معرفی و دانلود کتاب آمادگی آزمون دکتری ریز زیست فناوری (نانوبیوتکنولوژی)

عکس جلد کتاب آمادگی آزمون دکتری ریز زیست فناوری (نانوبیوتکنولوژی)
قیمت:
174000 تومان - 18.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون دکتری ریز زیست فناوری (نانوبیوتکنولوژی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون دکتری ریز زیست فناوری (نانوبیوتکنولوژی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی آزمون دکتری ریز زیست فناوری (نانوبیوتکنولوژی)

کتاب آمادگی آزمون دکتری ریز زیست فناوری (نانوبیوتکنولوژی) دارای نکات ارزشمند درباره مطالعه درسی، مباحث مهم و سوالات پرتکرار است که به عنوان یکی از بهترین منابع آزمون دکتری این رشته شناخته می‌شود.

درباره کتاب آمادگی آزمون دکتری ریز زیست فناوری (نانوبیوتکنولوژی):

رشته نانوبیوتکنولوژی یکی از جدیدترین و البته تخصصی‌ترین گرایش‌های رشته زیست‌شناسی سلولی و مولوکولی است. فعالان این حوزه، با اجسامی در ابعاد نانو سروکار دارند و به دنبال تولید ابزارهایی برای مطالعه و بررسی سیستم‌های بیولوژیک هستند. کتاب آمادگی آزمون دکتری ریززیست فناوری (نانوبیوتکنولوژی) که توسط گروه مولفان سنجش امیرکبیر تالیف شده، با ارائه نکات کاربردی مدیریت مطالعه و آزمون، خلاصه درس‌ها و سوالات چهار گزینه‌ای می‌تواند به داوطلبان در کسب نتیجه بهتر راهنمایی کند و برای جمع‌بندی پایانی مفید واقع شود.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر:

امروزه، به‌دلیل تعداد بالای داوطلبان و وجود رقابت تنگاتنگ میان آن‌ها، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه مؤسسه‌هایی جدید با انبوهی از شعارهای غیرعملی سر برآورده‌اند و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش‌پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی:

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه‌ی درس و نکات کلیدی و قسمت دوم شامل تست‌های طبقه‌بندی‌شده است. بنابراین کافی‌ است تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به‌خوبی فرا بگیرند و در آخر تست‌های طبقه‌بندی‌شده را حل کنند.

کتاب آمادگی آزمون دکتری ریز زیست فناوری (نانوبیوتکنولوژی) برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما نیز یکی از داوطلبان مقطع دکتری رشته نانوبیوتکنولوژی هستید، استفاده از این کتاب را برای جمع‌بندی پایانی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه
فصل دوم: ‌ نانوذرات
فصل سوم: نانو ساختارهای کربنی
فصل چهارم: نانولوله‌های پپتیدی
فصل پنجم: مواد نانوحفره‌دار
فصل ششم: DNA به عنوان نانو ساختار (DNA نانوتکنولوژی)
فصل هفتم: خودآرایی زیستی (Assembly Self)
فصل هشتم: باکتری‌های مغناطیسی و مگنتوزوم
فصل نهم: حسگرهای زیستی (biosensors)
فصل دهم: ابزارهای مهم مقیاس نانو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی آزمون دکتری ریز زیست فناوری (نانوبیوتکنولوژی)
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات94
زبانفارسی
شابک978-600-7400-68-5
موضوع کتابکتاب‌های کنکور دکترا
قیمت نسخه الکترونیک
174000 ت - 18.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی آزمون دکتری ریز زیست فناوری (نانوبیوتکنولوژی)

برای دریافت کتاب آمادگی آزمون دکتری ریز زیست فناوری (نانوبیوتکنولوژی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.