معرفی و دانلود کتاب آموزش تصویری کاربرد Excel در حسابداری

عکس جلد کتاب آموزش تصویری کاربرد Excel در حسابداری
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تصویری کاربرد Excel در حسابداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تصویری کاربرد Excel در حسابداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش تصویری کاربرد Excel در حسابداری

کتاب آموزش تصویری کاربرد Excel در حسابداری اثری از مصطفی عبدی است. این کتاب سعی دارد به آموزش تصویری یکی از پرکاربردترین و مهمترین برنامه‌های کامپیوتری یعنی Excel بپردازد. این برنامه اصلی‌ترین برنامه در شاخه‌های حسابداری و داده‌های مالی است و این کتاب آموزشی می‌تواند برای دانشجویان رشته‌های دانشگاهی بسیار مفید واقع شود. در این کتاب نویسنده از انواع تمرینات و توضیحات تصویری برای القای آموزه‌های خود استفاده کرده است.

درباره‌ی کتاب آموزش تصویری کاربرد Excel در حسابداری

در کتاب آموزش تصویری کاربرد Excel در حسابداری تألیف مصطفی عبدی سعی شده به صورت جامع و کامل هرآنچه که به برنامه‌ی اکسل مربوط است پوشش داده شود. این کتاب، همان‌طور که از عنوان‌اش برمی‌آید، بر آن است تا به روش تصویری و با آموزش گام به گام پیش برود. سطح کتاب از مبتدی تا حرفه‌ای را در بر می‌گیرد. به این منظور که در فصول ابتدایی کتاب به معرفی ساختار کلی این برنامه و کارایی آن پرداخته می‌شود، اما در فصول پایانی به آموزش مبانی و بخش‌هایی اشاره می‌شود که می‌تواند برای دانشجویان حسابداری اطلاعات ویژه‌ای ارائه دهد. پس به طور کلی می‌توان اذعان کرد که این کتاب هم برای مخاطبان عام که قصد دارند با این برنامه‌ آشنا شوند مناسب است و هم کسانی که در دانشگاه باید دروس مربوطه را پشت‌سر بگذارند.

بی‌شک اهمیتی که برنامه‌ی Excel در ساختاربندی داده‌های مالی و شیوه‌های نوین حسابداری به مخاطبان عرضه می‌کند، باعث شده تا در سطح جهانی به عنوان یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین نرم‌افزارهای رایانه‌ای شناخته شود. دلیل آن به الگوی اجرایی و سهولت اجرای برنامه بازمی‌گردد که در امور مختلف مالی و جدول‌بندی واجد اهمیت و کارایی بالایی است. به همین منظور، کتاب آموزش تصویری کاربرد Excel در حسابداری که به همت و تألیف مصطفی عبدی منتشر شده برای مخاطبان اثری ارزشمند است. چون این کتاب با استفاده از تصاویر و تمریناتی که در جهت درک هرچه بهتر ساز و کارهای برنامه طراحی کرده، هرآنچه لازم است در مورد Excel بدانید با توضیحات شفاف و آشکار به مخاطبان ارائه داده است.

یکی از ویژگی‌های ممتاز این کتاب که آن را با آثار آموزشی مشابه متفاوت می‌کند، تمریناتی‌ست که مصطفی عبدی برای دانشجویان مدون نموده تا با استفاده از آن‌ها تسلط خود را در به کار گرفتن از گزینه‌های موجود در این برنامه افزایش دهند. تمریناتی که از سطح ساده تا تخصصی را شامل می‌شوند و گستره‌ی وسیعی از مخاطبان گوناگون را دربرمی‌گیرد. این تمرینات همگی از اصول و قواعد دقیقی برخوردارند و به کمک آن‌ها، ارائه‌ی توضیحات تکمیلی به بهترین شکل مدون شده است.

کتاب آموزش تصویری کاربرد Excel در حسابداری اثر مصطفی عبدی از انتشارات نبض دانش منتشر شده است.

کتاب آموزش تصویری کاربرد Excel در حسابداری برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر به دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی رشته‌ی حسابداری و به طور کلی تمام کسانی که برای انجام کارهایشان نیاز به برنامه‌ی اکسل دارند پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی اولیه با اکسل 2016
فصل دوم: زبانه FILE
فصل سوم: زبانه HOME
فصل چهارم: فرمول‌نویسی مکعبی
فصل پنجم: زبانه INSERT
فصل ششم: زبانه PAGE LAYOUT
فصل هفتم: زبانه FORMULAS
فصل هشتم: زبانه دیتا DATA
فصل نهم: زبانه REVIEW

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش تصویری کاربرد Excel در حسابداری
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات337
زبانفارسی
شابک978-600-7703-66-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس، کتاب‌های آموزش حسابداری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش تصویری کاربرد Excel در حسابداری

برای دریافت کتاب آموزش تصویری کاربرد Excel در حسابداری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.