معرفی و دانلود کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری فلسفه و مکاتب جغرافیایی

عکس جلد کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری فلسفه و مکاتب جغرافیایی
قیمت:
۳۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری فلسفه و مکاتب جغرافیایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری فلسفه و مکاتب جغرافیایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری فلسفه و مکاتب جغرافیایی

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری فلسفه و مکاتب جغرافیایی شامل مجموعه‌ا‌ی از درسنامه‌ها و تست‌های طبقه‌بندی شده است که براساس منابع معتبر این درس تدوین شده تا بتوانید عملکرد مناسبی در پاسخ به تست‌های کنکوری این درس داشته باشید.

درباره‌ کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری فلسفه و مکاتب جغرافیایی

اولین زمینه‌های شکل‌گیری فلسفه‌ی جغرافیا از دهه 1930 تا 1960 و با نفوذ تفکرات فلسفی در مطالعات جغرافی‌دانان به وجود آمد. این مسئله در روابط علم جغرافیا با سایر علوم تاثیرگذار بود و بعدها در ابعاد اجتماعی و اقتصادی هم نمود پیدا کرد. با ظهور مکاتب ایده‌آلیسم و رئالیسم هر جغرافی‌دان از مکتبی خاص پیروی می‌کرد. بنابراین امروز نمود مکاتب فلسفی در جغرافیا در تحلیل واقعیت‌های موجود نقش مهمی دارد. در تدوین کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری فلسفه و مکاتب جغرافیایی، از 8 منبع موثق، ازجمله کتاب‌ها و جزوات دانشگاه‌هایی چون دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی، دانشگاه علوم تحقیقات و کتاب‌های نشرهای معتبری چون سازمان سنجش، موسسه‌ی جغرافیایی و گیتاشناسی استفاده شده است. این کتاب با تالیف گروهی از مولفان انتشارات امیرکبیر منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبین و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی می‌باشد و قسمت دوم شامل تست‌های طبقه‌بندی شده است. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری فلسفه و مکاتب جغرافیایی چه کسانی است؟

این کتاب به داوطلبان کنکور ارشد و دکتری علوم جغرافیایی توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: پیدایش و تکوین جغرافیا
فصل دوم: فلسفه، پارادایم و جغرافیا
فصل سوم: فلسفه‌های محیطی و جغرافیا
فصل چهارم: جغرافیای کاربردی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری فلسفه و مکاتب جغرافیایی
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات217
زبانفارسی
شابک978-600-7730-56-0
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری فلسفه و مکاتب جغرافیایی

برای دریافت کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری فلسفه و مکاتب جغرافیایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.