معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع راه اندازی و مدیریت کافی شاپ

عکس جلد کتاب آموزش جامع راه اندازی و مدیریت کافی شاپ
قیمت:
۹۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع راه اندازی و مدیریت کافی شاپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع راه اندازی و مدیریت کافی شاپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش جامع راه اندازی و مدیریت کافی شاپ

مهناز قشقایی داوری در کتاب آموزش جامع راه اندازی و مدیریت کافی شاپ شما را با تکنیک‌های کافه‌داری براساس به‌روزترین استانداردهای بین‌المللی آشنا خواهد کرد. با خواندن این کتاب صفر تا صد راه‌اندازی یک کافی‌شاپ را،‌ از گرفتن مجوز تا چگونگی مدیریت موفق آن می‌آموزید.

درباره‌ی کتاب آموزش جامع راه اندازی و مدیریت کافی شاپ

اگر مایلید مدیریت یک کافی‌شاپ را برعهده بگیرید و در این کسب‌وکار بعد از مدتی تبدیل به برند شوید، بهتر است پیش از هرگونه اقدام آموزش کافی ببینید و ریسک‌ها و شرایط رقابتی کارتان را به‌خوبی بررسی کنید. با خواندن کتاب آموزش جامع راه اندازی و مدیریت کافی شاپ، به‌ قلم مهناز قشقایی داوری، این امکان را خواهید یافت تا از جنبه‌های مختلف به راه‌اندازی اصولی کافی‌شاپتان فکر کنید و با دانشی که در اختیار دارید، بهترین تصمیمات را به اجرا درآورید.

یک کافه زمانی برند می‌شود که از نظر دکوراسیون، خدمات و کیفیت اقلام ارائه‌شده در سطح حرفه‌ای عمل کند و تصویری متفاوت و به‌یادماندنی در ذهن مشتریان خود بسازد. مثلاً لازم است دکوراسیون و طراحی داخلی کافی‌شاپ شما با نام تجاری‌تان مطابقت داشته باشد، یا به نورپردازی محیط و انتخاب رنگ‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. توصیه می‌شود حتماً در این زمینه‌ها از متخصصان حوزه‌های مرتبط مشورت بگیرید. روش‌های شناخت و پرورش قهوه و تهیه‌ی تجهیزات درست کردن آن از دیگر مطالب تخصصی کتاب حاضر هستند که یادگیری‌شان به موفقیت کسب‌وکار شما کمک قابل‌توجهی خواهد کرد.

از ویژگی‌های برجسته‌ی کتاب آموزش جامع راه اندازی و مدیریت کافی شاپ، سادگی بیان و آموزش گام‌به‌گام آن است که حتی آن را برای افرادی که هیچ شناختی از کافه‌داری ندارند و می‌خواهند در این زمینه فعالیت خود را به شکل حرفه‌ای آغاز کنند، به راهنمایی مناسب بدل کرده است.

به‌علاوه کافه‌دارانی که مایل‌اند در راستای بهبود کسب‌وکارشان و پیشرفت سریع آن آموزش ببینند، از این کتاب بهره خواهند برد. گفتنی‌ست کتاب آموزش جامع راه اندازی و مدیریت کافی شاپ را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده است.

کتاب آموزش جامع راه اندازی و مدیریت کافی شاپ مناسب چه کسانی است؟

اگر در مراحل اولیه‌ی راه‌اندازی یک کافی‌شاپ هستید یا می‌خواهید کافه‌تان را به بهترین شکل مدیریت کنید، این کتاب برای شما راهنمای مناسبی است.

