معرفی و دانلود کتاب آمادگی آزمون دکتری نظریه‌های جامعه شناسی ورزشی

عکس جلد کتاب آمادگی آزمون دکتری نظریه‌های جامعه شناسی ورزشی
قیمت:
226000 تومان - 23.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون دکتری نظریه‌های جامعه شناسی ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون دکتری نظریه‌های جامعه شناسی ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی آزمون دکتری نظریه‌های جامعه شناسی ورزشی

کتاب آمادگی آزمون دکتری نظریه‌های جامعه شناسی ورزشی دربردارنده‌ی تکنیک‌های برنامه‌ریزی، درسنامه و تست‌های طبقه‌بندی‌شده‌ای است که دانشجویان و داوطلبان کنکور دکتری رشته‌ی جامعه شناسی می‌توانند از این اثر کاربردی به‌عنوان یک منبع غنی جهت آمادگی برای کنکور استفاده کنند.

درباره‌ی کتاب آمادگی آزمون دکتری نظریه‌های جامعه شناسی ورزشی

رشته‌ی جامعه شناسی یکی از پرطرفدارترین رشته‌های علوم انسانی است که به مطالعه‌ی جوامع بشری از زاویه دید متفاوت می‌پردازد. این رشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی به زیرشاخه‌های گوناگونی تقسیم شده و به صورت تخصصی به یکی از ابعاد جوامع انسانی می‌پردازد؛ مانند جامعه‌شناسی سیاسی، جامعه‌شناسی آسیب‌های اجتماعی، جامعه‌شناسی ورزشی، جامعه‌شناسی توسعه و ...

کتاب آمادگی آزمون دکتری نظریه‌های جامعه شناسی ورزشی پیرامون نظریه‌های جامعه‌شناسی ورزشی، با تلاش و کوشش جمعی از مؤلفان انتشارات سنجش امیرکبیر تألیف شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبان و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی است و قسمت دوم انواع تست‌های طبقه‌بندی شده را در برمی‌گیرد. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب آمادگی آزمون دکتری نظریه‌های جامعه شناسی ورزشی مناسب چه کسانی است؟

مرور این کتاب را به همه‌ی داوطلبان کنکور مقطع دکتری علوم اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم.‌

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: جامعه و ورزش
تست‌های طبقه‌بندی‌شده فصل اول
پاسخنامه تست‌های طبقه‌بندی‌شده فصل اول
تست‌های خودسنجی فصل اول
پاسخنامه تست‌های خودسنجی فصل اول
فصل دوم: ورزش و ارتباطات
تست‌های طبقه‌بندی‌شده فصل دوم
پاسخنامه تست‌های طبقه‌بندی‌شده فصل دوم
تست‌های خودسنجی فصل دوم
پاسخنامه تست‌های خودسنجی فصل دوم
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی آزمون دکتری نظریه‌های جامعه شناسی ورزشی
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات138
زبانفارسی
شابک978-600-7730-42-3
موضوع کتابکتاب‌های کنکور دکترا
قیمت نسخه الکترونیک
226000 ت - 23.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی آزمون دکتری نظریه‌های جامعه شناسی ورزشی

برای دریافت کتاب آمادگی آزمون دکتری نظریه‌های جامعه شناسی ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.