معرفی و دانلود کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی مکاترونیک

عکس جلد کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی مکاترونیک
قیمت:
۲۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی مکاترونیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی مکاترونیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی مکاترونیک

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی مکاترونیک مجموعه‌ای از درسنامه‌های تخصصی و تست‌های طبقه‌بندی‌شده درس زبان انگلیسی را دربرمی‌گیرد که ازجمله دروس بسیار مهم برای موفقیت در کنکور است. کتاب حاضر یک منبع جامع و کاربردی برای ایجاد آمادگی جهت شرکت کنکور کارشناسی ارشد رشته مکاترونیک است.

درباره‌ی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی مکاترونیک

رشته‌ی مکاترونیک ازجمله رشته‌های جدید و درحال‌رشد در میان علوم مهندسی است که به‌عنوان یک علم میان‌رشته‌ای در نظر گرفته می‌شود. مکاترونیک در واقع ترکیبی از هفت رشته‌ی مهندسی الکترونیک، مهندسی مکانیک، مهندسی پروژه، مهندسی کنترل، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مخابرات‌ و مهندسی مولکولی است که با هدف برقراری نگاهی یکپارچه به سیستم‌های الکترونیکی، کنترلی، مکانیکی، و نرم‌افزاری شکل گرفته است. تسلط بر زبان انگلیسی تخصصی این رشته، یکی از تونایی‌های بسیار ضروری و مورد نیاز برای کارشناسان مکاترونیک به‌شمار می‌رود.

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی مکاترونیک، با هدف آموزش عمیق و صحیح زبان انگلیسی این رشته، منبعی بسیار کاربردی برای دانشجویان و داوطلبان شرکت در کنکور است. در تالیف این اثر از منابع موثقی مانند جزوات دانشگاه‌های برتر و سایر کتاب‌های معتبر استفاده شده است. کتاب پیش‌رو توسط گروهی از مؤلفان انتشارات سنجش امیرکبیر آماده شده و در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبان و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی است و قسمت دوم آن تست‌های طبقه‌بندی شده را در برمی‌گیرد. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی مکاترونیک مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی مکاترونیک به کلیه داوطلبان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد این رشته توصیه می‌شود.‌

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی مکاترونیک
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات151
زبانفارسی
شابک978-600-8487-20-3
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی مکاترونیک

برای دریافت کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی مکاترونیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.