در بخشی از کتاب آموزش جامع راه اندازی و مدیریت کافی شاپ می‌خوانیم

برای شروع کار در کافه، شما باید تجهیزات این کار را داشته باشید. پس باید با علم به قیمت تجهیزات کافی‌شاپ این کار را انجام دهید. شما برای درست کردن چای، قهوه، آب‌میوه و پخت‌وپز به تجهیزات خاصی نیاز دارید. وسایلی مانند دستگاه اسپرسو، قهوه‌جوش، بلندر (مخلوط‌کن)، یخچال، فریزر، اجاق‌گاز، سرخ‌کن، بشقاب، لیوان، فنجان، قاشق از جمله تجهیزات اصلی مورد استفاده برای پذیرایی از مشتریان کافه است. به‌طور مثال قیمت یک دستگاه اسپرسوساز صنعتی تک کروپ 25 میلیون تومان و قیمت یک دستگاه آسیاب قهوه صنعتی 8 میلیون تومان است که اگر سرمایه‌ی کمی درنظر گرفته‌اید، برای ابتدای کار این وسایل را می‌توانید دست‌ِدوم خریداری کنید.

به‌علاوه باید برای کافه‌ی خود لوازمی از جمله میز و صندلی، پرده، گلدان‌ها و وسایل دکوری نیز تهیه کنید. اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید که در کل بدون پول پیش مکان کافی‌شاپ، خرید تجهیزات یک کافی‌شاپ معمولی از 100 میلیون تخمین زده می‌شود تا یک کافه‌ی خیلی لوکس و مدرن که هرچقدر فضای کافی‌شاپ بزرگ‌تر باشد، سرمایه‌ی بیشتری برای خرید وسایل لازم است که البته هزینه‌ی دکور کافی‌شاپ هم از یک دکور ساده و شیک که از حدود 20 میلیون شروع می‌شود تا یک دکور خیلی مدرن و تخصصی که هزینه‌های بالایی را متحمل می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: اصول راه‌اندازی کافی‌شاپ
فصل اول: مدارک لازم جهت اخذ جواز برای کافی‌شاپ
فصل دوم: دیزاین و طراحی کافی‌شاپ
فصل سوم: آشنایی با نکات مربوط به بهداشت و اخذ مجوز مربوط
فصل چهارم: آشنایی با دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز کافی‌شاپ و نگهداری آن
فصل پنجم: انتخاب و انتصاب پرسنل
فصل ششم: مدیریت حرفه‌ای کافی‌شاپ
فصل هفتم: مدیریت مالی کافی‌شاپ
بخش دوم: آشنایی با اصول هتل‌داری
فصل اول: اصول رفتار با مشتری
فصل دوم: انواع سرویس‌های پذیرایی ملل
فصل سوم: شناخت مشتری و فنون جذب
بخش سوم: شناخت و تجارت قهوه
فصل اول: شناخت قهوه
فصل دوم: گونه‌های قهوه براساس نژاد
فصل سوم: فرآوری دانه‌های قهوه
فصل چهارم: ترکیب انواع دانه قهوه
فصل پنجم: فواید قهوه
فصل ششم: تأثیرات خواص شیمیایی آب بر طعم و عطر قهوه
بخش چهارم: تهیه و تنظیم منو
فصل اول: نحوه‌ی کار با دستگاه اسپرسو
فصل دوم: بار گرم
فصل سوم: قهوه‌های دمی
فصل چهارم: بار سرد
فصل پنجم: تهیه‌ی انواع پیتزا و غذاهای مخصوص کافه
فصل ششم: تهیه و سرو انواع پیش‌غذاهای مخصوص کافه
فصل هفتم: تهیه و سرو دسر و کیک‌های مخصوص کافه
فصل هشتم: تهیه و سرو انواع دمنوش‌ها
فصل نهم: شناخت انواع چای
منابع
کتاب‌ها
مقالات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش جامع راه اندازی و مدیریت کافی شاپ
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات261
زبانفارسی
شابک978-622-218-416-2
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش جامع راه اندازی و مدیریت کافی شاپ

fateme golorian
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
نوشیدنی‌های بارگرم و سرد اصلا کامل نیست در حد چندتا نوشیدنی فقط هست
سجاد ملکی
۱۴۰۲/۴/۱۱
برای هر کس که قصد راه اندازی کافه کافی شاپ تیک اوت داره پیشنهاد میشه
امیر صفری زاده
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
سلام. مطالب عالی و مفید هست
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب آموزش جامع راه اندازی و مدیریت کافی شاپ

برای دریافت کتاب آموزش جامع راه اندازی و مدیریت کافی شاپ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.