معرفی و دانلود کتاب آموزش شگفت انگیز حسابان 2 - پایه دوازدهم

عکس جلد کتاب آموزش شگفت انگیز حسابان 2 - پایه دوازدهم
قیمت:
۱۵۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش شگفت انگیز حسابان 2 - پایه دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش شگفت انگیز حسابان 2 - پایه دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش شگفت انگیز حسابان 2 - پایه دوازدهم

کتاب آموزش شگفت انگیز حسابان 2 - پایه دوازدهم نوشته‌ی محمدرضا توجه، شامل مجموعه‌ای کامل از درس‌نامه‌ها، بانک تست، سؤال امتحانی و آزمون است که شما را برای کسب بهترین نتیجه در کنکور سراسری آماده خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب آموزش شگفت انگیز حسابان 2 - پایه دوازدهم

راز شگفت‌انگیز بودن یک کتاب درسی ساده، کاربردی و هدفمند بودن آن است. کتاب آموزش شگفت انگیز حسابان 2 - پایه دوازدهم با وسواس و دقت بسیاری تهیه شده و هدف از نوشتن آن آسان کردن درس حسابان و جمع‌بندی نکات کامل آن برای شماست. در این اثر، محمدرضا توجه، نویسنده‌ی کتاب، تجربه‌ی سی و چند ساله‌ی خود را به‌عنوان یک مهندس که به کار تدریس هم اشتغال داشته، در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است.

در عصری که علوم مهندسی بدون شک بیش از پیش سایر علوم را متأثر از خود کرده، محمدرضا توجه دوست دارد راه و روش حرفه‌ای تفکر ساختاریافته و دقیق را به شما بیاموزد، تا بتوانید شاهد نسلی پویا، روشن، خالق و عمل‌گرا باشید. توصیه‌ی او به شما این است که از هیچ مثال و تستی در متن درسنامه به‌سادگی نگذرید و سپس به سراغ قسمت‌های بعدی بروید. در انتهای هر بخش تعدادی سوال تشریحی با هدف آماده کردن شما برای امتحان نهایی آورده شده و این اثر از سوی انتشارات خیلی سبز منتشر شده است.

کتاب آموزش شگفت انگیز حسابان 2 - پایه دوازدهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه دوازدهم رشته‌ی ریاضی مخاطبان این کتاب‌اند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تابع 
فصل دوم: مثلثات
فصل سوم: حدهای نامتناهی - حد در بی‌نهایت
فصل چهارم: مشتق
فصل پنجم: کاربردهای مشتق

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش شگفت انگیز حسابان 2 - پایه دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات413
زبانفارسی
شابک978-600-412-625-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش شگفت انگیز حسابان 2 - پایه دوازدهم

برای دریافت کتاب آموزش شگفت انگیز حسابان 2 - پایه دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.