معرفی و دانلود کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت

عکس جلد کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت
قیمت:
۱۰۴۰۰۰ ۵۲,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت، با دارا بودن مجموعه‌ای کامل از درسنامه‌ها، تست‌های خودسنجی و تکنیک‌های برنامه‌ریزی کنکور منبع مناسبی برای جمع‌بندی راهبردی و آمادگی جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری این رشته است.

درباره‌ی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت

مهندسی ابزار دقیق شاخه‌ای از رشته‌ی مهندسی کنترل و ازجمله گرایش‌های رشته مهندسی برق به‌شمار می‌رود. موفقیت در این رشته و پیشرفت حرفه‌ای در این زمینه نیازمند یادگیری کامل زبان تخصصی است. بنابراین داوطلبان شرکت در آزمون کنکور، برای کسب رتبه‌های برتر باید این درس را به‌شکل تخصصی بیاموزند. کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده است و یکی از منابع کاربردی در این زمینه است.

این اثر براساس چندین منبع مکتوب، از جمله کتاب و جزوات دانشگاه‌های معتبری همچون دانشگاه صنعت نفت تالیف شده. درسنامه‌ها و تست‌های طبقه‌بندی شده‌ی این کتاب کمک می‌کند آموخته‌های خود را تکمیل و تثبیت کنید.

کتاب حاضر به کوشش جمعی از مؤلفان انتشارات سنجش امیرکبیر تألیف شده و در اختیار داوطلبان قرارگرفته‌است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبان و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی است و قسمت دوم آن تست‌های طبقه‌بندی شده را در برمی‌گیرد. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به داوطلبان شرکت در آزمون‌های کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌ی مهندسی برق توصیه می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات62
زبانفارسی
شابک978-600-8487-49-4
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۴۰۰۰ ۵۲,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت

برای دریافت کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.