معرفی و دانلود کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی زیست شناسی (علوم جانوری)

عکس جلد کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی زیست شناسی (علوم جانوری)
قیمت:
140000 تومان - 14.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی زیست شناسی (علوم جانوری) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی زیست شناسی (علوم جانوری) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی زیست شناسی (علوم جانوری)

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی زیست شناسی (علوم جانوری) یکی از منابع جامع برای درس زبان انگلیسی است که با ارائه واژگان، متن‌های کنکوری و سوالات تستی مخصوص هر مبحث، شما را برای مواجهه با این درس مهم آماده کند.

درباره کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی زیست شناسی (علوم جانوری)

زبان انگلیسی یکی از دروسی است که بسیاری از داوطلبین به خصوص در مقطع ارشد را نگران می‌کند. پاراگراف‌های طولانی و کلمات تخصصی در نگاه اول به نظر دشوار می‌آیند اما با مرور روزمره و تمرین سوالات شبیه‌سازی شده با کنکور، کسب درصدی درخشان غیرممکن نیست. کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی زیست شناسی (علوم جانوری) از انتشارات امیرکبیر با گردآوری متن‌های مختلف و سوالات چهارگزینه‌ای، به شما کمک می‌کند تا خودتان را برای روز کنکور آماده و مسیر ورود به دانشگاه‌های برتر را هموار کنید.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبین و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی می‌باشد و قسمت دوم شامل تست‌های طبقه‌بندی شده است. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی زیست شناسی (علوم جانوری) مناسب چه کسانی است؟

داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته زیست‌شناسی (علوم جانوری) می‌توانند از این درس برای بهبود مهارت‌های تست زنی خود و مرور کلمات تخصصی استفاده کنند.

فهرست مطالب کتاب

Chapter 1: General Biology
Chapter 2: Animal Biology
References

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی زیست شناسی (علوم جانوری)
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات83
زبانانگلیسی
شابک978-600-8487-18-0
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
140000 ت - 14.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی زیست شناسی (علوم جانوری)

برای دریافت کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی زیست شناسی (علوم جانوری) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.