معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب آموزش طبقه بندی شده آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

دانش‌آموزان رشته‌ی ریاضی و فیزیک، دیگر نگران امتحانات درس آمار و احتمال نباشید؛ زهرا قاسمی رستاقی در کتاب آموزش طبقه بندی شده آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک درس‌نامه‌هایی جامع، تمریناتی متنوع و آزمون‌هایی همراه با بارم‌بندی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها درس آمار و احتمال را به‌راحتی پشت‌سر بگذارید.

درباره‌ی کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی آمار و احتمال یازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک

کتابی که پیش روی شماست، تألیفِ زهرا قاسمی رستاقی، یکی از بهترین کتاب‌های کمک‌آموزشی درس آمار و احتمال است. در چند صورت می‌توانید از کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی آمار و احتمال یازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک استفاده کنید:

  • در پایه‌ی یازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک مشغول به تحصیل باشید.
  • نیاز به کتابی کمک‌آموزشی دارید تا بتوانید با بهره‌ بردن از آن یادگیری‌تان را تثبیت کنید.
  • می‌خواهید مجموعه‌ای از بهترین نمونه‌سؤالات درس آمار و احتمال را در اختیار داشته باشید.
  • به خلاصه‌ای از مهم‌ترین نکات درس ریاضی و احتمال نیازمندید.
  • امتحانات نزدیک است، درس‌های‌تان را نخوانده‌اید و فرصت چندانی برای مطالعه ندارید.
  • در میانه‌ی سال تحصیلی قرار دارید، می‌خواهید تمرین‌ و نمونه سوالات متنوع حل کنید تا دروس را بهتر بیاموزید.

کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی آمار و احتمال یازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک علاوه بر آن‌که درسنامه‌ای جامع و کامل برای همه‌ی دروس دارد، آزمون‌هایی منحصربه‌فرد همراه با بارم‌بندی را نیز در بر می‌گیرد که به شما کمک می‌کنند خودتان را ارزیابی کنید و میزان یادگیری‌تان را بسنجید.

بد نیست اشاره کنیم کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی آمار و احتمال یازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک را انتشارات گل‌واژه روانه‌ی بازار کتاب‌های کمک‌درسی کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی‌شده

انتشارات گل‌واژه -ناشر تخصصی کتاب‌های کمک‌آموزشی و کنکور- با انتشار مجموعه کتاب‌های آموزش طبقه‌بندی‌شده تلاش کرده تا به تثبیت و تعمیق یادگیری در دانش‌آموزان بپردازد. مؤلفان این سری کتاب‌ها، مراحل مختلف یادگیری را در نظر داشته‌اند و بر اساس آن‌ها قسمت‌های مختلف کتاب‌ها را تألیف کرده‌اند. گفتنی است آثاری که ذیل مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی‌شده منتشر می‌شوند، جملگی چند بخش دارند که ما در ادامه به توضیح‌شان پرداخته‌ایم:

- بخش اول، معرفی درس: برای آن‌که دانش‌آموز پیش از شروع هر مبحث آموزشی بداند که قرار است کدام موضوعات را یاد بگیرد، در شروع هر درس، بخشی قرار داده شده که تمامی زیرموضوعات مربوط به درس را در بر می‌گیرد. تألیف چنین قسمتی، فضای ذهنی دانش‌آموز را در راستای اهداف آموزشی درسی قرار می‌دهد و او را برای یادگیری آماده می‌سازد.

- بخش دوم، درسنامه: همه‌ی کتاب‌هایی که ذیل مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی‌شده به انتشار رسیده‌اند، شامل درس‌نامه می‌شوند. اگر قصد دارید مطالب کتاب درسی را به‌ صورت جامع در دست داشته‌ باشید، می‌توانید از درس‌نامه‌های مجموعه‌ی نامبرده استفاده کنید.

- بخش سوم: تمرین امتحانی: در این قسمت انواع سؤالات، از جمله پاسخ‌کوتاه، جورکردنی، درست و نادرست، مسأله و تشریحی قرار دارند. دانش‌آموز با پاسخ دادن به این نمونه‌سؤالات می‌تواند میزان یادگیری خود را محک بزند. یکی از ویژگی‌هایی که این مجموعه را از سایر آثار مشابه متمایز می‌کند، تشریحی بودن پاسخ‌نامه‌ی آن است.

- بخش چهارم، نمونه‌سؤالات امتحانی پایان درس: این بخش به منظور ارزیابی دانش‌آموز نوشته شده است. در قسمت حاضر یک امتحان همراه با بارم‌بندی وجود دارد که دانش‌آموز می‌تواند با استفاده از آن فضای امتحان را برای خودش شبیه‌سازی کند.

- بخش پنجم: آزمون‌ غنی‌سازی: تعدادی نمونه‌سؤال چهارگزینه‌ای با سطح دشوار در این قسمت ذکر شده‌اند که دانش‌آموز با بهره گرفتن از این سؤالات خود را برای آزمون‌های پیشرفت تحصیلی و کنکورهای آزمایشی آماده می‌کند.

- بخش ششم: آزمون‌های میان‌نوبت و پایان‌نوبت: این بخش امتحاناتی در قالب چند درس و مطابق با بودجه‌بندی امتحانات ترم مدارس را در بر گرفته که میزان تسلط دانش‌آموزان روی مباحث را افزایش می‌دهد. گفتنی است این آزمون‌ها دارای بارم‌بندی هستند.

کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی آمار و احتمال یازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

زهرا قاسمی رستاقی کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی آمار و احتمال یازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک را برای دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم که در رشته‌ی ریاضی و فیزیک مشغول به تحصیل هستند و به‌دنبال کتابی کمک‌آموزشی برای درس آمار و احتمال می‌گردند، نوشته است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آشنایی با مبانی ریاضیات
درس 1: آشنایی با منطق ریاضی
درس 2: مجموعه - زیرمجموعه
درس 3: قوانین و اعمال بین مجموعه‌ها – جبر مجموعه‌ها
نمونه سوالات امتحانی فصل 1
پرسش‌های چهار گزینه‌ای فصل 1
پاسخنامه فصل 1
فصل 2: احتمال
درس 1: مبانی احتمال
درس 2: احتمال غیر هم‌شانس
درس 3: احتمال شرطی
درس 4: پیشامدهای مستقل و وابسته
نمونه سوالات امتحانی فصل 2
پرسش‌های چهار گزینه‌ای فصل 2
پاسخنامه فصل 2
آزمون نوبت اول
فصل 3: آمار توصیفی
درس 1: توصیف و نمایش داده‌ها
درس 2: معیارهای گرایش به مرکز
درس 3: معیارهای پراکندگی
نمونه سوالات امتحانی فصل 3
پرسش‌های چهار گزینه‌ای فصل 3
پاسخنامه فصل 3
فصل 4: آمار استنباطی
درس 1: گردآوری داده‌ها
درس 2: برآورد
نمونه سوالات امتحانی فصل 4
پرسش‌های چهار گزینه‌ای فصل 4
پاسخنامه فصل 4
آزمون نوبت دوم 1
آزمون نوبت دوم 2

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات125
زبانفارسی
شابک978-600-337-382-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.