معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع Excel همراه با تمرین‌های کاربردی

عکس جلد کتاب آموزش جامع Excel همراه با تمرین‌های کاربردی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع Excel همراه با تمرین‌های کاربردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع Excel همراه با تمرین‌های کاربردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش جامع Excel همراه با تمرین‌های کاربردی

کتاب آموزش جامع Excel همراه با تمرین‌های کاربردی، نوشته‌ی علی هندی ورکانه، راهنمایی جامع برای آشنایی و تسلط بر نرم‌افزار اکسل است. این نرم‌افزار محبوب که توسط شرکت مایکروسافت پشتیبانی می‌شود، امکانات متعددی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و برای مشاغل و فعالیت‌های مختلف کاربرد بسیاری دارد. نویسنده ضمن معرفی نرم‌افزار، ابزارهای آن را تشریح می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان با کمک این برنامه، کارهای روزمره و پیشرفته را به سرانجام رساند.

درباره‌ی کتاب آموزش جامع Excel همراه با تمرین‌های کاربردی

نرم‌افزار اکسل، یکی از پرکاربردترین برنامه‌ها در فضای کامپیوتر است. افراد می‌توانند برای سهولت در انجام فعالیت‌های مختلف از این برنامه استفاده کنند. به همین خاطر علی هندی ورکانه، کتاب آموزش جامع Excel همراه با تمرین‌های کاربردی را تألیف کرد تا کسانی را که با فضای این نرم‌افزار آشنا نیستند، راهنمایی کند.

در عصر کنونی، عمده‌ی فعالیت‌ها به‌ وسیله‌ی کامپیوتر انجام می‌شود. در این میان، اکسل می‌تواند شمار قابل‌توجهی از کارهای متداول و پیشرفته را پوشش دهد. ورود اطلاعات، محاسبات ریاضی، سازمان‌دهی اطلاعات، حساب‌داری، بودجه‌بندی، برنامه‌نویسی، مدل‌سازی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، شماری از فعالیت‌هایی‌ است که توسط نرم‌افزار اکسل قابل‌اجرا خواهند بود. این برنامه توسط شرکت مایکروسافت پشتیبانی می‌شود و از سال 1985 آماده‌ی خدمت‌رسانی به کاربران بوده. شایان ذکر است افرادی که با اصول اولیه‌ی کار با این نرم‌افزار آشنایی دارند، از مطالب کتاب پیش‌رو نهایت بهره را خواهند برد. با این حال، کسانی که پیش‌زمینه‌ای در این حوزه ندارند هم می‌توانند با استفاده از توصیه‌های نویسنده، آموزش‌های لازم را کسب کنند.

علی هندی ورکانه، چگونگی اجرای نرم‌افزار را در ابتدای کتاب شرح می‌دهد تا افرادی که پیش‌تر از این برنامه استفاده نکرده‌اند هم قادر به درک توضیحات باشند. سپس مباحث مقدماتی کار با اکسل را آغاز می‌کند. معرفی و نام‌گذاری سلول‌ها، یکی از مباحث کلیدی این قسمت‌ است. او در ادامه، شماری از پرکاربردترین اصطلاحات و ابزارهای اکسل را تشریح می‌کند تا افراد حین کار با نرم‌افزار دچار مشکل نشوند. چگونگی رسم نمودار، کار با توابع، محافظت از کاربرگ و فریز کردن سطوح و سطرها، از دیگر مباحث کتاب پیش‌رو هستند. در نهایت، کتاب آموزش جامع Excel همراه با تمرین‌های کاربردی در 19 فصل، تمامی ابزارها و نکات لازم برای کار با اکسل را معرفی می‌کند و امکانات این برنامه را برای مخاطب شرح می‌دهد.

باید توجه داشت که تمامی مباحث کتاب حاضر، دارای تمریناتی هستند که کمک می‌کنند تا خواننده به یکی از کاربران پیشرفته‌ی نرم‌افزار اکسل تبدیل شود. همچنین تمام آموزش‌ها با تصویر همراه‌اند. در نتیجه، مخاطبان می‌توانند آن را با صفحه‌ی نمایش خود مقایسه کرده و آموزش‌ها را اجرا کنند.

کتاب آموزش جامع Excel همراه با تمرین‌های کاربردی برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر خواندنی برای تمام افرادی که می‌خواهند با مبانی و اصول کار با نرم‌افزار اکسل آشنا شوند، مناسب خواهد بود. همچنین مطالعه‌ی آن کمک می‌کند تا خواننده در شمار کاربران پیشرفته‌ی این نرم‌افزار قرار گیرد.

با علی هندی ورکانه بیشتر آشنا شویم

علی هندی ورکانه، نویسنده‌ی موفق ایرانی است که آثار کاربردی و کمک‌آموزشی سودمندی را برای تدریس و تقویت مهارت‌های رایانه‌ای به نگارش درآورده. شماری از کتاب‌های وی هستند: «آموزش مهارت برنامه‌نویسی اسکرچ مقدماتی»، «آموزش الگوریتم به زبان ساده» و «طراحی گام‌به‌گام وب‌سایت».

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
گام اول- Excel Introduction
گام دوم- اجرای نرم افزار
گام سوم- Excel Get Started
گام چهارم- Excel Overview
گام پنجم- Excel Syntax
گام ششم- Excel Ranges
گام هفتم- Excel Fill
گام هشتم- Excel Move Cells
گام نهم- Excel Add Cells
گام دهم- Excel Delete Cells
گام یازدهم- Excel Undo and Redo
گام دوازدهم- Excel Formulas
گام سیزدهم- Excel Formatting
گام چهاردهم- Excel Format Painter
گام پانزدهم- رسم نمودار در اکسل
گام شانزدهم- کار با توابع در اکسل
گام هفدهم- Data Validation در اکسل
گام هجدهم- محافظت از کار پوشه و کاربرگ در اکسل
گام نوزدهم- فریز کردن سطرها و ستون‌ها در اکسل
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش جامع Excel همراه با تمرین‌های کاربردی
نویسنده
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات108
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش جامع Excel همراه با تمرین‌های کاربردی

بهروز علامه
۱۴۰۲/۴/۲۵
آموزش جامع، چیزی که روی جلد نوشته و مرجع آموزش چیزی که در ذهن تداعی میشه.
برای مبتدی‌ها خوبه و اصلا مرجع نیست.
جواد طاهری آرین
۱۴۰۲/۵/۱۳
عالی است، از زمانی که اکسل استفاده میکنم خیلی گزینه‌ها را بازآموزی گرد
Rahmankazemi
۱۴۰۳/۲/۳
کتاب عالیه ممنون 🌹
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب آموزش جامع Excel همراه با تمرین‌های کاربردی

برای دریافت کتاب آموزش جامع Excel همراه با تمرین‌های کاربردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.