معرفی و دانلود کتاب آموزش زبان ارمنی بدون توقف

عکس جلد کتاب آموزش زبان ارمنی بدون توقف
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش زبان ارمنی بدون توقف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش زبان ارمنی بدون توقف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش زبان ارمنی بدون توقف

یادگیری زبان‌هایی به جز زبان مادری، یکی از جذاب‌ترین توانمندی‌هایی است که هر فردی می‌تواند آن را تجربه کند. کتاب آموزش زبان ارمنی بدون توقف نوشته دنیل قربانی، ازجمله کتاب‌های کاربردی برای یادگیری آسان زبان ارمنی به‌شمار می‌رود که به شما کمک می‌کند لغات و کلمات پرکاربرد این زبان را برای استفاده روزمره به‌راحتی بیاموزید.

درباره کتاب آموزش زبان ارمنی بدون توقف

یادگیری یک زبان جدید، ‌فعالیت جذابی است که می‌توانید به کمک آن مهارت خود را بسنجید و مغزتان را به یک چالش متفاوت دعوت کنید. برای آنکه آموزش زبان‌های جدید را آغاز کنید، ‌می‌توانید شیوه خودآموز را انتخاب کرده و به کمک منابع کمک آموزشی در این مسیر قدم بردارید.

کتاب آموزش زبان ارمنی بدون توقف نوشته دنیل قربانی از جمله کتاب‌های آموزشی در زمینه زبان و لغات ارمنی است که شما را برای یادگیری آسان و پرسرعت آن راهنمایی می‌کند. با انتخاب و مطالعه این کتاب بیش از 4000 کلمه و جمله کاربردی و ضروری در زبان ارمنی را می‌آموزید. در این اثر، همه مطالب و جملات به صورت دسته‌بندی شده و موضوعی قرار دارند که مطالعه و مرور آن را برای شما آسان‌تر می‌کند.

کتاب آموزش زبان ارمنی بدون توقف برای چه کسانی مناسب است؟

همه افرادی که قصد دارند زبان ارمنی را بیاموزند و لغات پرکاربرد این زبان را برای استفاده در مکالمات روزمره به خاطر بسپارند،‌ مخاطبان این کتاب هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش زبان ارمنی بدون توقف
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کتاب دانیال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات240
زبانانگلیسی
شابک978-600-813669-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان‌ها
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش زبان ارمنی بدون توقف

سایه
۱۴۰۳/۱/۱۵
متاسفانه این کتاب اصلا حروف ارمنی و نحوه خوانش را آموزش نمیدهد و فقط کلماتی به زبان ارمنی و معانی فارسی آن‌ها در آن نوشته شده است. اصلا خوب نبود.
Dariojam
۱۴۰۳/۱/۲۰
ناکارآمد‌ترین کتابی بود که تا به حال دیدم.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب آموزش زبان ارمنی بدون توقف

برای دریافت کتاب آموزش زبان ارمنی بدون توقف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.