد.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آدم برفی مهربان
نویسنده
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب آدم برفی مهربان

نیکا شهبازی
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
سلام به کتاب راه و کتابراهی‌های عزیز
چه کتاب دوست داشتنی بود، تصاویر زیبایی داشت و جزئیات را دقیق و به زیبایی بیان کرده بود همچنین مفهوم و پیام زیبای بخشش و مهربانی را در برداشت و اینکه با آیه ۳۹ سوره سبا شروع شده بود خیلی عالی بود و تفسیری کودکانه از پیام این آیه بود.
علاوه بر آن مرا یاد شعر که
فردوسی انداخت می‌گفت:
نباشد همی نیک و بد پایدار همان به که نیکی بود یادگار
دراز است دست فلک بر بدی همه نیکویی کن اگر بِخرَدی
چو نیکی کنی، نیکی آید برت بدی را بدی باشد اندرخورت
چو نیکی نمایدت کیهان خدای تو با هر کسی نیز، نیکی نمای
مکن بد، که بینی به فرجام بد ز بد گردد اندر جهان، نام بد
به نیکی بباید تن آراستن که نیکی نشاید ز کس خواستن
وگر بد کنی، جز بدی ندروی شبی در جهان شادمان نغنوی
مرسی از کتاب راه و پیشنهاد می‌کنم این کتاب برای بچه‌ها خوانده شود.
Alen
۱۴۰۲/۲/۱۰
کتاب جالب بود و کلی نکته‌ی آموزنده داشت با تصویر سازی واضح و زیبا
اینکه این کتاب سعی می‌کنه به بچه‌ها دوستی، مهربونی، بخشش، عشق ورزیدن، کمک کردن، دوستی با طبیعت و حیوانات و... رو یاد میده خیلی زیباست از نظر من
تصاویر سازی زیبایی که در کتاب اومده علاوه بر جذب بچه‌ها، باعث میشه از همون ابتدا به کتاب علاقمند بشن و با کتاب دوست بشن، همینطور بیشتر روی بیارن به کتاب و کتابخوانی
علیرضا ص
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
کتاب فوق از لحاظ رنگ بندی تصاویر خوب است چون کتابی است که برای کودکان است از این لحاظ عنصر رنگ‌بندی در ان مهم است اما از نظر نقاشی یک ایرادی که وجود دارد این است که عکس گرفتن از عروسک‌ها بجای نقاشی انها برای تصاویر کتاب مناسب نیست وبه درد کارهای انیمیشن میخورد همچنین ساختار تخیلی خیلی اغراق امیز شده به نحوی که ادم برفی و حرف زدن ان امری عادی جلوه داده شده و همچنین رشد درخت بلوط در یک شب
Mhbb H
۱۴۰۳/۱/۵
کتاب خیلی قشنگی بود من چند وقت پیش برای پسر کوچولوم خوندم
اینقدر دوستش داشت که چند شب پشت سر هم بهم میگفت مامان خواهش میکنم دوباره برام بخونش. نکات آموزنده متن روان و عالی تصویر سازی بی عیب و نقص و داستان قشنگ آن، این کتاب رو جذاب تر کرده بود با تشکر از تیم کتابراه
سیده زهرا مکی
۱۴۰۱/۹/۲۹
دوستش داشتم، تنوع موضوعی قشنگی داشت، و میتونه مخاطب خودش رو تا آخر داستان نگه داره، داستان در عین سادگی، بسیار با مفهوم و برای کودکان آموزنده است و حتی برای بزرگسالان هم، عمق مفهومیه جالبی داره، تبریک به نویسنده‌ی خلاق این کتاب خانم شیرودی، امیدوارم کارهای بیشتری ازشون ببینیم
پونه
۱۴۰۱/۶/۵
