معرفی و دانلود کتاب آمادگی آزمون دکتری اصلاح گیاهان دارویی

عکس جلد کتاب آمادگی آزمون دکتری اصلاح گیاهان دارویی
قیمت:
۳۹۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون دکتری اصلاح گیاهان دارویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون دکتری اصلاح گیاهان دارویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی آزمون دکتری اصلاح گیاهان دارویی

کتاب آمادگی آزمون دکتری اصلاح گیاهان دارویی یک مجموعه‌ی مشتمل بر دو بخش آموزش و تست است که شما را با زیروبم مباحث درس اصلاح گیاهان دارویی آشنا می‌کند تا به‌شکل کنکوری و نکته‌به‌نکته مطالب آن را در ذهنتان جمع‌بندی کنید.

درباره‌‌ی کتاب آمادگی آزمون دکتری اصلاح گیاهان دارویی

اصلاح گیاهان دارویی از جمله دروس گرایش گیاهان دارویی‌ست که با هدف آشنایی دانشجویان این رشته با اصول کلی اصلاح، انواع روش‌های اصلاح گیاهان و اهداف آن تدوین شده است. در کتاب آمادگی آزمون دکتری اصلاح گیاهان دارویی، مجموعه‌ای مشتمل بر خلاصه و چکیده‌ی هر مبحث، نکته‌ها و روش‌های پاسخگویی و تست‌های خودسنجی و طبقه‌بندی‌شده پیش روی شماست. برای پاسخ به تست‌ها لازم است ابتدا به مباحث مطرح‌شده در درسنامه مسلط شوید و پس از پایان تست زدن، پاسخ‌های تشریحی را برای جا افتادن هرچه بیشتر مطالب در ذهنتان مرور کنید. این کتاب را گروه مولفان انتشارات سنجش امیرکبیر تدوین کرده‌اند.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر

امروزه به‌سبب حجم بالای داوطلبین و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی می‌باشد و قسمت دوم شامل تست‌های طبقه‌بندی شده است. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب آمادگی آزمون دکتری اصلاح گیاهان دارویی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب می‌تواند منبع مناسبی برای داوطلبان کنکور دکتری رشته‌ی علوم باغبانی با گرایش گیاهان دارویی باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تعاریف و کلیات
فصل دوم: بیوتکنولوژی مهندسی ژنتیک
فصل سوم: ریزازدیادی و بیوتکنولوژی تولیدمثل غیرجنسی
فصل چهارم: روش‌های بیوتکنولوژی در اصلاح گیاهان دارویی
فصل پنجم: چکیده‌ای از اصلاح گیاهان دارویی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی آزمون دکتری اصلاح گیاهان دارویی
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات213
زبانفارسی
شابک978-600-7400-98-2
موضوع کتابکتاب‌های کنکور دکترا
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی آزمون دکتری اصلاح گیاهان دارویی

برای دریافت کتاب آمادگی آزمون دکتری اصلاح گیاهان دارویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.