معرفی و دانلود کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان نهم: بانک آزمون

عکس جلد کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان نهم: بانک آزمون
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان نهم: بانک آزمون

این اثر شامل مجموعه آزمون‌های تیزهوشان از سال 1396 تاکنون است که به‌همراه بررسی کامل روند تغییرات آزمون سمپاد در اختیار شما قرار گرفته. در کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان نهم به پاسخ‌نامه‌ی تشریحی و نکات کلیدی هر سوال دسترسی دارید و می‌توانید با استفاده از این مجموعه خیال راحت خود را از بابت قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان راحت کنید.

درباره‌ی کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان نهم

در ابتدای هر آزمونِ کتاب، روند تغییرات سال‌های گذشته کاملاً توضیح داده شده تا در جریان جزئیات طراحی سوالات سمپاد (سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان) قرار بگیرید. به‌علاوه با مقایسه‌ی پاسخ‌های خود با توضیحات پاسخنامه‌ی کتاب، در عین آن‌که می‌توانید عملکرد خود را بهتر محک بزنید، نکات اصلی آزمون‌ها را به‌شکل منسجم‌تری به خاطر می‌سپارید.

آزمون‌های هر سال تحصیلی کتاب، شامل دو دفترچه می‌شود. در دفترچه‌ی نخست سوالاتی با نظر به انواع مختلفی از هوش، از جمله هوش تصویری، تجسمی، کلامی، منطقی، ریاضی، هوش سرعت و دقت و... طراحی شده و دفترچه‌ی دوم به سوالات دروس قرآن، ادبیات فارسی، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی و ریاضیات اختصاص دارد.

لازم به ذکر است که تست‌های کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان نهم، کاملاً مشابه نسخه‌ی اصلی آزمون‌های سمپاد است تا اگر در طراحی یک سوال غلطی وجود داشته، به همان صورت که بوده آن را مشاهده کنید و ارزیابی واقع‌بینانه‌تری نسبت به سوالات آزمون تیزهوشان داشته باشید.

کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان نهم از سوی انتشارات پویش اندیشه خوارزمی منتشر شده و حاصل همکاری گروه مولفان این انتشارات است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

درباره‌‌ی مجموعه‌ کتاب‌های نیترو

مجموعه کتاب‌های نیترو که برای دانش‌آموزان تیزهوش تهیه شده است، شامل تست‌ها و درسنامه‌هایی است که با هدف شبیه‌سازی آزمون‌های هوش و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای چنین آزمون‌هایی طراحی شده‌اند. این مجموعه به همت انتشارات پویش اندیشه خوارزمی به چاپ رسیده و از کتاب‌های شاخص آن می‌توان به «50 آموزش هوش کلامی پنجم و ششم»، «تیک آف: 44 آزمون هوش سرعتی» و «33 آزمون دقت و تمرکز» اشاره کرد.

کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان نهم مناسب چه کسانی است؟

کتاب حاضر مناسب آن دسته از دانش‌آموزان پایه‌ی نهم است که می‌خواهند خود را برای آزمون ورودی تیزهوشان پایه‌ی دهم آماده کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان نهم: بانک آزمون
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات161
زبانفارسی
شابک978-622-5901-37-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان نهم

ماری
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
بد نیست فقط یه مشکلی که داره اینه قدیمیه و آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ داخلش نیست، یعنی آخرین آزمونی که برگزار شده.
فاطمه ریوف
۱۴۰۳/۱/۵
برای آشنا شدن با سطح آزمون تیزهوشان خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان نهم

برای دریافت کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.