معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها

عکس جلد کتاب آموزش طبقه بندی شده انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها

با کتاب آموزش طبقه بندی شده انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها، موفقیت در امتحانات درسی از همیشه آسان‌تر خواهد بود. سهراب غلامپور و سمانه قانعی آرانی، در این اثر کمک‌درسی موفق، نیاز‌های آموزشی دانش‌آموزان را به‌خوبی ارزیابی کرده‌اند و در سرفصل‌های جامع آن، مجموعه‌‌ای کاربردی از درس‌نامه‌‌ها به همراه آزمون‌های دسته‌بندی‌شده را گرد هم آورده‌اند.

درباره‌‌ی کتاب آموزش طبقه بندی شده انگلیسی (1) پایه دهم کلیه رشته‌ها

موفقیت در آزمون‌های درس زبان انگلیسی از مشغله‌های همیشگی دانش‌آموزان پایه‌ی دهم متوسطه‌ است. سهراب غلامپور و سمانه قانعی آرانی، نیاز‌های آموزشی دانش‌آموزان در این درس را به خوبی شناسایی کرده‌اند و همچنین درخصوص اشکالات پرتکرار آن‌ها در آزمون‌های مختلف، تحقیق مفصلی انجام داده‌اند. حاصل این پژوهش کتاب آموزش طبقه بندی شده انگلیسی (1) پایه دهم کلیه رشته‌ها است. این کتاب با کمک گرفتن از پربازده‌ترین شیوه‌های آموزشی، درک دروس انگلیسی را برای شما راحت‌تر می‌کند.

فرقی ندارد سرفصل‌های درس انگلیسی را با چه سرعتی می‌آموزید؛ مطالب کتاب آموزش طبقه بندی شده انگلیسی (1) برای همه دانش‌آموزان با هر سطح یادگیری‌ و تجربه‌ای مفید خواهد بود. همچنین سرفصل‌های جامع این اثر کمک‌آموزشی برای تمامی دانش‌آموزان پایه‌ی دهم در رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی‌وحرفه‌ای و همچنین کارودانش قابل استفاده است. نویسندگان این کتاب، مجموعه‌ای از مهم‌ترین نکات امتحانی و خلاصه‌ی مطالب اصلی درس‌ها را در قالبی فشرده و تحت عنوان درس‌نامه در اختیار شما قرار می‌دهد. این درس‌نامه‌ها، خواندن مطالب حجیم درسی را برای دانش‌آموز گیراتر می‌کنند و در کنار آن یک ابزار عالی برای مرور و تثبیت مطالب هستند. همچنین در ابتدای هر درس یک بخش «معرفی درس» تدارک دیده‌ شده، تا خواننده به‌خوبی از پیش‌نیاز‌های لازم برای مطالعه‌ی دروس باخبر گردد. می‌دانیم که از پرطرفدار‌ترین روش‌های آموزشی، یادگیری مطالب همراه با تمرین و تکرار است. نویسندگان کتاب آموزش طبقه بندی شده انگلیسی (1) از این نکته‌ی مهم استفاده کرده‌اند و مجموعه‌ی متنوعی از سوالات تمرینی را در پایان هر درس‌نامه برای شما تدارک دیده‌اند. این سوالات دانش‌آموز را با قالب‌های مختلف طرح سوال در آزمون‌ها، از جمله پاسخ تشریحی، جای خالی، صحیح و غلط و پاسخ کوتاه، آشنا می‌کند و همچنین یک فرصت مناسب برای ارزیابی سطح یادگیری مطالب هر درس به دست می‌دهد.

«نمونه سوالات امتحانی پایان هر فصل» در ادامه‌ی این تمرینات کمک می‌کنند تا جمع‌بندی بهتری از مطالب یادگرفته‌شده داشته باشید و در انتهای هر فصل نقاط ضعف و قوت درسی خود را محک بزنید. همچنین در پایان آزمون، پاسخ‌نامه‌ی کاملی آماده شده تا درست یا غلط بودن جواب‌ها را مرور کنید و روند پیشرفت یادگیری خود را به ثبت برسانید. با مرور درس‌نامه‌ها، آزمون‌های تمرینی و نمونه سوالات امتحانی این کتاب، بخش عظیمی از مطالب درسی را به شیوه‌ای کارآمد و ماندگار خواهید آموخت؛ اما برای آن که از یک فرصت نهایی برای مرور کلی مطالب داشته باشید بخش «آزمون‌های جامع» به کمک شما خواهد آمد. دانش‌آموزان با مرور سوالات این بخش، از روند آزمون‌های سال گذشته باخبر می‌شوند و همچنین فرصت مناسبی برای جمع‌بندی سریع کلیه‌ی مطالب در فرصت محدود پیش از امتحان پیدا می‌کنند. درنهایت نویسندگان آموزش طبقه بندی شده انگلیسی (1) تلاش داشته‌اند تا در قالب یک جلد به تمامی نیاز‌های آموزشی شما در درس انگلیسی پایه‌ی دهم پاسخ دهند و ساعات مطالعه‌ی لذت‌بخش‌تری را برای دانش‌آموزان این مقطع فراهم کنند. این اثر با تلاش‌های انتشارات گل واژه به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی شده انتشارات گل واژه

«آموزش طبقه‌بندی شده» یک مجموعه کتاب کمک‌درسی برای یادگیری بهتر دروس پایه‌ی‌های دوم متوسطه است. این کتاب‌ها با تلاش انتشارات گل واژه، از ناشرین متخصص کتاب‌های کمک‌آموزشی، گردآوری و آماده شده و همان‌طور که از نام مجموعه پیداست، بر آموزش دروس براساس طبقه‌بندی موضوعی تکیه دارد. همچنین دیگر رویکرد اساسی کتاب‌های مجموعه‌ی گل واژه، یادگیری عمیق سرفصل‌ها و تثبیت مطالب با کمک آزمون‌های متنوع است. این آزمون‌ها با درجه‌ی سختی مختلف و در قالب‌های متنوعی از جمله پاسخ تشریحی، درست و غلط، پاسخ کوتاه و جای خالی طراحی شده‌اند و نقش بالایی بر ارزیابی دقیق میزان یادگیری و همچنین مرور موضوعات در ذهن دانش‌آموز دارند. مجموعه کتاب‌های آموزش طبقه‌بندی شده همچنین دارای نمونه سوالات جامع میان‌نوبت و پایان نوبت هستند که به جمع‌بندی مطالب یادگرفته‌شده در روز‌های نزدیک به امتحان کمک اساسی می‌کند. آزمون‌های پیشرفته‌ی چهارگزینه‌ای یا «تمرینات غنی‌سازی» نیز از دیگر بخش‌های جذاب و پرفایده‌ی این مجموعه است.

کتاب آموزش طبقه بندی شده انگلیسی (1) پایه دهم کلیه رشته‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان مقطع دهم متوسطه در رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش، از مطالب این کتاب استفاده خواهند برد.

فهرست مطالب کتاب

?Lesson 1: Saving Nature
Lesson 2: Wonders of creation
آزمون نوبت اول
Lesson 3: Value of knowledge
Lesson 4: Traveling the world
آزمون نوبت دوم
Appendix

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات177
زبانانگلیسی
شابک978-600-337-246-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.