داستان با زبان کودکانه بیان شده و من با اینکه الان خیلی وقته از داستان‌های بچگانه چیزی نمی‌خونم ولی از این کتاب خوشم امد، تصویرسازی‌ش خیلی خوبه و نکته مهمی که توش به چشم می‌خوره اینه که تصاویر مرتبط با فرهنگ ایرانی‌ست، هم داستان زیبا و گیرا و جذابه و هم تصویرسازیش تحسین برانگیز، ممنونم.
fatemeh
۱۴۰۲/۶/۲۲
کتاب آدم برفی مهربان اثر شگفت انگیز بانو شراره شیرودی کتابی عالی با جمله بندی کلمات و مفاهیم بسیار خوب کتابی پر از عشق و محبت که خواننده را جذب خودش میکند برای کودکان هم عالیه خلاصه هر چی تعریف کنم کمه من که خیلی دوسش دارم دیگه رسیدم به وسط هاش حتما بخونید
مهنیا منصوری
۱۴۰۲/۲/۳
سلام به دوستان عزیز
به نظر من کتاب خوبی بود عالی بود من که خیلی خوشم اومد امیدوارم
شما هم ازش خوشتون اومده باشه با اینکه 17صفحه بود ولی خوندم.
خیلی ممنونم از نویسنده و تصویر سازش
خیلی عالیه فقط نوشته هاش ریزه و داستانش طولانیه
باز هم ممنونم
الهام احمدی
۱۴۰۲/۲/۱
کتاب خیلی زیبایی هست
درباره مهربانی و کمک به دیگران بود و اون رو به شکل ساده و قشنگی بردی بچه بیان کرده، همچنین اشاره کوچیک و ظریفی هم به مرگ و از دست دادن کرده
تصاویر خوبی هم داره
نکته منفی کتاب فقط اینکه که برای بچه‌هایی با سن کم خیلی طولانیه
Saina.kian
۱۴۰۳/۱/۱۲
داستان زیبایی داشت ولی خیلی عکس‌های قدیمی و بی کیفتی داشت مغلوم بود عکس‌ها با ادیت بسیار بدی درست شده‌اند خیلی جاها حتی از شخصیت‌های باربی و سیمس استفاده کرده بودند توی عکس‌ها کیفت بسیار بد و داستان زیبا اما کمی هم آبکی (چرت)
مرضیه ربانی
۱۴۰۳/۱/۹
واقعا عالیه با تصاویر زنده و خیییلی زیبا که نه تنها برای بچه‌ها بلکه برای بزرگترها هم جذابه. داستان خیلی ساده و روان موضوع مهربانی و بخشندگی را به بچه‌ها یاد میده. مطمئنا بچه‌ها از خوندن داستان و تماشای تصاویر اون لذت میبرند.
حسینی
۱۴۰۲/۱۲/۷
متن داستان عالیه و بسیار آموزنده. به بچه‌ها مهربانی، بخشش، از خود گذشتگی رو یاد میده. تصاویر کتاب خیلی جذاب و قشنگ بود‌. پسرم عاشق این داستانه. و شعر آدم برفی مهربون رو همیشه میگه: آن کس که مرا ساخت، عشق همه کس بر دلم انداخت
اعظم رجب زاده
۱۴۰۲/۷/۲۴
دختر من ۴ ساله اس و وقتی کتابو براش خوندم خیییلی زیاد لذت برد و خودشو با شخصیتهای داستان همراه کرد و ناخودآگاه وارد فضای داستان شد، و چون کلمه‌ی بخشندگی به کرات استفاده میشه به نظرم میره به ضمیر ناخودآگاه بچه رخنه میکنه.
محمدرضا
۱۴۰۱/۵/۲۳
داستان خوبی بود برای کودکان نویسنده به خوبی توانسته بود احساسات و عواطف شخصیت‌ها را بیان کند اما کاش داستان پایانی شاد و دلنشین داشت نه اینکه غمگین باشد و شخصیت اصلی داستان بمیرد، ولی در کل خوب بود توصیه میکنم مطالعه کنید.
فاطمه مالکی
۱۴۰۲/۴/۱۰
سلام آموزنده بود و به کودکان بخشش و مهربانی و بخشندگی و... رو یاد میداد. البته به نظر من بهتر لود ل۶ جای استفاده از عروسک به جای نقاشی از ت۱اویر استفادهدمیکردن چون که اینطوری حذاب تر میشد ممنون ار کتابراه
مشاهده همه نظرات 166

راهنمای مطالعه کتاب آدم برفی مهربان

برای دریافت کتاب آدم برفی مهربان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.