معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop CC 2019

عکس جلد کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop CC 2019
قیمت:
250000 تومان - 26.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop CC 2019 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop CC 2019 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop CC 2019

کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop CC 2019 ، شامل درسنامه‌هایی جامع و به‌روز پیرامون نرم‌افزار فتوشاپ است که به قلم سید بهزاد عطیفه پور و براساس آخرین نسخه‌ی برنامه‌ی فتوشاپ تدوین شده. این کتاب می‌تواند مورد استفاده‌ی هنرجویان مبتدی تا حرفه‌ای قرار گیرد.

درباره‌ی کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop CC 2019

با خواندن این کتاب با دنیای گسترده‌ی فتوشاپ و خلق هنری تصاویر آشنا می‌شوید. توسعه‌ی روزافزون فناوری ارتباطی، باعث شده هر روز شاهد تحولات اساسی چشمگیری در دنیای خود باشیم. بی‌شک فتوشاپ امروزه تنها ابزاری برای ادیت عکس‌های شما نیست، بلکه در زمینه‌هایی چون ساخت تصاویر دو‌بعدی، مدل‌سازی ‌3D‌، ‌چاپ 3D‌، تدوین فایل‌های ویدئویی، ساخت انیمیشن و... نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop CC 2019 حاصل بیش از 10 سال سابقه‌ی تدریس سید بهزاد عطیفه پور است که در هفده فصل جامع در اختیار علاقمندان به یادگیری فتوشاپ قرار گرفته و هدف از نگارش آن دسترسی به منبعی پربار، معتبر و با کیفیت برای آموزش یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارهای گرافیکی‌ست.

در فصل‌های مختلف این کتاب که توسط «موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران» به انتشار رسیده است، با مفاهیم پایه طراحی و شروع کار با فتوشاپ آشنا می‌شوید و در مراحل بعد کار با ابزارها، مدیریت لایه‌ها، اصلاح رنگ تصاویر، نقاشی دیجیتال، ابزارهای متنی و چاپ و خروجی را خواهید آموخت.

کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop CC 2019 مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دانشجویان رشته‌ی گرافیک، عکاسی و کلیه‌ی افرادی که به دنبال یادگیری فتوشاپ به صورت خودآموز هستند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop CC 2019 می‌خوانیم

نرم‌افزار ‌Photoshop‌ از دسته نرم‌افزارهای ‌Image Editor‌ است به این معنا که به کمک این نرم‌افزار می‌توان تصاویر را ویرایش کرده و حتی تصاویری زیبا در این نرم‌افزار خلق نمود. Photoshop‌ یکی از محبوب‌ترین و در عین حال پرکاربردترین نرم افزارهای گرافیکی حال حاضر است که توانسته است طیف وسیعی از مخاطبین را چه در زمینه گرافیک و چه در سایر زمینه‌هایی که به نوعی با تصویر، رنگ و چاپ سروکار دارند به خود جذب کند.

نرم افزار ‌Photoshop ‌در هر دو سیستم عامل ویندوز ماکروسافت و مکینتاش کار می‌کند. داشتن ابزارهای متنوع انتخاب و ویرایش، فیلترهای زیبا و کارآمد، استفاده از ابزارها و دستورات هوشمند به محتوای تصویر، امکانات کار در فضای سه‌بعدی، امکانات تدوین ویدئویی و... از دلایل قدرت این نرم‌افزار ارزشمند است. این نرم‌افزار غالبا برای طراحی و چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد اما از آن می‌توان برای طراحی تصاویر وب، روتوش و رنگی کردن تصاویر قدیمی. ایجاد و اصلاح فایل‌های ویدیویی، ایجاد اشکال سه‌بعدی، ساخت انیمیشن، شیت‌بندی معماری و … استفاده کرد. ‌Photoshop‌ برای راحت‌تر شدن کار طراحان، امکان ساخت و ویرایش اشیا سه‌بعدی را در خود گنجانده است. با کمک ابزارها و دستورات سه‌بعدی، می‌توان اشیا سه‌بعدی جدید را ایجاد کرد و این اشیا سه‌بعدی جدید را در کنار اشیا و تصاویر دو بعدی مورد استفاده قرار داد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با Photoshop و مفاهیم گرافیک
فصل دوم: شروع کار با Photoshop
فصل سوم: توانایی کار با ابزارهای انتخاب، برش و تغییر سایز
فصل چهارم: رنگ های پیش‌زمینه و پس‌زمینه
فصل پنجم: معرفی راهکارهای طراحی دقیق در Photoshop
فصل ششم: مدریت لایه‌ها در Photoshop
فصل هفتم: مدریت LAYER STYLE
فصل هشتم: کار با کانال‌ها
فصل نهم: ماسک
فصل دهم: تنظیمات و اصلاح رنگ‌های تصویر
فصل یازدهم: نقاشی
فصل دوازدهم: ابزارهای ترسیمی
فصل سیزدهم: ابزارهای متنی
فصل چهاردهم: بهینه‌سازی Photoshop
فصل پانزدهم: فرمان‌های خودکار
فصل شانزدهم: خلق تصویر در Photoshop
فصل هفدهم: چاپ و خروجی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش جامع Adobe Photoshop CC 2019
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات455
زبانفارسی
شابک978-622-218-088-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک
250000 ت - 26.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop CC 2019

Behrouz Por
۱۴۰۳/۱/۱۱
با سلام و احترام کتاب حاضر راهنمای بسیار عالی برای یادگیری فتوشاپ می باشد توصیه من به علاقمندان یادگیری این علم اینست که در کنار این کتاب، کتاب فتوشاپ برای حرفه ای ها هم تهیه کند چون در آن مثال های عملی بیشتری آورده شده که مکمل بسیار جالبی برای هم خواهند بود، تاکید بنده براین است یک نگاهی به سر فصل های دو کتاب بیاندازند، بدرستی متوجه صحبت های بنده خواهید شد. با تشکر از مجموعه کتابرا
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop CC 2019

برای دریافت کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop CC 2019 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.