معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع و حرفه‌ای سئو: کسب رتبه اول در گوگل

عکس جلد کتاب آموزش جامع و حرفه‌ای سئو: کسب رتبه اول در گوگل
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع و حرفه‌ای سئو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع و حرفه‌ای سئو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش جامع و حرفه‌ای سئو: کسب رتبه اول در گوگل

دکتر اندی ویلیامز، مشاور کارکشته در زمینه‌ی سئو و بازاریابی دیجیتال، در کتاب آموزش جامع و حرفه‌ای سئو هر آنچه لازم دارید درمورد روش‌های بهینه‌سازی محتوا برای نمایش در موتورهای جستجو بدانید را به شما آموزش می‌دهد. با استفاده از اطلاعات این کتاب می‌توانید نظر بازدیدکنندگان بیشتری را به محتوای خود در فضای مجازی جذب کنید، رتبه‌ی وبسایت خود را در نتایج موتورهای جستجو بالاتر ببرید و از این طریق، کسب‌وکارتان را به موفقیت بیشتری برسانید.

درباره‌ی کتاب آموزش جامع و حرفه‌ای سئو

در فضای رقابتی‌ای که در دنیای کسب‌وکار امروز وجود دارد، حضور موفق در فضای مجازی از عوامل مؤثری به شمار می‌رود که می‌تواند کسب‌وکار شما را نسبت به رقبا قدرتمند کند. منظور از حضور موفق در فضای مجازی، تولیدمحتوایی است که هم موتورهای جستجو آن را به مخاطب نمایش دهند و هم نظر مخاطب را به‌خوبی جلب کند. بدون یادگیری الگوریتم‌های جستجوی گوگل و اصول و تکنیک‌های سئو رسیدن به این هدف امکان‌پذیر نخواهد بود.

سئو (SEO) شکل کوتاه‌شده‌ی کلمه‌ی Search Engine Optimization به معنی بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو مانند گوگل است. چه صاحب کسب‌وکاری آنلاین باشید، چه سایت کسب‌وکار شخص دیگری را اداره کنید یا وب‌سایت شخصی خود را داشته‌باشید، به شناختن مفاهیم سئو و به‌کار‌بردن تکنیک‌های آن نیاز خواهید داشت تا محتوایی بهینه و با کیفیت مطلوب در فضای مجازی منتشر کنید. دکتر اندی ویلیامز (Andy Williams) کتاب آموزش جامع و حرفه‌ای سئو (SEO 2022) را برای پاسخ به این نیاز تألیف کرده است. اندی ویلیامز از تجربه‌ی خود در ارائه‌ی مشاوره‌ی سئو و بازاریابی دیجیتال استفاده کرده تا این کتاب راهنمایی عملی و کاربردی برای یادگیری سئو باشد.

چه قصد شروع یادگیری اصول سئو را داشته باشید و یا بخواهید اطلاعات کنونی خود را در این زمینه گسترش دهید، در هر دو صورت در کتاب آموزش جامع و حرفه‌ای سئو اطلاعات مفید و آموزش‌های عملی متناسب با نیاز خود را پیدا خواهید کرد. اندی ویلیامز دز این کتاب، آموزش سئو را از پایه شروع کرده و دستورالعمل تولید محتوای باکیفیت و بدون کیفیت را با مثال توضیح داده است. نوآموزان در این کتاب، نحوه‌ی کار موتورهای جستجو، ملاک‌های رتبه‌بندی صفحات و شیوه‌ی استفاده از کلمات کلیدی را یاد می‌گیرند و حرفه‌ای‌ها با راهکارهای مناسب برای مدیریت مسائل و مشکلات رایج در سئوی سایت آشنا می‌شوند.

کتاب آموزش جامع و حرفه‌ای سئو با تمرکز بر روی ارائه‌ی راهکارها و روش‌های عملی به جای مباحث پراکنده، به خوانندگان کمک می‌کند به طور مستقیم برای بهبود نتایج سئوی وب‌سایت‌های خود اقدام کنند. با توجه به اهمیت بالای حضور در فضای مجازی و نیاز به برنامه‌ریزی استراتژیک برای بهینه‌سازی سایت، کتابی که اندی ویلیامز تالیف کرده برای هر کسی که می‌خواهد در فضای مجازی به موفقیت دست یابد منبعی معتبر و کارآمد است.

میلاد شیروانی کتاب آموزش جامع و حرفه‌ای سئو را به فارسی ترجمه کرده و انتشارات نبض دانش آن را به چاپ رسانده است.

کتاب آموزش جامع و حرفه‌ای سئو برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به صاحبان کسب‌وکارها، گردانندگان وب‌سایت‌ها و افرادی که قصد دارند وب‌سایت شخصی خود را راه‌اندازی کنند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آموزش جامع و حرفه‌ای سئو: کسب رتبه اول در گوگل می‌خوانیم

هنگام ایجاد ایده و محتوا برای Link Bait باید جستجوگران مختلف را مدنظر قرار دهید، آیا آن‌ها قبلاً به شما لینک داده‌اند؟ چه چیزی را می‌پسندند؟ در وبلاگ خود چه مطالبی را نوشته‌اند؟ چگونه می‌توانید واکنش احساسی آن‌ها را برانگیزید که صفحه شما را لینک کنند؟

بیایید یک مثال سریع در این مورد بزنیم. من از نظر روانشناختی مقاله‌ای بحث‌برانگیز را در اینترنت پیدا کردم و احساس کردم که بازخورد بسیاری از نظر مثبت و منفی داشت و از این نظر تصمیم گرفتم که مقاله‌ای در وبسایت خودم بنویسم و موافقت و حمایت خودم را نسبت به مطالب او عنوان کنم. با نوشتن این مطلب آیا فکر می‌کنید این سایت برای به اثبات رساندن مطالب خودش، صفحه من را به اشتراک خواهد گذاشت؟ حتی شاید صفحه من را پیوند هم بکند زیرا به او کمک خواهم کرد که به بازدیدکنندگانش اثبات کند که مطالبش مناسب می‌باشند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش جامع و حرفه‌ای سئو: کسب رتبه اول در گوگل
نویسنده
مترجممیلاد شیروانی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات301
زبانفارسی
شابک978-622-6726-04-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش جامع و حرفه‌ای سئو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش جامع و حرفه‌ای سئو

برای دریافت کتاب آموزش جامع و حرفه‌ای سئو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.